Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_2f859
2015-02-24 11:12
Ja niestety również miałem wybór pomiędzy Katowicami a Warszawą (Chopin), chociaż wolałbym wylecieć na marcowy wypoczynek z Wrocławia. Wydaje mi się, że wrocławskie lotnisko jest zbyt mocno uzależnione od linii Rayanair, a Port Lotniczy nic nie robi (albo działa, ale nieskuteczne) na rzecz przyciągnięcia do siebie innych przewoźników.
gość_637aa
2015-02-11 20:56
Szkoda ze nie da się z Wrocławia nigdzie polecieć, no może poza emigracją. Żałosna siatka połączeń, że nie wspomnę o przewoźnikach. Trochę nam jeszcze brakuje do Gdańska czy Warszawy. Ale to chyba wina SKOZK.
gość_39758
2015-02-09 14:11
@gość_e87b8 toś się naoburzał ;) "ZENUJĄCA" haha... że zacytuję klasyka z Komedii Małżeńskiej - "człowiek lata po całym świecie, ale takie rzeczy tylko w Polsce" ;)
gość_e87b8
2015-02-07 18:34
Nie ma się czym podniecać. Siatka połączeń, jak na ponad 700 tysięczne miasto + cały dolny śląsk i część opolszczyzny + biznes, jest poprostu ŻENUJĄCA. Spróbójcie gdziś polecieć, gdzieś rano, ale za swoje a nie firmowe pieniądze. POWODZENIA.
Piękny wynik gratulację. Szkoda że nic nowego nie ma, cieszy fakt że coraz więcej osób korzysta z lotniska, smuci natomiast to, że nic nowego na sezon letnim nie zostało ogłoszone. Pomimo to, że bardzo lubię wrocławskie lotnisko żeby polecieć w nowe strony muszę wybierać Katowice albo Kraków.
Na szczęście to tylko przekomarzanie, a nie to co dzieje się na linii Kraków-Katowice albo Rzeszów-Lublin. :)
Przyłączam się do Twojej opinii, że nie ważne jest miejsce w rankingu (choć niektórzy poprawiają sobie tym wątłe ego), ważne żeby, jak już pisałem wcześniej, wszystkie porty miały ciągłe wzrosty.
gość_963bf
2015-02-06 19:33
Gdy pojawi sie drugi dostawca paliwa i ILS II kat pojawia sie nowi przewoznicy ------ to napewno nie jest warunek do pojawienia się nowych przewoźników... Krk ma ILS Cat I i ma kogo chce..
jakos nie moge zrozumiec tego ciaglego przekamazania sie jak WRO ma sie do KTW czy POZ czy WMI. Tak jak gosc 87bd4 napisal nie wazne ktore miejsce i za jakim lotniskiem wazne ze jest ciagly wzrost. Gdy pojawi sie drugi dostawca paliwa i ILS II kat pojawia sie nowi przewoznicy.
gość_87bd4
2015-02-06 13:52
Nie do końca można upraszczać ilość pasażerów prostym mnożeniem, bo wtedy na wszystkich rejsach (nie tylko we Wrocławiu) trzeba by przyjąć, że LF = 100% a to jak wiemy jest niemożliwe. Moim zdaniem sedno tkwi w czarterach, przez długie lata było ich niewiele i ludzie z dolnego śląska i okolic latali z KTW, teraz to się zmienia. Zgodzę się, że brakuje nowych połączeń, ale z drugiej strony poprawia się LF u wszystkich przewoźników, czyli wzrasta atrakcyjność lotniska, a to powinno się przełożyć na nowości, zresztą MOL zapowiedział, że chce przewieźć w tym roku z WRO 1mln pasażerów, więc musi coś dojść. Biorąc pod uwagę powyższe, stawianie tezy, że WRO nie przegoni KTW uważam za ryzykowne, dla mnie nie ważne jest to, na którym miejscu będzie Wrocław, ważne jest, że ogólnie zwiększa się ilość pasażerów w naszym kraju.
gość_25ec3
2015-02-06 13:21
Ja bym już nie wróżył dużych wzrostów we Wrocławiu. Brak zainteresowania dużych linii sieciowych Wrocławiem też o czymś świadczy
gość_25ec3
2015-02-06 13:18
Oto chodzi, ze KLM, BA czy easy jet nie są zainteresowane wejściem do WRO. Wiec nie ma co walczyć o te linie
gość_c7716
2015-02-06 12:43
Wzrost we WRO wynika jedynie z dwóch rotacji do Modlina (wystarczy policzyć ile to jest 4x31x189 - wartość bardzo zbliżona do wzrostu ;). Zakończenia działalność eurolotu WRO praktycnzie nie odczuje (raptem mieł 9 rotacji tygodniowo - 5 WAW i 4 ZRH - WAW latała na pusto, ZRH też zabójczych bookingów nie miał). Do marca WRO będzie miał wzrosty rzędu 20%, potem już tylko ok. 10%. A co do ścigania się o czwarte miejsce z Katowicami to chyba żart. Modlin już przegonił Wrocław (w styczniu plus 20 tys pax), więc WRO musi się przyzwyczajać do myśli że jest 6 lotniskiem w Polsce (po WAW, KRK, GDN, KTW i WMI). Piarowa polityka cieszenia się z pięciogwiazdkowego terminala przynosi efekty.
No, ale te nowości nie od teraz. Kojarzę, że od czerwca chyba dopiero, aczkolwiek mogę się mylić. :) Nobody's perfect jak mawiał klasyk. :)
gość_0df5c
2015-02-06 12:28
Misiok w KTW 4 nowości : BOLONIA,BELFAST,LARNAKA, BRISTOL i juz MST,TLV,GLA ;)
Czyli podobnie jak w Katowicach zero nowości. Mimo patriotyzmu lokalnego :) ja życzę wszystkim sensownym lotniskom dużych wzrostów.
gość_f5187
2015-02-06 12:13
Wzrost głównie za sprawa WMI. A polaczeń ubywa...od dawna nie było nowego kierunku juz nie mowie o przewoźniku. Na sezon letni liczba nowości = 0
gość_0df5c
2015-02-06 12:07
Wro Z KTW nie ma szans w sezonie letnim Ktw to nadrobi, 5 maszyna Wizzair'a + czartery możliwe że ktw odprawi 3mln pax. A wro 2,2mln?
gość_7a909
2015-02-06 11:49
Bez ELO Wroclaw juz nie bedzie tak pedzil...
Dajcie nam KLM, BA, easyJet! Ilez mozna wyciagnac na Lufie i Ryanair?
Jak się Wrocław tak rozpędzi to Katowice mogą skończyć na 6 miejscu.
gość_e1807 - lokalizacja lotniska się nie zmieniła, ale zauważ że Wrocław rozpędził się krajówką Ryanair, których w Katowicach nie ma. Eurolot również z Katowic nie latał. Więc nie ma to nic wspólnego z lokalizacją lecz z ofertą linii.
gość_e1807
2015-02-06 10:41
Prawie tylu pasażerów co w KTW. Oj widzę szykuje się w tym roku ciekawa rywalizacja o 4. miejsce jeśli chodzi o liczbę pasażerów. Jeszcze do niedawna KTW walczyło z Balicami o drugie miejsce. W tym roku możliwe, że będzie piąte!!! Widać lotnisko peryferyjnie położone względem aglomeracji, do którego na dodatek nie można sensownie komunikacją miejską dojechać, skazane jest na zostanie w tyle...