Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
szociq: Cudnie, bo malowanie EuroLOTu jest wybitnie nietwarzowe... :o)
teraz ruchem lotu powinno byc zamowienie nowych ATR-600 i zrobienie 2 bazy poza waw by latac na krotkie rejsy regionalne .. to by bylo cos ...
stenusie: mowcie a bedzie wam dane. ATRy beda znow w malowaniu LO.
szocie: Najlepiej, jakby EuroLOTu w ogóle nie było, tylko wszystko w jednej strukturze LOTu.
adams: przy tak małym samolocie raczej cena nie może być niższa bo wtedy oznaczałoby latanie poniżej kosztów a maszyna musi na siebie zarobić i co najmniej nie generować strat lub wyjść na zero. Ale fakt faktem O2 ("O2 can do") rozwija się i życzę aby wyrosła nam konkurencja dla PKP i euro...u
adams: to i dalej jest taniej niż w LO via WAW...a połączenie to jest dla biznesu a nie zwykłego Kowalskiego który ma do wyboru PKP lub własny środek lokomocji:)
milo, ze jetair zwieksza czestotliwosc lotów na trasie KRK-GDN-KRK, ale i tak cena pozostaje nadal wysoka...ponad 500 zł return....
Super wiadomosc.....super ze Jetair dalej sie tak ladnie rozwija ;-)
gosc_gosc
2009-06-07 21:54
driver: wez pod uwage fakt, ze w W6 czy FR jak sie skoncza bilety promocyjne za 45 zotych (reszte doplaca Twoje miasto) to tez masz ceny rzedu 400-500 zlotych, zobacz jakie sa ceny na WAW-LTN w Wizzie, nie wynikaja z nadmiernej pazernosci a ze sklalkulowania ceny na poziomie umozliwiajacym oplacalne funkcjonowanie polaczenia. % biletow drogich czy srednio drogich musi wyrownac % biletow tanich czy bardzo tanich i tyle tak jest w kazdej linii nawet w FR chociaz tam sporo przychodow jest z dzialalnosi non aviation.
Ceny O2 to sa ceny europejskie - normalne za loty regionalne, nawet powiedzialbym ze tanie regionalne loty, tylko w Polsce zarobki potencjalnych klientow nie sa normalne, i to jest problem.
rafciooo77: ale to tylko podobno...:))..
rafciooo77
2009-06-07 19:14
Podobno będzie można budować w 100% ze środków UE bez wkładu własnego.Może stworzymy jakiś biznes i wybudujemy kilka Cityairportów z pasami po 3000m ?? I w niedługim czasie obrazek z profilu 4techa stanie się rzeczywistością i to na lotach krajowych ;)
rafciooo77: mysle ze i z tym bylby problem:))
rafciooo77
2009-06-07 18:56
No racja luka, łatwiej wybudować 3000m pasa startowego niż setki kilometrów autostrad ;)
a zatem niech rząd zainwestuje w city airporty ;) skoro nie można w tym kraju wybudować żadnej porządnej autostrady ani linii kolejowej... Jet air powinien dostać dotacje ;) tak zamiast autostrad
4teszq: Okęcie to już w zasadzie "city airport", bo otoczony miastem. :o)
gufi_gda
2009-06-07 13:47
Ciekawe jakie jest obłożenie lotów. Może skoro zwiększają częstotliwość lotów całkiem dobre..
4teszq: Masz na myśli inne city airports? :o) A czas to pieniądz...
stenus: jak i wieloma innymi lotniskami:)...
lmajchrowski: zgoda, od poczatku bylo wiadomo,zreszta sami przedstawiciele przewoznika o tym informowali ze to polaczenie jak i rowniez GDN-WRO skierowane jest do ludzi biznesu a nie do potencjalnego Kowalskiego....dla przykladu O2 23-24/06 GDN-KRK 511 PLN czas lotu 1g 30 min...PLL LOT w tym samym terminie 875 PLN (oczywiscie via WAW) czas lotu 3g.55min...