krzysiekl
2013-11-21 15:28
akurat pomysł by umożliwić bezpłatne składanie reklamacji jest słuszny
co za bzdura...
a może by tak wzmocnić prawa klientów w ruchu kolejowym? albo autobusowym? Powoływać kolejne instytucje? Każdy kraj UE ma odpowiednik ULCowego KOPP więc po co (w Polsce jeszcze UOKiK)?
gosc_5c48a
2013-11-20 23:53
I będzie więcej darmozjadów - zatrudnią kolejnych krewnych.
Myślę, że podstawą byłoby zabronienie przewoźnikom pobierania jakichkolwiek opłat pośrednich za obsługę reklamacji (np. wysokopłatne infolinie) albo umożliwienie konkretnych kanałów gdzie można wygodnie i bezpłatne złożyć reklamacje. Dodatkowo należy nałożyć obowiązek udzielenia sensownej odpowiedzi w rozsądnie krótkim czasie (np. 2 tygodnie) w przeciwnym wypadku reklamacja byłaby z automatu uznawana