Wszystkie prawa..., cz. IV

Wszystkie prawa..., cz. IV Kolonia: Minuta spóźnienia to 2,1 euro Pasazer.com: Samolot Grzegorza do Kolonii miał odlecieć o godzinie 15.15. Z powodu opóźnienia wystartował o 17.45. Piotr Stańczak: Grzegorz może liczyć na odszkodowanie do 4150 SDR. O ile w umowie, którą podpisał nie ma precyzyjnych zapisów mogą to być m.in. gotówka, czeki, vouczery, ... Grzegorz ma także prawo do opieki...
13/11/2006 22:57   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_maggi 2006-11-29 14:34   
gosc_maggi - Profil gosc_maggi
A co zrobic jesli biuro w ogole nie reaguje na reklamacje mimo ze wszystkie straty z powodu anulowanego lotu zostaly wykazane?czy pozostaje juz tylko sąd? Chodzi o "wspaniałą" linie norwegian air.
lukaszx 2006-11-15 12:49   
lukaszx - Profil lukaszx
tutaj jest dokładnie opisane co sie pasażerowi należy w przypadku opóźnienia.
zobacz link

odszkodowanie za opóźnienie jest przewidziane za "szkody" powstałe na skutek opóźnienia. Aby je otrzymać trzeba napisać do przewoźnika i udokumentować "szkody". Jeżeli przewoźnik nie rozpatrzy reklamacji pozytywnie trzeba dochodzić roszczeń przed sądem :)
lukaszx 2006-11-15 12:27   
lukaszx - Profil lukaszx
a ja mam takie pytanie czy osobie piszącej tej artykuł nie pomyliło się opóźnienie z odowłaniem lotu?
W rozporządzeniu PE nie ma odszkodowania za opóźnienie, a jest jedynie za odwołanie. W przypadku opóźnienie jest mowa o otoczeniu opieką.
yannkes 2006-11-15 11:17   
yannkes - Profil yannkes
klient do mnie zadzwonil w wekend (z tego co pamietam to sobota 04.11) ze jego samolot nie odleci (ryan z lodzi do londka) bo... mgla. bilet mial bez dodatkowego ubezpieczenia. na lotnisku zwrocil sie o zwrot kasy, rzekomo przyjeli - zobaczymy czy wejdzie na karte... tylko ze to nie bedzie odszkodowanie lecz zwrot kwoty zakupu biletu.
szumny 2006-11-15 10:18   
szumny - Profil szumny
Generalnie chodzi o opóźnienia z winy przewoźnika. Zastanawiam się jednak czy jeśli z powodu niezależnych od przewoźnika opóźni się jakiś poranny lot i potem "leci" cała siatka, to czy te późniejsze opóxnienia są traktowne jak wina przewoźnika bo przecież mógł podstawić inny samolot. Drugi aspekt który chciałem poruszyć to pytanie do forumowiczów: czy ktoś z was lub waszych znajomych otrzymał odszkodowanie i od której z linii.
gosc_micha 2006-11-14 21:04   
gosc_micha - Profil gosc_micha
nie zaleznie od powodu opoznienia nalezy nam sie odszkodowanie? Slyszalem, ze jesli spowodowane jest ono zlymi warunkami atmosferycznymi, nie mamy prawa do...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy