Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_7bf0d
2014-02-10 09:47
Poniedziałki bez lotów
zobacz link
gosc_543f2
2014-02-09 08:37
Gdy Wojewoda zwiększy do około połowy swój udział własnościowy w LCJ to może uzdrowi sytucję portu lotniczego np poprzez odpowiednie finansowanie i promocję lotniska oraz zatrudnienie profesjonalisty pokroju Michała Marca ...
gosc_c8e72
2014-02-08 07:59
LCJ ma wreszcie nowoczesną stronę internetową ze świetną kamerą, która pokazuje niewykorzystane możliwości Lublinka ... może to początek działań w kierunku rozwoju zlokalizowanego w pobliżu najważniejszych autostrad i dróg szybkiego ruchu lotniska ?!?
gosc_e09d1
2014-02-07 01:23
Tam jeszcze coś lata?
gosc_c85c8
2014-02-06 21:48
Zahamowanie spadków operacji w LCJ lub zbyt szybki rozwój BZG czy LUZ jest źle odbierane przez wiodące porty lotnicze ... dlatego małe lotniska muszą współpracować i udowodnić że chcieć to móc, bo kontakty z hubami polegają na kilku lotach dziennie - co z każdego niewielkiego portu jest raczej nie osiągalne ...
gosc_d6805
2014-02-06 17:41
Masz rację gość 64bfa. LUZ nigdy nie przegoni Łodzi bo nikt nie pikuje po 30% co miesiac.
gosc_4015c
2014-02-06 16:43
WRO 118 797 i 5,1% do przodu.
gosc_a010e
2014-02-06 15:45
Moze Lodz powinna byc lotniskiem Cargo? Nalezy w koncu rozwija co sie da, a nie to czeg sie nie da.
gosc_17fc1
2014-02-06 15:18
@gosc_994bb A co niby nie tak jest z baza paliw? Dlaczego uwazasz to za nietrafiona inwestycje? Tam poza ruchem regularnym jest bardzo duzy ruch GA i jak najbardziej inestycja jest potrzebna. Ja rzycze RZE, zeby te hangary sie zapelnily, ale jestem realista. O ile terminal i remont pasa byl potrzebny, to reszta inwestycycji jest przesadzona.
gosc_994bb
2014-02-06 14:36
gosc_c0977 wymieniając nietrafione inwestycje w innych portach zapomniał dodać o bazie paliw w Łodzi, szkoda, że autorów tych inwestycji nikt nie wymienia z nazwiska.
gosc_d3b3d
2014-02-06 12:55
@gosc_a54a1J Nie bardzo rozumiem na czym ta wspolpraca mialaby polegac. Jak ktos by mial jechac z BZG do LCJ lub na odwrot, to już szybciej pojedzie do WAW. W BZG juz tylko WAW zostalo po modyfikacji przetargu w ostatniej chwili(oczywiscie jak wyciagna odpowiednia kwote dla LOT-u)
gosc_df61a
2014-02-06 12:52
@ gosc_a54a1 no to BZG-LCJ chyba gorzej niż LCJ-WAW (odległość) - bez sensu propozycja
gosc_dbd30
2014-02-06 12:33
GDN 196 240 i 7,5% na plusie.
gosc_a54a1
2014-02-06 10:19
LCJ mając połączenie do MUC itp mógłby współpracować np z BZG gdyby tam otwarto destynację do FRA itd - wymienność kierunków i ofert dla obu regionów ...
gosc_c0977
2014-02-06 09:40
@gosc_b80a1 No wlasnie widac. chyba, ze za koncepcje biznesowa uznasz placenie FR lub W6. Inwestuja w cargo RDS i ruch regularny. Czy sie komus podoba czy nie ruch lotniczy cargo w Polsce praktycznie nie istnieje. Troche malych samolotow kurierskich, pocztowych. A samoloty cargo "heavy" w Polsce mozna policzyc na palcach jednej reki. Grunt, ze zaczyna przynosic zyski. Dla tych co tak bardzo wypominaja straty LCJ przypominam jak na innych lotniskach przeinwestowano ostatnio. Np w RZE drogi kolowania, plyty postojowe, hangary dla 777 (nawet 747 wejdzie). Strata LCJ to glownie amortyzacja kosztow budowy terminala, to jakie straty bedzie miec RZE(juz nie mowiac o tym co placa FR i ELO (tylko tego w bilansie lotniska nie znajdziemy).
gosc_64bfa
2014-02-06 08:57
Nie przegoni, od kwietnia Lublin będzie miał spore spadki.
dpietrzak17
2014-02-06 08:53
no to juz niedlugo LUZ przegoni LCJ
gosc_b80a1
2014-02-05 23:01
15 miesiąc nieprzerwanych spadków ilości pasażerów w Łodzi. Jakiejś koncepcji biznesowej jak nie widać tak nie widać.