Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ade
2009-06-13 12:23
To nie moze byc tanie linie lotnicze jesli lataja tez do ameryki i maja duze samoloty .
bagi: Jak zaplaca, to kazdy sie zgodzi. Tak jak celemu green-peace nie zalezy na wzgledach ekologicznych, tylko na kasie...
oficjalnie BAA informuje, ze na LHR juz NIE MA SLOTOW! chyba, ze mieszkancy okolic sie zgodza, zeby samoloty startowaly wczesniej rano lub ladowaly pozniej wieczorem. To jest oficjalne zdanie BA dlaczego nie ma lotow LHR-KRK. Stenusie: do mniejszych miasteczek sie lata z LHR!! KRk staje sie bardzo modny teraz BA reklamuje KRKw radio etc.. wiec:) w 2020 bedzie 3 pas i wszystko bedzie jasne hahaha:)
gosc_madej: skorzystalem raz z BA i LCY-WAW i bardzo mi sie podobalo, bo w samolocie bylo ze 30% LF :D wiec wiedzialem, ze dlugo nie pociagnie. Co prawda LOTowi proponuje KRK, no ale skoro nie ma czym tam lądować to pupa blada. stenus: London City w odróżnieniu od Buckingham Palace i Picadilly Circus jest lotniskiem :P
A może LOT by prosto zaczął latać do pałacu Buckingham? Albo lądował na Picadilly Circus? :P
gosc_madej
2009-06-12 13:32
do grala: BA już latał raz dziennie z LCY do WAW i nic z tego nie wyszło. Nie sądze, żeby to połączenie było dochodowe w przypadku LOTu także. Poza tym LO nie posiada żadnej maszyny która mogłaby operować na LCY poza ATR 42/72 ale to byłby śmiech na sali gdyby takim samolotem nasz przewoznik tam sie pojawił poza tym bez miedzyladowania nie dociagnie do Londynu. Emb 145/170/175 nie mają certyfikacji żeby operować na LCY. Emb 135 ma ale LO takich maszyn nie posiada.
a może by tak LOT zaczął latać na Londek City? :) Fajne lotnisko, bo 1. blisko, 2. kołuje i wysiada się w 5 minut a nie w godzinę jak w LHR
gosc_madej
2009-06-12 10:09
jjemilo: slotów się nie dostaje tylko kupuje. Jeżeli LO miałby kase mógłby i kupić 10 slotów na LHR.:) Ale to raczej nie nastąpi bo kasy nie ma a nawet gdyby miał nie sądze żeby wydał ją na sloty na LHR. Chyba że Polske wycofamy z UE i przestaną w polsce operować low costy, no ale wtedy od razu nasi rodacy w UK będą tam nielegalnie i zostaną deportowani do Polski;).
jjemiolo
2009-06-12 05:06
Wojtek przypomnial, co wiemy, ze poza BA takze LO, a potem C0, lataly z KRK do LGW. Sytuacja obecna jest inna niz kilka lat temu, ale jak widzimy "goraczka" LCC zaczyna ustepowac, zas "tradycyjne" linie dowodza ze jest dla nich nadal miejsce na rynku. LON jest dla KRK najwiekszym rynkiem od dawna i takim chyba pozostanie. Strategicznie LO winien to miec na uwadze. Pozostaje drugorzednym jakie lotnisko. LHR jest trudniejszy bo zapchany i drozszy, ale handlowo chyba silniejszy niz LGW. Powinien wiec byc glownym celem. Z drugiej strony- jesli LO dostalby kolejne sloty na LHR to logicznie byloby dodac czwarta pare z WAW. Tak sadze mimo calego szacunku dla mojego KRK.
W swojej historii LOT latał już z Warszawy do LGW, raz dziennie przez jeden sezon na początku lat 2000 (tak się to mówi?)
oj...a LHR to tez takie miasteczko stenusie.....
gosc_madej
2009-06-11 22:17
BA jeżeli chodzi o LHR to i z Warszawa ma ciezko. Przypominam, że jeszcze do niedawna z 3 rejsów dziennie zrobiły sie 2 WAW - LHR. BA oszczędza sloty na LHR jak może żeby tylko utrzymać jak najwięcej atlantyków głownie czy lotów na daleki wschód oraz do Australii.
BA to nawet nie ma slotów na LHR na takie miasteczko jak Kraków...
gosc_madej
2009-06-11 22:02
Sprawa wygląda tak. LO na LGW z warszawy latać nie będzie bo ta trasa byłaby malo rentowna. z Krakowa także nie bo lata już BA. Teraz sprawa LHR. LOT z KRK na LHR latać nie będzie bo nie stać go na dodatkowe sloty na tym lotnisku. BA również nie uruchomi połączenia bo szkoda im slotów na LHR, więc lataja tylko na LGW. Low coty na LHR z KRK nie wejdą bo przestałyby być low costami:). Myślę więc że KRK nie szybko doczeka się połączenia z LHR nie mówiąc już o innych miastach w Polsce.
jjemiolo: jest połączenie BA z krk
jjemiolo
2009-06-11 20:24
Dlaczego LO nie sprobuje powrocic do LGW? Jest nadal sporo atlantyckich polaczen na tym lotnisku w ramach STARa. Podobnie z KRK brakuje dolotow do LHR czy LGW. Owszem, priorytetem sa Atlantyki bezposrednio, ale rzeczywistosc jest taka ze sporo ludzi lata innymi liniami a nie LO, w tym przez LON. Dlaczego nie skorzystac?
gosc_gosc_1: dla Twojej wiedzy, lotnisko LGW juz nie bedzie sie rozwijac...z powodu braku miejsca...a zarzadzajacy tym lotniskiem chce je sprzedac...w przeciwienstwie do STN ktore bedzie rozbudowywane....
gosc_gosc_gosc: a lotnisko KTW jest w Katowicach??, lotnisko GDN jest w Gdansku?? a lotnisko SZZ jest w Szczecinie??...poprostu wszystkie lotniska wokół Londynu tj; STN,LTN,LGW obsluguja region Londynu....
jesli EI, mialby poranny lot z WAW do LGW mozna by polaczyc z innymi lotami BA, co stanowiloby dobry transfer. Niestety lot jest wieczorny, a i tak wiekszosc BA lata z LHR wiec wiele nie zostaje.
gosc_gosc_
2009-06-11 10:35
Od kiedy to STN jest w Londynie? Chcą budować żeby low costy miały gdzie latać to cała prawda.:)