KE w obronie pasażerów samolotów

KE w obronie pasażerów samolotów
20/11/2013 13:08   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl 2013-11-21 15:28   
krzysiekl - Profil krzysiekl
akurat pomysł by umożliwić bezpłatne składanie reklamacji jest słuszny
hops 2013-11-21 14:46   
hops - Profil hops
co za bzdura...
a może by tak wzmocnić prawa klientów w ruchu kolejowym? albo autobusowym? Powoływać kolejne instytucje? Każdy kraj UE ma odpowiednik ULCowego KOPP więc po co (w Polsce jeszcze UOKiK)?
gosc_5c48a 2013-11-20 23:53   
gosc_5c48a - Profil gosc_5c48a
I będzie więcej darmozjadów - zatrudnią kolejnych krewnych.
banan86 2013-11-20 16:48   
banan86 - Profil banan86
Myślę, że podstawą byłoby zabronienie przewoźnikom pobierania jakichkolwiek opłat pośrednich za obsługę reklamacji (np. wysokopłatne infolinie) albo umożliwienie konkretnych kanałów gdzie można wygodnie i bezpłatne złożyć reklamacje. Dodatkowo należy nałożyć obowiązek udzielenia sensownej odpowiedzi w rozsądnie krótkim czasie (np. 2 tygodnie) w przeciwnym wypadku reklamacja byłaby z automatu uznawana
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy