manly: mylisz pojecia modelu biznesowego i etapu rozwoju firmy. Pamietaj, ze Ryan tez kiedys mial tylko 9 maszyn i siatke polaczen zblizona do Wizz.
Fakt faktem, ze to Ryan, a pozniej Wizz maja najnizszy CASK w Europie - chyba wiesz co to za wskaznik?
Tylko te 2 linie przetrwaja jako low-costy. Easy-jet raczej przeksztalci sie w linie zblizona do narodowych przewoznikow, tylko z nizszymi kosztami.
Pozdrawiam,
gosc_My:"podobny" nie znaczy lepszy!
Ryanair chce byc i bedzie Nr.1 linia lot cost w Polsce.
Ryanair ma siatke polaczen, Wizz Air nie. Ryanair ma flote 112 maszyn, Wizz Air 9.
Manly: Twoja wypowiedz nie ma sensu.
Model Wizz jznie takiest blizniaczo podobny do Ryanair'a i CASK praktycznie taki sam...
Jest ich za duzo. Wizz, Ryan, Easyjet, Central, Sky..... Sky, Central i Wizz nie maja tej kasy co Ryan czy Easyjet. Poza tym, ich model wcale nie ma sensu.
hmm, czyżby kłopoty finansowe? widziałem wczoraj samolot Ryanair z hasłem "bye bye Sky Europe" ... :) wcale by mnie nie zmartwił upadek firmy, w której personel pokładowy zarabia 500 eur miesięcznie...
Ciekawe co to będą za kierunki... Może powstaną jakieś nowe?