Qantas: Będzie więcej ultra długich tras

Qantas: Będzie więcej ultra długich tras Linia otrzyma w 2017 r. pierwszego boeinga B787-9 Dreamliner. Przewoźnik planuje go wykorzystać do obsługi bezpośredniego połączenia z Perth do Londynu Heathrow. Loty na tej trasie konkurowałyby pod względem długości z najdłuższym obecnie połączeniem z Dubaju do Auckland, realizowanym przez Emirates. Oprócz tego Qantas rozważa uruchomienie...
10/08/2016 12:19   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mietek 2016-08-11 11:28   
mietek - Profil mietek
@krzysiekl: Gdyby to była opcja z noclegiem w hotelu to na pewno wygodnieszja ale za to sporo dłuższa. Mimo wszystko wydaje mi się, że hotel nie jest normą tylko zwykłe czekanie na lotnisku więc raczej bezpośredni by wygrywał.
krzysiekl 2016-08-11 08:50   
krzysiekl - Profil krzysiekl
pytanie: co preferujecie lecąc w klasie ekonomicznej? bardzo długi lot, czy dwa oddzielne z przesiadką (gdzie można np. spędzić noc w hotelu).

bo w przypadku klasy biznes długi lot to zdecydowanie mniejszy problem.
gość_f84c7 2016-08-10 20:52   
gość_f84c7 - Profil gość_f84c7
gośćf8972: Przecież 787 LOTu są już na linii produkcyjnej, więc zmiany są niemożliwe już.
gość_f8972 2016-08-10 15:10   
gość_f8972 - Profil gość_f8972
Również LOT powinien poważnie rozważyć zmianę dwóch pozostałych B 787-8 na 787-9.
lysypiotr76 2016-08-10 13:57   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Ta ostatnia część artykułu jest prawdziwa. Faktycznie chyba już pewne że rezygnują z A380( czytałem na innych stronach ).To dla Airbusa kolejna zła wiadomość.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy