Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_4725a
2017-03-09 23:35
ojjjj zaiste powiadam Wam nie zrozumiał sarkazmu jak nic :-) przeciez to czysta kpina z głupoty niektórych to.... wiadomo o kogo chodzi :-)
pcharasz
2017-03-09 15:47
gość_815d7, kolega chyba nie zrozumiał sarkazmu zawartego w komentarzu gosc_06c6e :)
gość_815d7
2017-03-09 12:25
@gosc_06c6e "To skandal, że Lufthansa oddaje bez walki porty regionalne swoim zagranicznym konkurentom. To nie są narodowe linie skoro służą tylko mieszkańcom Frankfurtu i Monachium!"
Skandalem jest że wciąż są na forum osoby które uważają że "narodowa linia" oznacza że musi latać wszędzie i z każdego krajowego lotniska, chociażby nigdy nie zapełniła jednego samolotu z takiego Lipska czy Norymbergi czy innego Sztutgartu, ale ma latać bo jest "narodowa". Myśl kolego! Narodowa jest bo dowozi pasażerów z lotnisk krajowych dalej przez swój hub - tak jak robią to wszystkie inne linie na świecie!
Nie rozumiem dlaczego ludzie na formom uwazaja ze loty do Berlina nie maja sensu. To jest ogromna aglomeracja w Niemczech. Nie wiem dlaczego ludzie uwazaja, ze z AB na pewno sie nie wygra i nie skusi jakichs pasazerow. Przeciez LOT latal juz do Berlina wczesniej. Mysle, ze byloby dobrze jakby sie tam pokazal, ale moze juz na nowym lotnisku :)
Szczególnie że poprzednie połączenie padło ofiarą cięć związanych z pomocą publiczna a hulało calkiem dobrze.
gość_06c6e
2017-03-09 06:34
To skandal, że Lufthansa oddaje bez walki porty regionalne swoim zagranicznym konkurentom. To nie są narodowe linie skoro służą tylko mieszkańcom Frankfurtu i Monachium!
lysypiotr76
2017-03-09 00:39
Dlaczego LOT twierdzi że to ,,nowe" połączenie. Przecież chyba już dwa razy to połączenie funkcjonowało i dwukrotnie było zamykane. Nowy prezes ,, odcina" się od poprzedników i ich decyzji? To niech wymarze 80-letnią historię polskiego przewoźnika i zacznie ją pisać na nowo. Dobra zmiana . PR na poziomie .Wstyd.
gość_49448
2017-03-08 22:22
W koncu największe miasta niemieckie obstawione. Teraz pora na drugą ligę: Norymberga, Hannover, Brema i Friedrichshafen. Niby mniejsze, ale to równie prężnie ośrodki biznesowe i duże skupiska Polaków. A na pozniej można zostawić Münster/Osnabrück, Saarbrücken, Lipsk i Drezno. Co do Berlina nie jestem przekonany - jest autostrada, szybki pociąg i airberlin. Ale te wspomniane wcześniej 8 miast byłoby miło zobaczyć jako punkty na siatce LOTu w ciągu najbliższych 5 lat.
gość_77ecf
2017-03-08 22:22
wroord: każda linia na lotach europejskich pobiera różne opłaty za te same fotele. Różni je wystawność serwisu i usługi dodatkowe. Nie wiem co w tym nadzwyczajnego, no chyba, że ktoś nie widział innego samolotu niż B737-8 z żółtym plastikiem na fotelach.
greg0303
2017-03-08 21:40
Wedlug lokalnej prasy PLL LOT uruchomia w sezonie zimowym 2017/18 polaczenie B787 Warszawa - Rio de Janeiro, raz w tygodniu od listopada do marca, dla Rainbow Tours.
gość_1623a
2017-03-08 21:33
Berlin jest obstawiony przez AB. Nie ma sensu.
filipair
2017-03-08 19:12
super. jeszcze tylko Berlin i Hannover :D
spooks - niektore E175 maja 22 siedzienia business, 10 economy plus i 50 economy wszystkie takie same z 31 calowym odstepem miedzy siedzeniami. Czyli wychodzi na to ze LOT pobiera rozne ceny za ten same siedzenia, no moze w tych innych klasach dostaja cos wiecej oprocz wody i prince polo.