Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f22d9
2018-06-27 20:36
gość_54607: normalna sprawa, redukcja liczby lotow na dalekiej trasie w niskim sezonie. Tak samo postepuja inne linie, np. Lufthansa redukujac loty do USA w zimie. Jak sam zacytowales, w marcu powraca czestotliwosc 4 lotow tygodniowo.
Czy ktoś wreszcie zajmie się na poważnie problemem odwoływania lotów przez LOT? To jest absolutna plaga dezorganizująca życie setkom tysięcy ludzi, biznesom, jakiejkolwiek działalności opartej na dowożeniu ludzi z/i do Polski. Poważna sprawa, a portal Pasażer.com ani media ogólnopolskie nic z tym nie robią.
gość_54607
2018-06-27 11:53
Nowe samoloty przylatują a tymczasem
LOT Polish Airlines to gradually reduce Warsaw-Tokyo Narita frequency in 2018/19 winter
News
27-Jun-2018 2:46 PM
LOT Polish Airlines plans to gradually reduce Warsaw Frederic Chopin-Tokyo Narita frequency during 2018/19 winter (Traicy, 23-Jun-2018). Frequency on the route will maintain at five times weekly from 28-Oct-2018 to 12-Nov-2018, reducing to four times weekly from 13-Nov-2018 to 05-Jan-2019 then further reducing to three times weekly from 06-Jan-2019 to 02-Mar-2019 before restoring to four times weekly between 03-Mar-2019 and 30-Mar-2019. Service will operate with Boeing 787-8 aircraft.
passenger57
2018-06-27 08:23
to się chłopie dopiero obudził z tym Bulgaria Air ...
----------
19.06 było już po wynajmie :) ... Reg. LZ-VAR pierwsze sprawdź a potem pisz ...
jjemiolo
2018-06-27 02:58
Poza podanymi w tym donosie oraz dodatkowym 789 z Neosu (zobacz oddzielny temat ze LO wynajmnie A330), Ch-Aviation podalo przez weekend ze LO wynajal tez E90 od Bulgaria Air. Czyli lacznie bedzie 5 wynajetych na lato: 2x738 i 1x735 z Blue Air, 1x789 z Neosu i E90 z Bulgaria Air. Jesli wszystkie sa potrzebne na utrzymanie planowanego rozkladu letniego, to to planowanie nie nie wyglada za dobrze, nieprawdaz?
gość_a5f25
2018-06-26 15:31
Co z tego ze 3 nowe jak 1 SP LRG uziemiony do tego jeszcze inne się psują. Za dużo LOT ma samolotów wyeksploatowanych a siatka połączeń napięta i opóznienia są duże.
gość_f22d9
2018-06-26 14:43
gość_ec29c: Wizz lata na wiekszosci tras 2-3 razy w tygodniu. Lot lata na wiekszosci tras 2-3 razy dziennie lub nawet czesciej (trasy krajowe). Przy lataniu z taka czestotliwoscia uzywanie duzych samolotow nie byloby ekonomiczne na wszystkich trasach. Samoloty latalyby niewypelnione.
gość_77dfc
2018-06-26 12:15
Może w końcu przestaną kasować rejsy. Trudno cokolwiek zaplanować. Najgorsze, że ładują i brak informacji dla pasażera.
gość_4dcba
2018-06-26 11:58
@gość_0b08a
Grafik?
Uważasz że jakikolwiek prawdziwy grafik podpisałby się pod czymś takim?
gość_93d80
2018-06-26 10:15
Super! Brawo!
Kiedy kolejne samoloty?
gość_0b08a
2018-06-26 02:48
Grafik płakał jak malował
jjemiolo
2018-06-26 02:24
Dostawy powinny poprawic punktualnosc ktora ostatnio cierpi bardzo. Czy ktos wie jakie sa planowane daty kolejnych dostaw w tym roku, zwlaszcza sezonie letnim?
gość_ec29c
2018-06-26 00:20
LOT powinien mieć o wiele więcej MAX-ów (lub A321 neo), powinny one stanowić 50 - 80 % floty wąskokadłubowej.
Większość to powinny być MAX-y 10, bo MAX-y 8 są małe (tylko 186 pasażerów). Taki Wizz ma A321 ceo na 230 pasażerów, a będzie miał A321 neo na 239 pasażerów. Jak LOT wyobraża sobie konkurowanie z Wizzem?