Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
stronke machneli na wzor LH, zwiększają sprzedaż biletów on line, więc chiba w ogóle zmieniają polityke.
usuniety
2009-09-29 11:44
gratki :)
chociaż dla zwyczajnych szaraków LOT też już jest niezły (chociazby patrząc na promolot i nową stronkę)
cornholio: Nie sadze zeby anglicy latali do Seulu przez PRG bowiem z LHR lata bezposrednio Korean Air i Asiana Airlines do Seulu:). BA odziwo nie ma połączenia do Seulu wcale.
Lot ma codeshare z Singapore Airlines do Singapuru.
cornholio
2009-09-24 19:55
Madej: Codeshare wystarczy, zeby zarabiac na Koreanczykach - duzo ich lata na trase Londyn-Praga (pewnie wiekszosc na biletach Korean, ale to tez nie przeszkadza zarobic CSA). Tak z ciekawosci, czy LOT ma codeshare na jakies loty na Daleki Wschod?
cornholio: z Pragi do Seulu lata Korean Air nie CSA. Owszem jest code share, ale CSA ze swojej taryfy ma kilka miejsc dostepnych w tym samolocie Korean Air. Kupujac z taryfy Korean Air bilety sa drogie jak diabli.
Jak dla mnie to znaczy właśnie to że dla Anglików Polska leży w Europie wschodniej.
janos89: czy możesz rozwinąć swoją błyskotliwą myśl i wyjaśnić co ona ma do tematu wątku o nagrodzie dla PLL LOT ?
co raz częściej wydaje mi się że granica Polska/Niemcy to granica Europy A i B
disorder
2009-09-24 12:51
Nagrodę odebrał asystent prezesa. Dobrze, że nie sprzątaczka.
cornholio
2009-09-24 11:13
Re: piterius
Nie wiem po czym wnioskujesz, ze Brytyjczycy nie lataja CSA - z moich obserwacji wynika, ze owszem (trzy samoloty dziennie z Londynu, do tego Manchester). Poza tym nie chodzi o Brytyjczykow, ale o siatke polaczen - a ta CSA ma bardzo dobra, LOT nie ma tylu kierunkow w CEE, do tego z CSA mozna leciec do Seulu (wspolpraca z Korean Air, wielu Koreanczykow podrozuje przez Prage do Londynu). Co do programu lojalnosciowego - wiem, ze to osobna kategoria, ale ja wspomnialem o konkretnym aspekcie - w programie CSA od srebrnej karty wzwyz ma sie mozliwosc przesiadki do klasy biznes (bez doplaty) - LOT/Star Alliance nie daja takiej mozliwosci (dopiero przy statusie Senatora ma sie bodajze dwa upgrade'y, w CSA - bez ograniczen).
W tej kategorii CSA na 2. miejscu :) A jeszcze uwaga do "redakcji" - Black Cab a nie Blac Cab - prosze czyta informacje przed operacja kopiuj-wklej...
piterius
2009-09-24 08:27
Oczywiście miło, ale ta nagroda w ogóle nie dziwi, jakby mieli na nią abonament :) Przecież w tej kategorii niezmiennie, od lat nie ma żadnej konkurencji dla LO. A Co do subiektywnych odczuć - linii lotniczej nie ocenia się dobrze, bo ma nowe samoloty, ważne jest kogo danej linii uda się zdobyć na swoje pokłady, czy widzi ktoś brytyjczyków latających CSA -- chyba nie bardzo. A już w ogóle nic tu nie ma do rzeczy program lojalnościowy, co zresztą jasno wynika z komunikatu - na to była oddzielna kategoria.
Czy to nietypowy sposob na promocje? Biorac pod uwage fakt, ze dokladnie tak samo (wliczajac druki rachunkow) promuje sie w UK kilka innych linii to nie wiem na czym polega wyjatkowsc tego pomyslu?
Hm... Szczerze to nie wiem za co LO otrzymał te nagrodę... ale jeżeli tak prestiżowy magazyn jakim jest BT przyznaje taka nagrodę LO to trzeba pogratulować przewoznikowi. Gratuluje!
Jedna uwaga. LOT i Polska nie są we wschodniej ale w centralnej Europie !!! Ale dla niektórych Angoli to u nas jest Syberia, śnieg w sierpniu i białe niedźwiedzie...
cornholio
2009-09-23 22:46
Latam czesto LOTem oraz CSA (rzadko Malevem, wiec o Wegrach nie wspomne) glownie na krotkich i sredniodystansowych trasach Londyn-Europa srodkowa i wschodnia, Balkany, Kaukaz. Oczywiscie gratuluje LOTowi prestizowej nagody, ale niezmiernie mnie ona dziwi.
Nie wiem od czego zaczac porownanie: samoloty CSA sa w wiekszosci nowe, na wielu kierunkach (np Lotwa i Estonia) lataja Boeingi i Airbusy, o flocie LOTu wiele dobrego powiedziec sie nie da (moze z wyjatkiem Embraerow), lotnisko w Pradze jest o wiele lepszym wezlem transferowym. CSA ma o wiele lepsza siatke polaczen (mowie o Europie sr i wsch). Programy lojalnosciowe to juz niebo a ziemia - w LOT ''dochrapanie'' sie srebrnej karty przy kupnie biletow w klasie ekonomicznej w Europie to niemal cud (50+ lotow rocznie) w CSA za 15 segmentow karta srebrna (w tym juz upgrade do biznesu) a za 30 zlota (w tym dostep do salonow Skyteam na calym swiecie). Moim subiektywnym zdaniem jesli chodzi o spoznienia i obsluge klienta LOT tez jest w tyle. Ciekawe, co przekonalo czytelnikow BT...
swietna wiadomosc i gratulacje dla LOTu! Oby ta nagroda zmotywowala zarzad do podejmowania odpowiednich dzialan majacych na celu utrzymanie owej pozycji na rynku wschodnioeuropejskim i nie tylko... - trzymam kciuki.