Fajna fotka tego A330 bez silników :)
Porównanie kosztów A330 do B787-9 jest trochę ryzykowne, bo to głównie zależy od długości trasy. Dla maks. 3-4 tys. nm (czyli do 7,4 tys. km) rzeczywiście analitycy najczęściej oceniają koszty na pasażera A333 jako niższe od B787-9 (A339neo powinien dystans jeszcze nieco poprawić). Natomiast dla lotów dłuższych od 5 tys. nm (czyli ponad 9tys. km) to zakładane koszty B787-9 powinny już być niższe.
Sprawa regionalnego A330-300 to pewnie dostępny już wariant WV056 (MTOW 205t, MZFW 175t) plus dostosowanie silników (i nie tylko...) do częstszych operacji startu i lądowania w stosunku do godzin lotu (po prostu krótsze trasy).
gość_e083a
2015-04-02 11:50
A w sprawie tzw. regionalnego A330-300 (z obniżonym MTOW, głównie na rynek chiński) coś wiadomo? Czy też zostanie w fazie planów...