Uwolniono loty Polska - Singapur

Uwolniono loty Polska - Singapur Na trasach z Polski do Singapuru będzie mogła operować dowolna ilość przewoźników lotniczych. Do tej pory loty rynek regulowany był przez umowy międzypaństwowe, które umożliwiały operowanie tylko narodowym przewoźnikom. Teraz to się zmieni. Wyznaczeni przewoźnicy lotniczy mogą korzystać z nowych zliberalizowanych warunków operowania od 6.06 br. Jak zapewniają...
12/06/2007 14:29   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
manly_beac 2007-06-25 14:59   
manly_beac - Profil manly_beac
szot: Zgadzam sie! LOT w latach 80- tych mial wizje, chociaz to byli inne czasy. Latal do Singapore, Bangkok, Dubai, Abu Dhabi, Sharjah, Beijing, Dehli, Bombay, Montreal i mial czartery to Sydney, Melbourne, Brisbane, Adelaide, Perth, Tokjo, Los Angeles, Detroit, Rio i Montevideo.
Jest jasne ze polska potrzebuje konkurenta dla LOTu, a la dawna Lauda Air.
szot 2007-06-24 13:12   
szot - Profil szot
manly_beac: tak ciężko jest LOTowi, bo pracują tam ludzie o ograniczonych horyzontach...
manly_beac 2007-06-24 13:06   
manly_beac - Profil manly_beac
LOT nie jest w stanie latac do Pekinu, Bangkoku czy Tokjo, a do Singapore to mozna za pomniec! Nie wiem dlaczego jest tak cieszko tylko LOTowi.
gosc_seb 2007-06-16 15:41   
gosc_seb - Profil gosc_seb
akurat dla LOTu i Singapore nic sie nie zmienia, bo oni zawsze mogli latac na tej trasie tylko nie korzystali z tej mozliwosci. cala wiec nadzieja wlasnie w Lufthansie czy innych Austrian.
gosc_edek 2007-06-13 03:43   
gosc_edek - Profil gosc_edek
wszystko tylko nie Luftszajsa
gs 2007-06-13 00:35   
gs - Profil gs
Szot to wg ciebie w latach 90-tych polaczenie do Singapuru bylo zbednym kosztem Lotu, a teraz powinno byc wymagane?
marqoos_pl 2007-06-12 23:55   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Poza tym, SQ, TG czy CX wcale nie muszą zapełniać tych samolotów pasażerami z Polski. Mają bardzo dużo umów z innymi przewoźnikami na doloty w obrębie Europy i to jest spora takich klientów. Np. przy wylotach z Irlandii mają w większości umowy z Aer Lingusem i to oni dowoża pasażerów do LHR, CDG, FRA czy FCO i dalej do Azji. Ważne dla takich linii jest to, czy lotnisko działa sprawnie, jakie są opłaty, obowiązek wiz tranzytowych dla pasażerów itd...
szot 2007-06-12 20:47   
szot - Profil szot
gosc_LOtniskowiec: to ja muszę Ciebie rozczarować i wstrząsnąć Tobą - są chętni z Polski na rejsy Azjatyckie - swego czasu nawet się wypowiadał ktoś z Singapore Airlines, że obserwują wzrost podróżnych z Polski na połączeniach np. z FRA; także i to wpłynęło na otwarcie biura SQ w Warszawie...
gosc_Lotni 2007-06-12 19:52   
gosc_Lotni - Profil gosc_Lotni
Muszę wszystkich zasmucić.....na razie nikt nie ruszy na tej trasie..ze względu na małą opłacalność - ani LO ani SQ nie mają tylu pasażerów na tej trasie Lo bo nie jego sprzedaż to klapa szczególnie za granicą a SQ bo są drodzy...co do innych to liczyłbym na TG lub na Air Asia Long Haul....
szot 2007-06-12 19:42   
szot - Profil szot
gosc_Andrzej: to były inne czasy, gdy nie tak skrupulatnie państwo i firmy państwowe liczyły pieniądze...
gosc_Andrz 2007-06-12 18:40   
gosc_Andrz - Profil gosc_Andrz
Latał chyba na poczatku lat 90-tych LOT do Singapuru via. Delhi ???
marqoos_pl 2007-06-12 18:27   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
no to kiedy będą loty Lufthansy czy Singapore??? Na LOT to nie ma co liczyć... Jak już 'szot' wspomniał, będą się następne kilkanaście lat zastanawiać, czy się to oplaca... A potem stwierdzą, że się opłaca (bo już któraś linia lata i zarabia), ale jest za późno na wchodzenie na tą trase z takim samym połączeniem... LO na tej trasie chyba się nie doczekamy...
gosc_polon 2007-06-12 17:42   
gosc_polon - Profil gosc_polon
Proszę nauczyć się czytać ze zrozumieniem -"...które umożliwiały operowanie tylko narodowym przewoźnikom" - oznacza to ni mniej nie więcej że LOT jako przewoźnik narodowy mógł operować na tej trasie, a że tego nie robił to już inna historia.
szot 2007-06-12 17:38   
szot - Profil szot
gosc_Piotrek: znając kierownictwo LOTu będą się teraz dziesięciolecia zastanawiać, czy warto latać na tej trasie... ale faktycznie LOT nie spać tylko zamówić jeszcze z dziesieć 787 i uruchamiać trasy azjatyckie... - to rozkaz!
gosc_Piotr 2007-06-12 16:05   
gosc_Piotr - Profil gosc_Piotr
LOT - szybciutko bo kto inny przejmie monopol na trasę :)
my 2007-06-12 14:39   
my - Profil my
Brawo! Oby wiecej takich pozytywnych dzialan ze strony ULC!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy