Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_37942
2017-04-01 11:18
QR był moją preferowaną linią w podróżach po Bliskim Wschodzie, do czasu, gdy lecąc biznesem do IKA ze stopoverem w DOH zmuszony byłem przepakować przy punkcie check-in część walizki bo "5* airline" nie pozwala podjąć bagażu na swoim domowym lotnisku w przypadku gdy nie jest to final destination :-(
Dodatkowo sprzęt jaki wysyła QR np. do Iranu, to stare trupy, niewiele różniące się od UIA. Ponadto odchylane fotele na nocnych lotach z IKA do WAW w biznesie to nieporozumienie.
Porównując serwis QR z EK zdecydowanie polecam EK. W biznesie lot dzięki załodze mija niepostrzeżenie, a i sprzęt jakim operuje EK jest lata świetlne młodszy od QR (nie dotyczy to B777 z WAW w konfiguracji dwuklasowej).
gość_d593e
2015-05-20 16:43
bardzo sobie cenię linię Qatar za rozsądne ceny i dobry standard obsługi. Nie mogę jednak zrozumieć dlaczego latają z Warszawy tym A320. Do kibla nie można się dopchać. Jak się ma miejsce na końcu samolotu to cały czas ktoś wisi nad głowa. Obsługa nie wyrabia się w tym małym kantorku na końcu z napojami bo cały czas musi się przeciskać. To nie jest 5*. I dlaczego nie ma rumu!!!!!!
gość_79ac3
2015-05-18 08:50
@gość_e6d32 nie wiem pod jakim względem produkt biznesowy QR odstaje od pozostałych linii "z zatoki". Wg mnie produkt biznesowy w QR jest dużo lepszy niż w EK (którego poziom obsługi w ostatnich latach znacząco się obniżył). Największym mankamentem Qatar Airways w dalszym ciągu pozostaje Customer Relations i personel naziemny
pablakiss
2015-05-18 02:43
@gość_1b082- ale ja niechcacy ;)
gość_1b082
2015-05-17 20:02
@pablakiss Nie wszyscy mają skłonności masohistyczne ;)
gość_e6d32
2015-05-17 17:05
Qatar kupuje nagrody jak kupil pilke, dobrze przynajmniej ze jest to nowe lotnisko bo poprzednia buda przypominala czasy komunistycznego terminala w WAW. Sam produkt w biznesie oddstaje negatywnie od tego jaki sie oferuje w pozostalych liniach z zatoki. I oczywiscie jestem TYPOWYM MALKONTENTEM jak napisano w poscie ponizej ;)
gość_99f61
2015-05-15 14:02
Nie rozumiem w zupelnosci narzekania na A-320 bo w business jest wygodnie i ma sie "prawdziwa" konfiguracje w biznesie a nie jakas sciema.
A fotele w eco niby czym maja sie roznic od tych w np 787, ktorym ostatnio z reszta lecialem i to chyba najbardziej przereklamowany samolot obecnych czasow.
QR w zupelnosci zasluzenie ma te 5 stars, akurat tu nie mam zadnych uwag.
A krytykujacy to typowi malkontenci.
gość_6c2d7
2015-05-14 15:19
Albo Rajanera z całym kramem, tandetnym wystrojem oraz pasażerami jak z PKS
pablakiss
2015-05-14 14:54
Narzekacie na duperele i 6H w niewygdnych fotelach ! Zapraszam na poklad Transaero na trasie np. do Azji -9h ;) ,., to dopiero jest kabaret ! Odechce Wam sie narzekania :)
gość_653e5
2015-05-14 13:24
Nie trzeba wyrabiac wizy do Qataru przed przylotem. Mozna ja otrzymac na lotnisku w Doha i rzeczywiscie kosztuje 100 QAR. Dodatkowo potwierdzam informacja z TIMATIC "Visa Issuance: Visa required, except for Nationals of Poland can obtain a visa on arrival for a max. stay of 1 month. Fee: between QAR 50.- and QAR 150.-."
gość_e9110
2015-05-13 17:59
Mogli by wejść do GDNalbo KR na A320
gość_f3a10
2015-05-13 16:47
QR podobnie jak EK i EY to glownie swietny marketing, ale na pokladzie nie raz jest gorzej niz u przewoznikow europejskich. CO z tego, ze jest dobre jedzenie, skoro jest niewygodny fotel i zaloga (jak to ktos swietnie okreslil) zbieranina mlodziezy z 3 swiata, ktora nie wiele potrafi. Lecac do Azji wybieram SIngapore Airlines, ANA (z dolotem do hubu w Europie). Niby sie wraca na Zachod, a dopiero potem leci na Wschod, ale serwis (nie tylko w First czy Business, ale tez w Economy) jest kilka razy lepszy od bardzo mocno przereklamowanych nijakich linii z Zatoki.
gość_45569
2015-05-13 13:53
Qatar jest generalnie sredni, zalogi sa okropne, zbieranina modziezy z 3 swiata... komunikacyjnie i na pomoc nie ma co liczyc...duzo w tym marketigu, ale po sprawdzeniu czar pryska.... niestety ;-(
gość_815d7
2015-05-13 13:42
Posiłki dla QR robi LOT Catering, więc obecne Do&Co.
gość_79ac3
2015-05-13 09:20
Szanowny/ Mr Michal XXXX ,
Z radością informujemy, że w dniu 29 marca 2015 Qatar Airways rozpoczął obsługę połączeń z Warszawy na nowym typie Airbusa A320.
Od teraz do dyspozycji pasażerów klasy Biznes będą płaskie siedzenia o długości do 2 metrów."
- takiego maila dostałem 02.04. i faktycznie teraz prawie każde połączenie DOH-WAW-DOH obsługiwane są przez A320 z nową klasą biznes
Dario2015
2015-05-12 21:09
To chyba raczej stary arykul bo lecialem ostatnio w biznesie do Doha i z powrotem i w obie strony byl nowy airbus A320 gdzie w klasie biznes sa normalnie fotele, ktore rozkladaja sie do 2m i jest standardowe lozko do spania!
gość_61bd9
2015-05-12 15:14
Dopóki sześciogodzinny lot obsługiwany będzie małym samolotem, będę latał Emirates - a serwis (przynajmniej w klasie ekonomicznej) nie różni się od oferowanego przez innych przewoźników latających w tamtym kierunku.
gość_0ab9d
2015-05-12 14:11
A propos siedzen w biznesie- to zalezy od samolotu. Ostatnio z DOH byl nowszy model A320 i fotele rozkladaly sie na plasko- tak samo jak w wiekszych samolotach. Natomist w drodze do DOH lecialem takim samym jak w artykule i kazdy mial indywidualny monitor- byl schowany w podlokietniku
gość_56ca2
2015-05-12 13:10
Czy ktoś ma jakieś informacje nt. wprowadzenia szerokokadłubowego samolotu na trasę do Warszawy? Jeśli tak, to proszę napisać.
gość_70ced
2015-05-12 12:21
Fajnie byloby zobaczyc w WAW ich A-350