Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
manly_beac
2007-06-25 14:59
szot: Zgadzam sie! LOT w latach 80- tych mial wizje, chociaz to byli inne czasy. Latal do Singapore, Bangkok, Dubai, Abu Dhabi, Sharjah, Beijing, Dehli, Bombay, Montreal i mial czartery to Sydney, Melbourne, Brisbane, Adelaide, Perth, Tokjo, Los Angeles, Detroit, Rio i Montevideo.
Jest jasne ze polska potrzebuje konkurenta dla LOTu, a la dawna Lauda Air.
manly_beac: tak ciężko jest LOTowi, bo pracują tam ludzie o ograniczonych horyzontach...
manly_beac
2007-06-24 13:06
LOT nie jest w stanie latac do Pekinu, Bangkoku czy Tokjo, a do Singapore to mozna za pomniec! Nie wiem dlaczego jest tak cieszko tylko LOTowi.
gosc_seb
2007-06-16 15:41
akurat dla LOTu i Singapore nic sie nie zmienia, bo oni zawsze mogli latac na tej trasie tylko nie korzystali z tej mozliwosci. cala wiec nadzieja wlasnie w Lufthansie czy innych Austrian.
gosc_edek
2007-06-13 03:43
wszystko tylko nie Luftszajsa
Szot to wg ciebie w latach 90-tych polaczenie do Singapuru bylo zbednym kosztem Lotu, a teraz powinno byc wymagane?
marqoos_pl
2007-06-12 23:55
Poza tym, SQ, TG czy CX wcale nie muszą zapełniać tych samolotów pasażerami z Polski. Mają bardzo dużo umów z innymi przewoźnikami na doloty w obrębie Europy i to jest spora takich klientów. Np. przy wylotach z Irlandii mają w większości umowy z Aer Lingusem i to oni dowoża pasażerów do LHR, CDG, FRA czy FCO i dalej do Azji. Ważne dla takich linii jest to, czy lotnisko działa sprawnie, jakie są opłaty, obowiązek wiz tranzytowych dla pasażerów itd...
gosc_LOtniskowiec: to ja muszę Ciebie rozczarować i wstrząsnąć Tobą - są chętni z Polski na rejsy Azjatyckie - swego czasu nawet się wypowiadał ktoś z Singapore Airlines, że obserwują wzrost podróżnych z Polski na połączeniach np. z FRA; także i to wpłynęło na otwarcie biura SQ w Warszawie...
gosc_Lotni
2007-06-12 19:52
Muszę wszystkich zasmucić.....na razie nikt nie ruszy na tej trasie..ze względu na małą opłacalność - ani LO ani SQ nie mają tylu pasażerów na tej trasie Lo bo nie jego sprzedaż to klapa szczególnie za granicą a SQ bo są drodzy...co do innych to liczyłbym na TG lub na Air Asia Long Haul....
gosc_Andrzej: to były inne czasy, gdy nie tak skrupulatnie państwo i firmy państwowe liczyły pieniądze...
gosc_Andrz
2007-06-12 18:40
Latał chyba na poczatku lat 90-tych LOT do Singapuru via. Delhi ???
marqoos_pl
2007-06-12 18:27
no to kiedy będą loty Lufthansy czy Singapore??? Na LOT to nie ma co liczyć... Jak już 'szot' wspomniał, będą się następne kilkanaście lat zastanawiać, czy się to oplaca... A potem stwierdzą, że się opłaca (bo już któraś linia lata i zarabia), ale jest za późno na wchodzenie na tą trase z takim samym połączeniem... LO na tej trasie chyba się nie doczekamy...
gosc_polon
2007-06-12 17:42
Proszę nauczyć się czytać ze zrozumieniem -"...które umożliwiały operowanie tylko narodowym przewoźnikom" - oznacza to ni mniej nie więcej że LOT jako przewoźnik narodowy mógł operować na tej trasie, a że tego nie robił to już inna historia.
gosc_Piotrek: znając kierownictwo LOTu będą się teraz dziesięciolecia zastanawiać, czy warto latać na tej trasie... ale faktycznie LOT nie spać tylko zamówić jeszcze z dziesieć 787 i uruchamiać trasy azjatyckie... - to rozkaz!
gosc_Piotr
2007-06-12 16:05
LOT - szybciutko bo kto inny przejmie monopol na trasę :)
Brawo! Oby wiecej takich pozytywnych dzialan ze strony ULC!