Ponad milion Lufthansy w Polsce

Ponad milion Lufthansy w Polsce Lufthansa przewiozła w 2008 roku ponad milion pasażerów między Polską a Niemcami. Liczba ta oznacza ponad 20-procentowy wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Lufthansa powiększyła również w ubiegłym roku ofertę uruchamiając dodatkowe rejsy z Gdańska, Katowic, Krakowa, Wrocławia i Warszawy. – Wynik przekraczający milion pasażerów świadczy o sukcesie, jaki...
13/01/2009 13:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lack 2009-01-14 11:52   
lack - Profil lack
Tylko 1 "nowa" trasa na cały rozkład? Trochę słabo jak chcą utrzymać dynamikę wzrostu.
humbak 2009-01-14 11:23   
humbak - Profil humbak
Koledzy, a jak się to ma o temacie wątku?
ziberro 2009-01-14 11:00   
ziberro - Profil ziberro
4tech: no wiem, dlatego tylko "pół". Co nie zmiania faktu, że to bardzo przyjemna linia i daje możliwość przelecenia się turbośmigłowcem już za 25€.
4tech 2009-01-14 10:56   
4tech - Profil 4tech
ziberro: tym bardziej ze AerArann jest dofinansowany na trasach krajowych...podobnie jak Franca
ziberro 2009-01-14 10:39   
ziberro - Profil ziberro
w ogóle AerArann na trasie DUB-ORK to pełna kulturka: duża kawa, gazetka z dodatkami. No ale w końcu to "półpasożyt" ;-)
marian 2009-01-14 10:30   
marian - Profil marian
a i ja też miałem okazję... fajnie tak bez tłoku i ścisku :)
gral 2009-01-14 10:24   
gral - Profil gral
taaak bardzo sie cieszylem mogac wkroczyc tym wejsciem lecac do Cork hehe. do Derry (dla Brytoli - Londonderry) juz nie bylem pewny czy moge...
4tech 2009-01-14 01:41   
4tech - Profil 4tech
cezary..potwierdzam slowa morqoosa...odnosnie DUB...
marqoos_pl 2009-01-14 01:21   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
cezary: dwie kolejki: krajowe i biznes razem, reszta w drugiej (dużo dłuższej) i to ma duży sens. Zarówno na loty w klasie biznes, jak i krajowe możesz się zgłosić (w zależności od linii) pomiędzy 30 a 15 min do wylotu. Stojąc więc w kolejce 'ogólnej' samo takie czekanie może być dłuższe niż cały lot... To wejście można również wykorzystać jeżeli jest się rzeczywiście spóźnionym na swój lot i zazwyczaj też nie robią problemu i przepuszczają.
cezary 2009-01-14 01:16   
cezary - Profil cezary
marqoos: No przecież to jak w PRL ? Osobno loty krajowe i osobno zagraniczne ? To bez sensu.. // marecki: oj na T2 WAW często są długie. Zawinięte wężykiem i paxy economy z długasnej kolejki z zazdrością spoglądają w prawo. Gdzie kolejki raczej się nie spotyka.
marqoos_pl 2009-01-14 01:09   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
w DUB jest osobne wejście do kontroli bezpieczeństwa (nawet dwa) dla pasażerów lotów krajowych oraz business...
marecki 2009-01-13 23:57   
marecki - Profil marecki
jw23phila: są osobne bramki (czy przejścia) kontroli bezpieczeństwa dla pasażerów biznes na większości lotnisk - w tym równieżnp. w T2 we WAW. Często są łączone na zasadzie: kontrola dla załóg samolotów + paxów biznesowych - chodzi o to, żeby odbywało się to szybciej i bez konieczności czekania w dłuższych kolejkach (jeżeli takie są)
delboy 2009-01-13 23:42   
delboy - Profil delboy
marqoos: rowniez mam nadzieje ze LOT zostanie w koncu wykupiony. doscyc wariatow w zarzadzie :-)
to jedyny moj komentarz dzisiaj...nie mam sily - jet lag mnie dopadl po wczorajszym powrocie....ale bylo Ze Best :-)))
gosc_HON 2009-01-13 23:40   
gosc_HON - Profil gosc_HON
Do_accquire: "O widzę, że dawny Senator_LH powrócił :-P i nie omieszkał nas powiadomić o upgrade karty lojalnościowej za pieniądze pracodawcy. Tylko, że zmienił zdanie. Kiedyś lansował pogląd, że to KTW powinno być dla biznesu, a KRK dla LCC, a teraz chce na odwrót :-0. comment: latanie linia tradycyjna jak LH daje wieksza gwarancje dotarcia do portu docelowego bo nawet w przypadku opoznienia lub kasacji rejsu LH zapewnia droge alternatywna. Podroz w klasie business na liniach transkontynentalnych umozliwia prace podczas podrozy, oszczedza koszty dob hotelowych bo bezposrednio po spotkaniu mozna wyspac sie w samolocie i powrocic do pracy stad wynika polityka globalnych koncernow placenia za takie warunki podrozowania. KTW, kiedy byla tam dyrekcja na Polske poludniowa mialy kiedys lepszy serwis niz KRK. Odkad LH tak szybko rozwija siatke polaczen w KRK z jednoczesna stagnacja w KTW uwazam, ze siatka polaczen z KRK jest istotnie lepiej spelniajaca oczekiwania oraz jakosc np: business lounge jest nieporownywalnie lepsza niz w KTW. To sklonilo mnie do opinii, ze prawdopodobnie GTL jest zainteresowany wylacznie liniami LCC stad moj poglad, ze lepiej spolaryzowac ruch LCC z KTW i tradycyjny z KRK. Prosze mnie zle nie rozumiec, ale jak napisal marqos ja nie mam czasu zglaszac sie 2 godziny przed odlotem do kontroli bezpieczenstwa tylko najwczesniej 30 minut przed odlotem (na HON i SEN LH ma czekac do 15 minut przed odlotem), nie mam czasu czekac w kolejce z pax LCC ktorzy celebruja okazyjna podroz samolotem. Oczekuje szybkiej odprawy, szybkiej i uprzejmej kontroli bezpieczenstwa, wygodnego lounge z dostepem do netu, rekawa do samolotu. Czy to tak bardzo wygorowane oczekiwania od np. portu KTW, ktory jest w UE?
