Lufthansa z Rzeszowa do Frankfurtu?

Lufthansa z Rzeszowa do Frankfurtu? Podkarpacka prasa donosi o planach niemieckich linii lotniczych Lufthansa związanych z uruchomieniem bezpośrednich lotów z Rzeszowa do Frankfurtu nad Menem. Loty rozpocząć się mają w sezonie letnim, a przewoźnik ma operować na tej trasie nawet 6 razy w tygodniu. Temat negocjacji rzeszowskiego lotniska z Lufthansa przewija się już od paru lat. W 2005 roku ówczesny...
09/02/2009 10:04   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
paolo-79 2009-02-13 12:04   
paolo-79 - Profil paolo-79
standard Cirrus Airlines odstaje od LH??? Eee? A w jakim momencie/punkcie odstaje? taki sam servis, nawet serwietki LH sa u Cirrusa, taki sam catering, czyli LH u Cirrusa, takie same stewardess, tylko mniejsze samoloty i inne kolory dookola...Dramatycznie spada oblozenie???Eeee? Moze ja to malo wiem,ale lecialem w ostatnich 2 miesiacach 3 razy na trasie KTW FRA KTW i te male samolociki ciagle sa pelne...gosc sen..chyba masz jakis zly sen.LH zawsze bedzie mial swoje miejsce w KTW
bavok 2009-02-13 11:52   
bavok - Profil bavok
Senator, powtarzasz to samo co parę tygodni. Gdyby to jeszcze była prawda, to spoko, ale Ty chłopie bzdury piszesz. Nawet nie chce mi się twojej wypowiedzi prostować bo i tak za parę tygodni napiszesz to samo co poniżej.
gosc_SEN 2009-02-13 11:23   
gosc_SEN - Profil gosc_SEN
Gratulacje dla Rzeszowa. Tymczasem LH w Katowicach zmienila planowane na rozklad letni Boeingi na EMJ170 na Cirrus airlines, ktore lataja obecnie oferujac o polowe mniejsza ilosc miejsc w lotach z/do Katowic do Frankfurtu. Dramatycznie spada oblozenie samolotow z/do KTW z Frankfurtu. Inna sprawa jest, ze standard Cirrusa calkowice odstaje od LH. Podobnie jest z Dusseldorfem. LH wycofuje popoludniowe polaczenia o 15 z KTW do DUS w weekendy. Dlaczego tak sie dzieje? Wypelnienie w Balicach samolotow LH podobno wolno ale caly czas rosnie. Czy LH w Katowicach sie konczy? Przeciez to jedyna linia tradycyjna w tym porcie, bez konkurencji.
ciutat 2009-02-13 11:07   
ciutat - Profil ciutat
bardzo ladnie beda lapac ranne wyloty z europy i ppld z fra do europy dobrze mysla chlopaki wielkiego ssania z rynku Pl ciag dalszy ,pewnie kwestia czasu bedzie 2 rejs albo uzupelnienie o muc
jaris 2009-02-13 10:34   
jaris - Profil jaris
co więcej wylot z FRA o godz 11:15 przylot do RZE o 13:00 / wylot z RZE o 13:50 i przylot do FRA o 15:40 - gratulacje dla RZE
styro 2009-02-13 10:25   
styro - Profil styro
LH3430/LH3431 1235-- CRJ700 od 27 kwietnia
gosc_HON 2009-02-12 10:33   
gosc_HON - Profil gosc_HON
Czy takie potraktowanie Rokity bedzie skutkowalo bojkotem LH w Krakowie?
Rokita powiedzial, ze to najgorsza linia lotnicza z niebezpiecznymi zalogami pokladowymi. Mowil rowniez, ze ma nadzieje, ze nigdy nie przejmie LOT bo to bylaby tragedia dla Polski. Czy Malopolska jest w istocie tak wrogo nastawiona do Niemcow? Na Slasku kazdy ma prawie czesc rodziny w Niemczech (pol miliona slazakow mieszka w BRD) wiec od dziecinstwa wiekszosc miala kontakt z Niemcami. Ciekawe czy takie narodowosciowe uprzedzenia maja wplyw na biznes? Cos w tym jest LH wraca do Katowic na Boeingach a z Krakowa wycofali duze maszyny do Frankfurtu wprowadzajac Eurowings pomimo, ze wczesniej LH byla zaplanowana. Jeszcze kilka wystepow "premiera z Krakowa" i City Line LH do Monachium z KRK moze przestanie latac.
gosc_ppppp 2009-02-10 22:41   
gosc_ppppp - Profil gosc_ppppp
Na Podkarpaciu działają setki firm z kapitałem zagranicznym i to nie tylko w ramach Doliny Lotniczej. Codziennie dziesiątki biznasmenów przybywa i wyjeżdża z regionu. Wielu z nich lata. Teraz będzie miało szansę na jeszcze lepsze połączenia.
cezary 2009-02-10 17:03   
cezary - Profil cezary
W miedzyczasie ukazała sie wiadomość że fiaskiem zakończyły sie rozmowy w LOT w sprawie zwolnień np sekretarek i ograniczaniu biurokracji w formie. No to koniec bliski ....
gosc_220 2009-02-10 09:46   
gosc_220 - Profil gosc_220
do james1982: o jakim dymaniu Ty mowisz, LH robi dokladnie to co zrobilaby kazda myslaca i rozwijajaca sie linia lotnicza, czyli wchodzi tam gdzie widzi zysk a ze LO ma glupich managerow to nic dziwnego, ze LH to wykorzystuje! Wystarczy spojrzec na siatke polaczen LO - wiele osob latajacych z portow regionalnych nawet nie ma wyboru i musi latac LH. Wez przyklad Wroclawia - pierwsze polaczenie do WAW jest o 5:30 co oznacza ze ladujesz w WAW wtedy, kiedy to z WAW odlatuja pierwsze samoloty LO na Zachod. Efekt? Rezygnujesz z LO i lecisz LH z WRO. Przykladow mozna by mnozyc...

do gosc_Przemyśl: mylisz sie, ze LH nie ma szans - ma i to bardzo duze. Z Podkarpacia ludzie wcale nie chca latac LOT-em, wybieraja LO bo innego wyboru nie maja :) Jak bedzie LH to bedzie wybor i wygra ten co zaoferuje lepsza obsluge a tu LO nie ma nawet szans konkurowac z LH :)
ciutat 2009-02-10 08:58   
ciutat - Profil ciutat
piekna kwintesencja styro, takie posty powinien czytac managment lot ... potencjal ktorego nie widzi
styro 2009-02-10 02:08   
styro - Profil styro
johny_69 pozwol, ze odpowiem Ci na Twoj post. Uwazam, ze nie masz racji. Dla mnie i dla wielu pasazerow liczy sie wygoda. Jezeli moge wyladowac w Rzeszowie i zaoszczedzic kilkugodzinna podroz z Warszawy to logiczne jest, ze wybiore Rzeszow, nawet jesli mialbym wiecej zaplacic. Jezeli oszczedze sobie przesiadke w WAW to tez wybiore RZE - oszczedze tez kilka godzin. Gdybym chcial poleciec do Rzeszowa LOTem przez WAW to akurat w moim przypadku musialbym spedzic noc w Warszawie - odpada. Jesli to Cie nie przekonuje to powiem inaczej - nigdy w zyciu nie lecialem niskokosztowa linia. Wole zaplacic 200-300 euro wiecej, bo: mam pewnosc, ze jak sie siatka sypnie to nie zostane na lodzie i polece nastepnym samolotem, moge wziac wiecej bagazu (przy lotach do Polski raz na pare lat jest to wazne), jak sie zgubi moj bagaz to mam wieksze prawa niz LCC, bo na jednym bilecie moge poleciec TFN-FRA-RZE itd. Do tego dochodzi jeszcze jedno - dla mnie jako osoby mieszkajacej tam gdzie psy szczekaja tylna czescia ciala a wron nie ma bo juz wczesniej zawrocily, jest to najszybsza opcja na dostanie sie do Rzeszowa z jedna przesiadka. Nie patrzmy przez pryzmat tylko Polonii wyspiarskiej - jest mnostwo Polakow w Hiszpanii, Francji czy w Niemczech, ktorzy pochodza z Podkarpacia i wybiora LH, bo w ten sposob najszybciej beda u rodziny w Rzeszowie, a przy tym nie sa rozpieszczeni przez LCC, ktore do Rzeszowa nie liczac UK i Irlandii nie lataja. O zapelnienie CRJ a po kilku miesiacach A320 wcale bym sie nie martwil.
lmajchrowski 2009-02-10 01:54   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
O jakim przywiazaniu do marki wy tu piszecie. Nie rozumiecie ze ten kto jest tanszy i oferuje wieksza siatke polaczen wygrywa i nic tu nie pomoze jakies przywiazanie do marki. Ja mysle ze nie ma zadnego przywiazania poprostu tam lata tylko LOT z tradycyjnych wiec do czego innego sie maja przywiazywac ?? LH wejdzie to wygryzie lot na wszystkie trasy na zachod i dalej. Wiec nie piszcie o przywiazaniu do marki
marian 2009-02-09 23:59   
marian - Profil marian
mnie sie wydaje, ze jak LH da lepsza cene niz LO to ludzie zapomna o przywiazaniu do marki.
gosc_johny 2009-02-09 23:53   
gosc_johny - Profil gosc_johny
4tech: Wydaje mi sie ze mieszkancy podkarpacia sa mimo wszystko mocno przywiazani do marki LOT i podrozowania przez WAW, a co za tym idzie uwazam ze LH bedzie miec problem ze zdobyciem duzej ilosci klientow na tej trasie. A Twoje porownanie LO z FR uwazam za troche przesadzone - ludzie nie lataja FR dlatego ze jest super tylko dlatego ze jest tanio i w dodatku jest to swietnie rozreklamowane. Co wiecej kierunki oferowane przez FR to kierunki pracownicze i dlatego bylo tak duzo chetnych. Natomiast FRA by LH z Rzeszowa... jakos watpie w dobre oblozenie tej trasy - wiekszosc tych ktorzy chca gdzies poleciec z Rzeszowa zadowala raczej oferta WAW a przywiazanie do LOT-u robi swoje (no chyba ze LH dalaby samoloty wielkosci JetAir - wtedy moze by to zapelnili ;>)
gosc_moren 2009-02-09 23:45   
gosc_moren - Profil gosc_moren
Co roku jest o samo o LO i jakoś to idzie :)
4tech 2009-02-09 23:15   
4tech - Profil 4tech
gosc_przemysł:ludzie będą latać tym co będzie operować z tego lotniska gdyby chcieli latać tylko LO to by nie latali FR,jeżeli faktycznie LH wejście na RZE to LO może popłynąć na NY.W naszym kochanym LO-cie nie widzą potencjału i możliwości lotnisk regionalnych,a widzi LH tylko szkoda ze tak ostrożnie i powoli wchodzą do portów regionalnych...
gosc_Przem 2009-02-09 22:58   
gosc_Przem - Profil gosc_Przem
LH nie ma szans na podkarpaciu ... , ludzie tu chcą latać LOTem
cezary 2009-02-09 22:41   
cezary - Profil cezary
james: skoro LOT nie ma mądrego zarządu tylko prEzesów z nadania politycznego , nie potrafi się reformować, ograniczać burokracji a prywatyzacji to się boi jak diabeł swięconej wody to co się dziwisz ?
james1982 2009-02-09 22:21   
james1982 - Profil james1982
Może i tak. Tyle że Lufa ze Star Allianc'em zaczyna nas dymać na potęgę. Niedługo będą mieli monopol w Europie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy