Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
paolo-79: skąd wiesz o planowanych promocjach?
paolo-79
2007-03-12 20:23
ludzie przeciez linie lotnicze nie daja w sezonie biletow np do rzymu w cenach jakie sa w styczniu..100 euro w 2 strony to i tak tanie,Mike_25..400 zl za returna do rzymu na wiosne to naprawde cena z komosu?C0 zawsze jest drogi,ale mala rada: C0 bedzie mial za pare dni promocje na Rzym i Bologne
gosc_Mike_
2007-03-12 19:16
Przepraszam, że nie na temat, ale może ktoś z was wie, dlaczego Norvegian ma takie wysokie ceny biletów na marzec i pozostałe miesiące ? Wszyskie kierunki z WAW kosztują min. ok 400-500 zł od osoby ( w dwie strony ). Chciałem kupić jakiś tani bilet do Rzymu, ale niestety nie ma :( CO również ma ceny z kosmosu ! Pozdrawiam wszystkich.
ale patrzmy optymistycznie, idzie wiosna ;-)
o, a co do centralnego portu lotniczego, to kolejny przykłąd na państwową nieporadność - Niemcy budują BBI, stanowiący ogromną konkurencję dla Poznaniaków, i nie tylko, a w Polsce wszystko lezy i kwicze...
Mimo to widze "Szot" ze LOT jest Twoim faworytem - brawo. Ciesze sie, bo tez popieram i reklamuje jak moge rodzime firmy tu wsrod Masajow.
Miejmy tylko nadzieje, ze w koncu zarowno centralny port dla Polski bedzie wyznaczony a i LOT po przepychankach dostanie kogos na fotel prezesa, ktoremu bedzie zalezec na rozwoju firmy. Tego sobie i Wam zycze. Hej!
ale wracając do tematu, przez tych cymbałków z zarządu LOT spada, spada i spada i od dawna jest "pod złymi skrzydłami"...
no racja, poprawiam się nasze Okęcie to raczej domestic niż intl' airport i raczej "Czwarty Świat" ale może choć troszkę awansuje do "Świata 3 i 1/2" po pełnym otwarciu T2...
Che, potwierdzam to co pisze Masaj, bylem na lotniskach w Afryce, Ameryce Poludniowej, Azji i Europie. Warszawa zdecydowanie odbiega od normy, wlasciwie gorzej bylo tylko w Kijowie. To zdecydowanie czwarty swiat, bo kraje trzeciego swiata maja czesto nowoczesne lotniska i sprawna i tania komunikacje lotnicza.
szot - chciales chyba powiedziec ze nasz port (Okecie) jest z "Czwartego Swiata" ale przwoznik (LOT??? raczej nie).
"gitz" - jeśli chodzi o szkoły publiczne w Stanach i Kanadzie to coś moge na ten temat powiedzieć - "nikt normanly" nie posyła tam dzieci, bo w szkolnictwie państwowym w USA zaniżany jest poziom nauki przez dzieci afro i dzieci imigrantów. kóre nie potrafią się wysławiać w języku i rachować - tak więc, kogo stać, posyła do szkół powiedzmy elitarnych, płatnych min. 5000 USD/rok...
co do firm prywatnych- owszem, nasze firmy molochy państwowe powinny być prywatne, ale NIE w Polsce (rząd przecież dzięki przychodom tych firm ma pieniądze na bieżące wydatki (patrz: ma pompowanie masy pieniędzy na deficytowe firmy) i tak się kręci... Nie porównujmy BA i Heathrow i LOT i np. Okęcie (tamten port do Klasa a nasz port i przewoznik do Kraj Trzeciego Świata) - katastrofa...
gosc_gitz
2007-03-11 17:57
To nie chodzi o to, że polskie państwowe firmy są słabe. Wszystkie firmy państwowe są słabe. To jest teoria praw własności. Utrzymują się na powierzchni jedynie dzięki utrzymywaniu przez pańśtwo monopolu w wielu sektorach. Popatrzcie na BA jak się broni przed wpuszczeniem konkurencji na Heathrow. Popatrzcie na amerykańskie szkoły publiczne. Nikt normalny nie chce tam posyłać dzieci. Nikt nie dba o swoje firmy tak jak właściciel prywatny.
Nie chwalac sie, ale Kenya Airways (wspomne tylko ze to jest w Afryce...!!!) rozwija sie jak ciasto drozdzowe. ZAmawia wciaz naowe samoloty, rozwija siatke polaczen, np. dzienne loty do Amsterdamu, Londynu, kilka razy w tyodniu do Paryza, Rzymu a ostatnio i na Daleki Wschod. Ciagle wprowadza nowe promocje, zacheca pasazerow do latania. Jest linia nowoczesna, dobrze zarzadzana, majaca swietna obsluge i serwis nawet w klasie ekonomicznej. Miejmy nadzieje, ze wkroce zawita tez nad polskie niebo, zebyscie mogli sie o tym przekonac.
paolo-79
2007-03-11 08:33
racja,szot...
ja nie twierdzę, że słowianie to podludzie "edekoblatywacz", ale po prostu, jaką nie wezniemy państwową firme pod lupę, to zgroza, nieudolna, nieefektywna, itd. (czy to jest tylko przypadek, że tu w Polsce wszystko co polskie (czyt.: państwowe) nadaje się do kosza?) - ja tylko stawiam pytania/spostrzeżenia... albo wszyscy zarządzający to cwaniaki albo...?
gosc_edeko
2007-03-10 22:47
moim zdaniem to nie przypadek ze kierujacy LOTem doprowadzili prawie do jego upadku, wiele polskich firm bylo tak rozpracowanych, wstawia sie cwaniakow do zarzadu,oni zle firma kieruja,jest potrzeba prywatyzacji, przyjezdza pan z zachodu ,kupuje bardzo tanio,za tanio i jest prywatyzacja, a cwaniak dostaje jakas posade w tej czy innej firmie, ma juz tzw. znajomosci, kontakty. LF chetnie by kupila LOT, pozbyla by sie troche konkurencji majac nad nia kontrole, LF napewno by nie chciala by LOT mial wiecej samolotow, a W-wa byla hub'em, do tego widac ze promocja tego zakupu jest na calego na tym forum, bzdety typu ze slowianie nie potrafia (podludzie?),ze LF jest piekna,solidna,ze w Berlinie super siatka polaczen,itd. hehe, wystarczy ze w LOT nie bedzie takich typkow i juz bedzie lepiej
to jaka jest firma zależy od ludzi i tylko od ludzi - jeśli my słowianie mamy lelum polelum w naszych genach to nikt i nic tego nie zmieni - może rozwiazaniem będzie sprowadzić dobrych menadzerów z narodów germańskich (popatrzcie jak tam firmy państwowe prosperują a jak tu, w Polsce)... może w tym tkwi diabeł ;-)
paolo-79
2007-03-10 17:52
abdul:ale popatrz,kazda firma-moloch w polsce jest tak prowadzona...mialem przyjemnosc wspolpracowac z orbis..tez wielka marka,tradycja,a kto tam pracuje i decyduje-szkoda slow.
gosc_abdul
2007-03-09 21:16
szkoda mi LOTu na prawde... swietna marka, tradycja... jak widze ten kociol to mam na tych "managierów" tylko jedno okreslenie ( z góry przepraszam) Sukin...koty!
gosc_fligh
2007-03-09 16:19
wiadomo:) gdy nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase:)