jw23phila 2009-01-13 23:09   
jw23phila - Profil jw23phila
widac ze nasz senator dawno nie byl np we Fankfurcie. Jesli lecisz z tego lotniska do US to musisz przejsc kontorle bezpieczenstwa i paszportowa. Mozna to zrobic w dwoch miejscach. Jedno z nich jest na drugim poziomie, nastepne jest na poziomie trzecim zaraz kolo wejscia do kasyna. Kontrola jest jednaka dla wszystkich!!! specjalna sciezka to moze jest jak sie bagaz zdaje i pobiera przepustke na poklad!!nie ma osobnej pani dla paxsow busines hon etc. jak przechodzi sie kontrole paszportowa albo bezpieczenstwa!!! na zadnym lotnisku nie spotkalem sie z takim czysm, a szczegolnie jak sie leci do US. Jedna koleja dla wszystkich. Ponad to klase pasazera poznac mozna wlasnie po jego zachowaniu. To ze ma bilet 7 razy drozszy nie uprawnia jego badz jej do obnoszenia sie z tym!! jak to robi pan senator. pzdr;)
marecki 2009-01-13 22:39   
marecki - Profil marecki
marqoos: masz racje, fakt jest faktem, - abstrahując od prowokacyjnego tonu gościa-hona, że za biletem w wyższej klasie serwisowej, powinna iść stosowana jakość obsługi również na lotnisku w procesie odprawy itd. Z jednej strony w PL są duże niedociągnięcia w tej materii, m.in. w KRK, a z drugiej to też interes linii lotniczych, aby dopilnować stworzenia i utrzymania stosownego standardu.
marqoos_pl 2009-01-13 22:21   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Słuchajcie... Nie ważne, czy pasażer ma kartę lojalnościową w najwyższej opcji za pieniądze pracodawcy czy swoje... Ma taką kartę i właśnie to powinno go upoważniać do takiego, a nie innego traktowania. Właśnie dlatego przeloty w biznesie są dużo droższe, bo oferują dodatkowe udogodnienia, którymi może (powinien) być np. 'business lounge', specjalne ścieżki odpraw takich pasażerów (na większości lotnisk takie są), krótszy czas na pojawienie się do odprawy itd.. Przecież taki 'business lounge' nie istnieje na lotnisku za darmo. Linie lotnicze płacą lotniskom za wynajem i obsługę takich punktów, więc lotniska powinny też być przygotowane i obsługa właściwie przeszkolona do obsługi tego typu klientów... A co traktowania 'z góry' pasażerów klasy biznes to w Krakowie coś takiego właśnie zauważyłem. W Niemczech czy Austrii za takie odzywki koleś by od razu 'na dywaniku' u przełożonego wylądował z wyjaśnieniami, a dzień skończył z pisemną naganą... /// Co do LH w Polsce to mam szczerą nadzieję, że kiedyś wykupi PLL LOT. W końcu ktoś będzie tam w stanie zrobić porządek z wieloma rzeczami, zaczynając od siatki połączeń, a kończąc na wspomnianych godzinach pracy biur LOT-u...
gosc_adam 2009-01-13 21:12   
gosc_adam - Profil gosc_adam
zatłoczone samoloty , kiepsko obsługa i bagaż nie dolatuje to właśnie LH
aguirre 2009-01-13 20:09   
aguirre - Profil aguirre
O widzę, że dawny Senator_LH powrócił :-P i nie omieszkał nas powiadomić o upgrade karty lojalnościowej za pieniądze pracodawcy. Tylko, że zmienił zdanie. Kiedyś lansował pogląd, że to KTW powinno być dla biznesu, a KRK dla LCC, a teraz chce na odwrót :-0.
Odnośnie natomiast meritum, to o ile wiem, opłaty lotniskowe są dla wszystkich linii takie same i zależą nie od tego, czy jest to LCC czy nie, a od zakresu oferowanych usług (np. rękaw czy bus). Z KTW jeszcze nie leciałem, więc nie wiem, czy ma rękawy. Ale jeśli nie i LH płaci mu od paxa tyle samo co W6, który daje wiecej tras i paxów, takiego wielkiego traci KTW ? A tak w ogóle to czy naprawdę w KTW jest gorzej niż w KRK ?
marian 2009-01-13 19:39   
marian - Profil marian
gosc hon: ja leciałem i cirrusem i LH, jakoś odstającej roznicy nie widziałem. Szczerze mówiąc tobardziej mi sie cirrus podobał. Moze Tobie nie podano obiadu na złotej tacy i własnie przez to masz problem...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy