Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
andrzej:IL 76 latałem w barwach India Air Force oraz Ukranskich Sil Powietrznych, natomiast MI 14 z naszych rodzimych sił powietrznych/// pitterek:)) 2 Baza Lotnicza
pitterek
2009-03-13 14:39
andrzej: 4tech to stary trep ;-)
Mnie się udało An-26, An-2, Jak-12 i Mi-2 :) ale chciałbym jeszcze coś innego...
marecki: Il-62 ma w swej flocie co najmniej kilka linii rosyjskich m.in. Domodedovo, Dalavia i Rossiya.
4tech: Z jakiej okazji leciales Il-76, przecież to transportowce. No i Mi-14 - mialeś jakiś wypadek na morzu ? ;)
zapomniałem jeszcze o AN2,IL76:))
udało mi sie zaliczyć loty na kilku samolotach Balszoi techniki CCCP:TU 154W(B),TU134,JAK40,AN24,AN26,MI2,,MI8,MI 14,... ech nie zapomniane wspomnienia
Cubana ma w swojej flocie całą rodzine samolotów IŁ i JAK, tak mi sie wydaje...
Ił-62 w wersji M są chyba jeszcze używane przez Air Koryo
ja też bardzo chce Tu-154, może sie uda w przyszłym roku :)))
Ja leciałem tylko Tu-154 i Tu-154M, no i wojskowym An-26. Żałuję, że 2 lata temu nie zdecydowałem się kupić biletu w Aerofłot na lot do Astrachania obsługiwany właśnie przez Tu-134. Teraz Są coraz mniejsze szanse by polecieć tego typu samolotem, kolejne linię je wycofują. No ale cóż zdecydowała wyższa w stosunku do S7 cena źle skomunikowane z centrum SVO. Natomiast z Tu-154 też trzeba się śpieszyć. S7 już wycofała te samoloty, Aerofłot zrobi to do końca 2009r. Paradoksalnie Tu-134 i 154 to wcale nie były takie niebezpieczne samoloty, zdecydowana większość wypadków z ich udziałem była spowodowana innymi czynnikami niż wady konstrukcyjne. Jedynym naprawdę niebezpiecznym samolotem rosyjskim, którego katastrofy powodowały niedoróbki techniczne był Ił-62. To była prawdziwa latająca trumna. Choć po wymianie wadliwych silników do teraz latają one w niektórych rosyjskich liniach lotniczych, a także służą jako samoloty rządowe w kilku krajach m.in. na Ukrainie i w Rosji. A o wypadkach od dawna nie słychać.
adamlubin
2009-03-13 12:28
Ja również miło wspominał TU154M choć pamietam że jak wracalismy z Moskwy do WAW siedziałem chyba w przedostatnim rzędzie i silniki dały się we znaki... lekko ogłóchłem
wojtek: latalem TU 154W,TU 134, i JAK-40 (salonka) i calkiem fajnie sie tym lata:)
A ja tak chciałbym się przelecieć Tu-154 albo Yak-40 albo jeszcze czymś innym rosyjskim. Siedziałem już w środku, nawet w kokpicie, ale mnie to nie zaspokoiło :) Chętnie przeleciałbym sie Aeroflotem, ale tylko rejsem obsługiwanym w/w sprzętem :) Szaleniec ze mnie?
stenus: Nie dziekuje....troche jeszcze chce polatac ;-) BTW: W poniedzialek mam 200-setny lot ;-))
hambi: Ale polecenie Aeroflotem jest samo w sobie cudownym wydarzeniem dla takiego fanatyka latania, jak Ty. :o)
Ale nie wiem czy bym sie odwazyl leciec Aeroflotem.......nibi jak byl by tanszy. Musze sie konieczenie raz tym Finnairem do Azji gdzies wybrac ;-)
gosc_Pawel
2009-03-13 00:18
Aeroflot WAW-SVO-NRT jest dużo tańszy niż Finnair. Leci się A330. Czas lotu tylko 9.5 godz z SVO.