Połowa skarg pasażerów dotyczy opóźnień

Połowa skarg pasażerów dotyczy opóźnień Niezależna organizacja konsumencka Przyjazne Latanie podsumowała wstępnie wyniki monitoringu usług lotniczych za 2015 r. Z analizy tysiąca zapytań i reklamacji pasażerskich, które napłynęły do stowarzyszenia, wynika, że opóźniony lot jest przyczyną aż 49 proc. skarg. Co piąta skarga dotyczy odwołanego lotu, 18 proc. - problemów z bagażem, a 13 proc. - zwrotu...
12/01/2016 07:50   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy