Lufthansa kończy latać do Narity

Lufthansa kończy latać do Narity Wcześniej podawano, że połączenie Lufthansyy Frankfurt - Tokio-Narita miało być sezonowo zawieszone (od 9 stycznia do 25 marca br.). Poza tym okresem airbus A340-300 realizował je trzy razy w tygodniu (we wtorki, piątki i niedziele, powroty - następnego dnia). Obecnie w systemie rezerwacyjnym Lufthansy nie można w ogóle zarezerwować tej bezpośredniej trasy....
05/01/2017 11:49   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_3e025 2017-01-09 11:51   
gość_3e025 - Profil gość_3e025
LH kończy a Emirates od marca zamiast B777 puszcza na trasę A380.
gość_e0604 2017-01-09 09:09   
gość_e0604 - Profil gość_e0604
@nowitzki. Ot polactwo i polski pies ogrodnika. Sam nic nie ma, ale dostaje furii, jak innym się wiedzie. Dlatego Polandia to taki luzerski kraj.
patrick 2017-01-09 02:45   
patrick - Profil patrick
HND jest rzeczywiście dużo bliżej. Wygodniej sie dostać do centrum, szczególnie jak się lata w sprawach zawodowych. Ale i NRT miała swój urok. Szczególnie milo wspominam obsługę i przejścia przez bramki. Ochrona jak gdyby przyjaźniejsza. A i do centrum Narity było blisko, żeby wyskoczyć na rewelacyjny ramen koło stacji.
Ale od kiedy LH wycofala A388 na tej trasie i podstawila starego B744 to już nie było to samo. Chociaż udało mi się jeszcze załapać na podróż na miejscu 4D (captain Kirk's chair).
Poniekąd rozumiem posuniecie LH. Weszla w bliszą współprace z NH i zmniejszyła oferowanie na wlasnych pokładach, co przełożyło się na zatrzymanie spadku cen za bilet a dodatkowo, jak już zostało powiedziane, HND jest bezkonkurencyjna jeżeli chodzi o przesiadki na dalszy lot krajowy.
gość_fa213 2017-01-06 19:00   
gość_fa213 - Profil gość_fa213
Emirates musi nie tyle alokować gdzieś A380, można nawet rzec, że musi je gdzieś upchnąć, zaczyna być widoczne, że ma ich za dużo. I chyba trochę arabscy panowie przejechali na obnoszeniu się z tym, jacy są wielcy i bogaci - no ale niestety, oni nie muszą się martwić o to, żeby loty były ekonomiczne...
jjemiolo 2017-01-05 16:37   
jjemiolo - Profil jjemiolo
c9ff7: HND jest lepsza nei tylko dla TYO. Takze na cala Japonie z racji mozliwosci przesiadek do innych lotnisk. Prawie caly ruch krajowy w TYO jest z/do HND. Z NRT jest doslownie kilka lotow czego LO doswiadcza wyraznie.
gość_c9ff7 2017-01-05 15:49   
gość_c9ff7 - Profil gość_c9ff7
Haneda jest dużo lepszym lotniskiem z perspektywy pasażera lecącego do Tokio.
Zresztą bardzo ciężko dostać tam sloty, a LH udało się to dzięki sojuszowi z ANA.
A Emirates gdzieś musi w końcu alokować swoją flotę A380.
gość_c9ff7 2017-01-05 15:37   
gość_c9ff7 - Profil gość_c9ff7
Haneda jest dużo lepszym lotniskiem z perspektywy pasażera lecącego do Tokio.
Zresztą bardzo ciężko dostać tam sloty, a LH udało się to dzięki sojuszowi z ANA.
A Emirates gdzieś musi w końcu alokować swoją flotę A380.
LS9 2017-01-05 14:35   
LS9 - Profil LS9
I tak przeciez lata na lotnisko Haneda. LOT nie lata z dwoch lotnisk w Warszawie tak samo jak BA nie obsluguje wszystkich lotnisk w okol Londynu.
NOWITZKI 2017-01-05 13:10   
NOWITZKI - Profil NOWITZKI
Jeszcze parę strajków pilotów i Lufthansa w ogóle przestanie latać ;-)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy