4tech: Ten transfer w WAW to taki tak do d**y.....(ale o tym juz pisalem ;-)))
hambi: chyba mialo byc "shit transfer airport" ;-)...co widac slychac i czuc....
A czy WAW ma nadal w planie byc ,,big transfer airport´´? ;-) Jakos to ciemno widze skoro taka mgla doprowadza do tylu zaklucen w ruchu. Jak by cos takiego stalo sie w FRA lub MUC to dopiero byl by chaos......;-)
Mgła taka, że czubka nosa nie widać...
a w wawie niezła mgła teraz. na tablicy odlotów stado lotów odwołanych. by się ten ILS chyba przydał...
gosc_h_ops
2009-03-03 16:02
nad systemem sprawuje kontrolę PAŻP - czyli kontolerzy, którzy nie wiedzili? nadzór prowadzą Dyżurni Operacyjni PL - którzy nic nie wiedzieli? poza tym jak pisze gosc_flo informacje o niespwanej CAT II wiszą w NOTAMach od dłuższech chwili. jeśli się ich nie czyta - co jest obowiązkiem niektórych w tej branży - to i się nie wie...
niestety bavok z tego co napisałeś wynika że nie wiesz jak było na prawdę a swoim komentarzem próbujesz tylko podgrzewać atmosferę. Ktoś olał, prowadzone były operacje na popsutym systemie to tylko domysły, puste, niczym nie poparte słowa... no ewentualnie tym co podali dziennikarze - a gdzie fakty?
f/o czytaj ze zrozumieniem. ILS nie działał poprawnie przed tym jak został wydany NOTAM i o to tutaj się rozchodzi. Ktoś olał sobie obowiązkową kontrole stanu technicznego i przez parę dni prowadzone były operacje na popsutym systemie ILS, a szczególnie że tutaj chodzi o CAT II...
gosc_f/o
2009-03-02 10:51
To ani piloci ani kontrolerzy nie czytaja NOTAMow..?? Dziwne bo to przeciez lektura obowiazkowa przed kazdym lotem. A tam czarno na bialym napisane ze ILS na 33 jest tylko w CAT I.
gwizdzius
2009-03-02 08:44
powraca sytuacja z Katowic. ILS nie działał, a potem przez rok instalowali nowy. Ciekawe czy w Warszawie też zajmie im to tyle czasu.