EASA: Certyfikat dla cięższego A330 (242 tony)

EASA: Certyfikat dla cięższego A330 (242 tony) Otrzymany certyfikat pozwala europejskim liniom lotniczym, jak również tym, które stosują przepisy EASA, na użytkowanie i obsługę samolotu A330-300 (242 tony). Amerykańska Federalna Administracja Lotnictwa (FAA) wyda stosowny certyfikat w ciągu kilkunastu dni. Zmiana najpierw będzie dostępna w modelu A330-300, a potem w A330-200 oraz A330-200F. Po raz...
02/04/2015 11:35   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
spooks 2015-04-08 22:18   
spooks - Profil spooks
Fajna fotka tego A330 bez silników :)
demar 2015-04-04 13:58   
demar - Profil demar
Porównanie kosztów A330 do B787-9 jest trochę ryzykowne, bo to głównie zależy od długości trasy. Dla maks. 3-4 tys. nm (czyli do 7,4 tys. km) rzeczywiście analitycy najczęściej oceniają koszty na pasażera A333 jako niższe od B787-9 (A339neo powinien dystans jeszcze nieco poprawić). Natomiast dla lotów dłuższych od 5 tys. nm (czyli ponad 9tys. km) to zakładane koszty B787-9 powinny już być niższe.
Sprawa regionalnego A330-300 to pewnie dostępny już wariant WV056 (MTOW 205t, MZFW 175t) plus dostosowanie silników (i nie tylko...) do częstszych operacji startu i lądowania w stosunku do godzin lotu (po prostu krótsze trasy).
gość_e083a 2015-04-02 11:50   
gość_e083a - Profil gość_e083a
A w sprawie tzw. regionalnego A330-300 (z obniżonym MTOW, głównie na rynek chiński) coś wiadomo? Czy też zostanie w fazie planów...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy