gosc_1aba0
2014-06-26 23:17
Mikosz jest politykiem, poza tym jak był w CG robił prywatny projekt Long Haul z grupą ludzi. Nie poinformował nikogo, użył projekt by dostać "stołek" w LOT
gosc_e9d95
2014-04-09 21:40
gosc_084b7: Mikosz zna się na finansach tak jak to widać po kilkuletnich wynikach firmy którą kieruje.
@gosc_65eab odpuść sobie takie teksty
gosc_084b7
2014-04-09 07:43
Ze Trawel Service się "zmywa" z PL słyszałem też od ich załóg, bo nagle przestali oferować przedłużanie kontraktów, dzwonić bo dawnych zalotach żeby wracały itd. Wiele z załog juz znalazło zatrudnienie w LOT, który przecież zatrudnił ostatnio 60 stewardess. A co do zatrudniania obcych pilotów, to ten kontrakt na 737- 800 biura podróży podpisaly już parę lat temu, tyle że wcześniej latał TVS, z czeskimi pilotami, a teraz LOT, z kanadyjskimi bo ich samolotem. Na pewno LOT tak ustawił kontrakt że koszty zatrudnienia Kamadyjczykow im sie zwróci. Jak widać po wynikach LOTu, Mikosz zna sie jak żaden na kasie i finansach.
Mikosz chyba przygląda się ENT ;) druga rzecz to kwestia TVS... nie wycofuje się z polskiego rynku , widać to po letnich czarterach...
usuniety
2014-04-08 17:19
Samoloty będą mieć malowanie LOT czy zostaną w malowaniu CanJet-u?
gosc_8ba27
2014-04-08 14:29
LOT przejął ten czarterowy kontrakt od Travel Service, który podobno ma sie całkowicie wycofac z Polski, więc nie podpisali kontraktów w tym roku. LOT to wykorzystał.
gosc_8763e
2014-04-08 14:28
Załogi pokładowe szkolą się juz od początku kwietnia, z kanadyjskimi instruktorami, bo muszą mieć kanadyjskie licencje, żeby móc pracować na samolotach zarejestrowanych w Kanadzie. Czartery będą wykonywane głównie z Katowic i Bydgoszczy, więc cały sezon te wyselekcjonowane załogi będą latać tylko na czarterach.
wet lease na charterach ? Tam gdzie się wszyscy biją się o przysłowiową "złotówkę" ? Zastanawiające...
LOT jest skazany na takie partyzanckie działanie puki trwa postępowanie przed Komisją. nie zdziwiłbym się gdyby te benki od czasu do czasu robiły też trasy do Londynu.
gosc_32481
2014-04-08 11:24
problem polega na tym, że polski rynek jest dość kapryśny, zastanawiam się jak oni na wet-lease chcą zejść z kosztami poniżej kosztów entera czy innych już istniejąceych przewoźników czarterowych i jakie kontrakty chcą zdobyć gdy sezon czarterowy w zasadzie się już rozpoczął
gosc_dd22c
2014-04-08 11:23
Jakos mi sie w to nie chce wierzyc...K2 zacisnia znowu wspolprace z LO i rownoczenie chce wziasc 320 an chartery a w tym samym czasie LO wynajmuje 738 by...obslugiwac chartery? moze poprostu sprawdzaja ktory model lepszy 738 czy 320 i zdecyduja na przyszly rok czym zastapic 734?
gosc_719a1
2014-04-08 11:21
LOT na 737-800 a Eurolot A-320. Ciekawie.
LOT szuka dodatkowych wpływów poza siatką rejsów regularnych ograniczoną przez KE. B737-800NG to dobry wybór. Dobrze że nie próbowali tego robić na swoich wysłużonych B737-400.