Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ostry
2006-05-14 11:09
Jak Centralwings zawiesi te loty, to jaką trasę zaoferuje Wizz poszkodowanym pasażerom? Wrocław-Dortmund?
Mysle ze tlumaczenie przebazowaniem samolotu z Wroclawia do Wawy jest grubymi nicmi szyte ;) Bo po co w inne dni przebazowuja samolot z Wawy do Wrocka?? Po prostu chca wykosic direct z tej linii :))
PS Dlaczego nie moge sie zalogowac?
gosc_macie
2006-05-13 23:43
ciekawe jakie jest obłozenie na trasie waw-krk
gosc_wro
2006-05-13 23:07
problem we WRO polega na tym ze popyt na polaczenia do WAWy jest wiekszy niz podaz. Dlatego LOT ma w zasadzie pelne samoloty niezaleznie czy bilet kosztuje 300 PLN powrotny (kwiecien) czy 600-900 (onecnie). Obnizajac ceny obnizyli sobie zyski. Rozwiazaniem ma byc pojawienie sie nowych polaczen WAW-WRO po tym jak LOT znajdzie 2 dodatkowe ATRy, ktorych szuka od kilku miesiecy i jak na razie nie moze znalezc. Zeny bylo weselej Direct na tej trasie radzi sobie coraz lepiej - ludzie powoli przyzwyczajaja sie do tego przewoznika. Central moze im utrudnic ten rozwoj (zwlaszcza we wt, czw, so). KOnkurencja zrobi dobrze pasazerom.
gosc_ostry
2006-05-13 21:36
Już sprzedają bilety. Ceny są jak na razie niskie- 1 zł+ 99 zł opłaty pasażerskiej. W obie strony 200 zł to cena przyzwoita. Directfly się chowa!
gosc_magda
2006-05-12 04:36
To bardzo dobry pomysł,Lot i Direct wcale nie mają takich tanich lotów.Nierozumiem dlaczego bilety są takie drogie (oprócz kwietnia-wtedy LOT miał super ceny 250 w dwie strony)Gdyby bilety były tańsze samoloty latałyby pełne..ludzie przenieśliby się z pociągów na samolot. Potrzeba konkurencji.
gosc_bozen
2006-05-11 21:49
jestem rozczarowaba,ze linie Centralwings zrezygnowaly z polaczen Warszawa-Norymberga.W te regiony mozna dostac sie tylko autobusem a to droga przez meke.Wielka szkoda
gosc_fan_c
2006-05-10 23:50
Uwtorzenie polaczenia WRO-WAW w cale nie jest takie glupie. Poza tym ktos wczesniej wspomnial, ze mozna byloby zmienic siatke polaczen. Ok, Ale czy ktos zdaje sobie sprawe z tego jakie sa to koszta? Trzeba wszystkich obdzwonic, poinformowac jakos, prawda?
gosc_mirow
2006-05-10 23:33
Nie dziwie sie, ze polaczenie WRO-WAW jest dochodowe, soro miedzy Wroclawiem a Warszawa nie ma porzadnej drogi, a ni nawet polaczenia kolejowego, poniewaz InterCity jada przez Poznan, a pospiechy okrezna droga, albo polnocna - przez Kalisz, albo poludniowa - przez Czestochowe, odleglosc wtedy robi wrazenie, a w lini prostej wcale nie jest az ta daleko. Wszystko to sprawia, ze do Warszawy jedziemy i jedziemy, a dojechac sie nie da. Dlatego jestem chory na sama mysl o Warszawce ... PS. A do samego Krakowa mamy nowa autostrade :-)
Jak rozumiem, to to będzie połaczenie tylko WRO-WAW w jedną stronę, aby przy okazji przebazowania nie latać pustym samolotem. Wcale nie kiepski pomysł. Widocznie LO i C0 będą mogły obsłużyć wszystkimi samolotami. Mam nadzieję, że LOT nie będzie odwoływał swoich własnych rejsów w tym momencie, kiedy będzie leciał C0. Choć latając LOTem zbiera się mile - Centralką nie.
te polaczenie bedzie tylko z wroclawia,w jedna strone?jakos nie mozna tego sprawdzic na strone centralwings
ale kto bedzie latal tak duzym samolotem i to z warszawy do wroclawia? a co to za konkurencja jezeli tylko 3 razy w tygodniu?
marqoos_pl
2006-05-10 18:28
Świetna polityka... Wprowadzić taniego przewoźnika (C0), w dodatku "swojego" na trasę, która jako jedyna krajowa przynosi LOT-owi dochody... Po prostu super... Cieszyć się można, ale za chwilkę się okaże, że pasażerowie latający z WRO przez WAW nie będą mieli nic innego do wyboru tylko Centralwings, bo LOT będzie odwoływał swoje loty (z powodu małego obłożenia). Po raz kolejny jest to podcinanie gałęzi, na której się siedzi... Czy władze w tych dwóch śmiesznych firmach zaczną w końcu robić coś sensownego??? Połączenia krajowe OK - jestem za - ale z punktu widzenia marketingowego, jest to niepoważne... Prognozy, że C0 po wykoszeniu konkurencji z tej trasy się zwinie są również prawdopodobne... aaaaa.....
Jesli juz to Katowice - Moskwa.
Z Warszawy przeciez juz lataja na tej trasie ...
A ja uważam, że dużo lepszym pomysłem było by otwarcie połączenia Warszawa - Marsylia lub Warszawa - Moskwa !!!
w pelni sie zgadzam!!!!! szymonku
gosc_krego
2006-05-10 17:27
Akurat! Przecież wszyscy wiedzą, że Centralwings zaczyna latać do Wrocławia, bo to najbardziej dochodowa krajowa trasa LOT-u, a LOT chce wytłuc Direct Fly’a. Więc „przypadkowo” samolot Centralwings będzie latał na tej samej trasie, co Direct Fly. Z tego samego powodu Centralwings przestaje latać do Mediolanu. LOT zorientował się, że na tej trasie lata coraz więcej osób i postanowił z nich „zerżnąć” ile się da. Więc Centralwings pójdzie w odstawkę a w to miejsce wejdzie LOT i bilety będą kosztowały już nie 100 ale 1000 PLN. Tylko czekać, gdy Ryanair uruchomi połączenie z WRO do Mediolanu i oby stało się to prędko! By było jasne – nie jestem ultra-zwolennikiem Ryanaira, ale metody LOT-u mi się w ogóle nie podobają. LOT chyba się nigdy nie nauczy, jak prowadzić dobry marketing a wstawienie Centralwings na trasie WRO-WAW nic nie da, bo nie uda im się obsadzić Boeinga na tyle, by taki lot był opłacalny… Sam od dłuższego już czasu unikam LOT-u latając LH a jak się nie da to KLM-em…
gosc_szymo
2006-05-10 17:13
przyszlosc centralwigsu widze tak jak airpolonie
gosc_jtkt
2006-05-10 17:11
Ja myślę, że zgadza się to z teorią wielu osób na istnienie Centralwings - u. Moim zdaniem Central. jest tylko, żeby wykosić konkurencje dla lotu. Teraz tą konkurencj na lotach krajowych jest direct. Ale z takimi cenami, myśle że połączenie Direct upadnie, tak jak cała firma, wtedy też skończy się połączenie Warszawa - Wrocław obsługiwane przez Centralwings.
gosc_obser
2006-05-10 16:26
Tylko czy to dobrze słuzy lotowi! A swoja droga to zlikwidowali mediolan?