paolo-79
2007-07-21 18:15
pare razy dzwonilem na normalny fixed numer FR w DUB..kilka cent'ow za minute..
dannyboy
2007-07-21 17:10
pewnie - jest normalnie dublinski numer i przez voipa mozna za darmo zadzwonic
Miałem coś tutaj napisać około 13tej, ale skończył mi się limit komentarzy. Teraz zapomnaiłem już. Wszystko pzrez rafiqa. :o) W każdym razie razem z marqoosem przerabialiśmy już te infolinię i jej zamknięcie w weekendy. Na październik muszę pamiętać, aby dokupić Check&Go w trakcie dni roboczych, ale jak będę w Irlandii, bo wyjdzie taniej. :o)
W wersji męskiej będziemy mówić kałboy ....
bardzo mi sie podoba slowo pisuardessa :p
Jak tak dalej będzie to na pokładzie swoich samolotów FRajan wprowadzi płatne WC - wtedy w skład cabin crew będzie wchodziła osoba na stanowisku pisuardessy (lądowy odpowiednik - babcia klozetowa)
Kiedyś dzwoniłam do nich, bo chciałam dodać Priority Boarding do rezerwacji, to zajęło mi to 7 minut - dzwoniąc z polskiej komórki z zagranicy - trochę sobie policzyli za tą przyjemność. Do tego nie mogłam się dodzwonić do UK call center i musiałam dzwonić do polskiego call center...
jaapee: nie pozwolą ci na to, to jest numer o podwyższonej płatności, raczej nie wierzę w to, że akurat to sie uda ale spróbować można...
A czy nie można zadzwonić na "rest of the world" z telefonu internetowego za 0,07 PLN za min? Nawet godzina muzyki nas nie bedzie boleć. Trzeba sobie jakoś sprytnie radzić z FR :)
marqoos_pl
2007-07-19 16:25
obawiam sie, ze bedzie naliczana od polaczenia z tym smiesznym automatem, ktory w ciagu 10 minut 'podpowie Ci' z kim i w jaki sposob masz sie polaczyc, oczywiscie nie uznajac zadnych skrotow (wysluchac trzeba)... nie jestem pewien, ale raczej na pewno tak bedzie
No tak, tylko teraz pytanie - opłata naliczana jest od razu po połączeniu czy po połączeniu z konsultantem - bo inaczej ta RFanca okradnie pasażerów zanim wylecą - bo jeśli opłata pobierana będzie już na starcie od rozpoczęcia połączenia a okres oczekiwania będzie np. 30 minut to ludzie nieźle zabulą...
marqoos_pl
2007-07-19 16:05
Niestety, mimo tak dosyc wygorwanych oplat call center nie jest dostepne w soboty i niedziele. Ciekawe, jak dlugo sie oczekuje na polaczenie :). Ale nie ma sie co dziwic, przeciez Ryanair caly czas zapowiada, ze bedzie zarabial na uslugach dodatkowych, a nie na przelotach. Chcesz cos podstawowego - masz to za 10 EUR - ale jak juz tylko cos bedziesz chcial zmienic, dodac, sprawdzic - plac!!! :) A ja ich i tak lubie za bilety za 0,01 EUR.