Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_e9156
2015-12-11 09:53
gość_092ab - leczenie kompleksów pokój dalej. Zapraszamy do KRK (nie musi być samolotem).
greg0303
2015-12-10 15:38
Jeśli LOT nie wznowi połączeń z Newarku to może United zdecyduje się na bezpośrednie rejsy do Polski z tego lotniska, które ma zwiększać ilość destynacji międzynarodowych.
spotter10 - Lo ma code share z United sprawdz sobie na ich stronie. Problem jest jak wspomnial mietek ze UA ma joint venture z LH wiec upycha wszystkich na te polaczenia.
No bez wątpienia wizy to problem. A druga sprawa to liczba dużych ośrodków biznesowych w USA. Tam nie ma jednego, głównego miasta jak w Polsce czy Anglii, więc ciężko też pewnie wybrać do którego miasta miałoby być to połączenie.
Wizy wizy i jeszcze raz wizy. Nie ma co się dziwić, że mały ruch do USA. Podmiotów gospodarczych za oceanu powoli u nas przybywa. Ruch biznesowy do US będzie zyskiwał, z czasem bezpośrednie loty będą opłacalne.
Szkoda. Pewnie w najbliższych latach nie ma też szans na American czy na Deltę. Ruch jest jednak za mały i wystarczy dowożenie paxów do hubów.
pewnie i tak ma sporo pasażerów z Polski ponieważ LH ma cs z United na loty z Polski do swoich hubów. I czasami zaskakująco konkurencyjne ceny w stosunku do LH na tych samych kierunkach.
spotter10
2015-12-10 08:31
Na tronie United nie pokazuje Ci połączeń LOT'em, bo jak zostało napisane powyżej, LOT i UA nie posiadają umowy CS na tej trasie.
gość_b1e43
2015-12-10 00:43
To zasłona dymna - w nowy rok konferencja United w RZE, 3 miesiące później wejdzie Delta.
Do gość 092ab- jesteś jednym z wielu dla których każdy temat poruszany na tym portalu musi zachaczyć o KRK.W woj. małopolskim zawsze było dużo chętnych do wylotów za ocean i najczęściej to czynią przez :LH, BA ,KLM czy LX, fajnie ,że mają duży wybór i nie muszą jak dawniej być skazani na LOT,który kiedyś zamienił polskiego górala skośnookiego wietnamczyka
gość_6a162
2015-12-09 18:26
gdyby United chciało latać do WAW potrzebowało by CSów z LO na dowózkę pasażerów do WAW lub rozwożenie ich dalej co jest nie w smak zarówno dla LO jak i dla grupy Lufthansa
gość_092ab
2015-12-09 17:19
Patrz nawet do KRK nie chcą a niedawno ktoś taki był pewien, że Wszyscy chcą latać do KRK!!!: )
wroord: Raczej każda linia woli pasażerów przewieźć przez ocean na swoim pokładzie, a potem czymś innym, na przykład lotem, do miejsca docelowego. A że sojusz założony przez UA i LH to wiadomo, że oni siebie wzajemnie preferują. Myślisz, że w Sky Team lub One World byłoby lepiej? Na pewno najpierw wyskakiwały by połączenia AA lub BA do LHR albo AF lub DL do CDG/AMS.
gość_70acd
2015-12-09 15:37
jesli UNITED nie zdązy to wyprzedzi go DELTA ....w RZE
LOT na czlonkowstwie w Star Alliance wychodzi jak zablocki na mydle. Jak sie szuka polaczen do Polski na stronie United to wyskakuje LH, lub ewentualnie polaczenia UA przez AMS lub BRU (UA przez Atlantyk i dalej LO).