filipsta1
2018-04-09 18:22
To bardziej biura podróży omijają Kraków ;)
Kod IATA linii Ryanair SUN to RYS.
Do gośc 105ch - Ty też nieco przesadzasz,"Jakoś sam KRK tylko na FR stoi" - myślę ,że tak to możesz pisać o Modlinie, a w KRK FR ma co najwyżej pozycje dominującą i chyba około 50% całkowitego ruchu. Od siebie dodam tylko tyle,ze FR Sun jak i pozostałe inne linie czarterowe szeroko omijają KRK.
gość_437e2
2018-04-06 21:30
@gość_8ed38
Tak, wiemy co to jest wolny rynek.
To pojęcie nie oznacza bynajmniej biznesowej anarchii.
Tak samo jak demokracja nie oznacza, że można sąsiadowi nas.rać na wycieraczkę „bo jest wolność”
Kontrolowany protekcjonizm pozwalający na ochronę rodzimych podmiotów to nic złego. A działalność Ryanair Sun czknie się całemu rynkowi szybciej niż ci się wydaje.
gość_99650
2018-04-06 21:10
Ryanair Sun jaki będzie miał kod?
gość_105cb
2018-04-06 18:29
do gość_437e2 ! E tam przesadzasz. Jakoś sam KRK tylko na FR stoi i co - rozwija się szybciej a innym to nie przeszkadza bo też jak na złość otwierają z KRK te same kierunki co FR i nikt nie bankrutuje przy czym ceny są jak z kosmosu, więc o co tu chodzi. 4 samoloty do obsługi charterów nie narobią żadnej szkody, więc spokojnie obserwuj co bedzie dalej i nie siej fermentu.
gość_91eff
2018-04-06 17:19
Small Planet nie jest dobtym przykladem bo zdaje sie ze zatrudnia ludzi na cypryjskich umowach czyli nie placa skladek w Pl oraz podatkow. Chyba ze, cos sie zmienilo.
gość_d8cb3
2018-04-06 15:00
Pracownicy RSA beda na polskich kontraktach wiec beda placic podatek w PL. sama spolka tez (oprocz transferu zyskow). Inna kwestia dotyczaca wet-leasow bo te tez beda wynajmujac samoloty i zalogi z macierzystej spolki
gość_8ed38
2018-04-06 09:17
ale wiecie co to jest wolny rynek?
gość_437e2
2018-04-05 20:45
Patologii c.d.
Mając własnego przewoźnika takiego jak Enter który zatrudnia w PL personel, płaci podatki, daje zarobić miejscowym lotniskom i podwykonawcom zezwalamy na wejście na rynek takiej patologii jak Ryanair Sun która jak rak zniszczyła segment przewozów pasażerskich, doprowadziła na skraj bankructwa wiele lotnisk, wykorzystuje do cna personel płacąc głodowe stawki, etc.
A potem będziemy zdziweni - co się stało ze się zes.rało? Dlaczego Enter dołuje, dlaczego przenosi działalność na Cypr?
Dlaczego Travelzoo Service czy SMALL PLANET zamyka polski oddział i zwalnia ludzi?
A Ryanair Sun przez okres letni wyssie rynek z czego się da rozwalając go cenowo, a na zimę zwolni ludzi, zabierze samoloty na południe Europy i pokaże środkowy palec.
A durne polaczki będą się zastanawiały - co jest?