Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_adabf
2013-11-20 18:03
Jeśli LH przeanalizowałaby loty pasażerów z lotniska Warszawy i Rzeszowa to okazałoby się że samoloty LH byłyby pełne pasażerów parę razy w tygodniu z poważaniem-Kroman.
marqoos_pl
2013-11-18 15:50
Aha, jeden sojusz to nie znaczy 'jedna linia lotnicza', wiec bagaze wcale nie musza byc (wrecz nie powinny) nadawane do tego lotniska, gdzie akurat my lecimy. Od tego wlasnie linie lotnicze ustalaja taryfy, ceny itd., a pasazer ma wybor. Jak ma osobne bilety, to zarowno brak jest gwarancji trasy (w przypadku opoznien), jak i obowiazek ponownej odprawy (co sie z tym wiaze to jest pasazera odpowiedzialnosc, by miec wystarczajaco duzo czasu). LH dziala bardzo dobrze na rzecz swojego rozwoju i niby dlaczego ma wspierac w tym LOT, ktory jest przeciez konkurencyjna firma?
marqoos_pl
2013-11-18 15:46
LH nie bedzie zadnych lotow dalekiego zasiegu otwierac z WAW, bo niby po co? To nie jest ich hub i nie ma to zadnego sensu. Koncert zyczen to w Lublinie...
gosc_93efa
2013-11-15 13:52
Proszę o KTW-MUC! Po zamknieciu trasy przez LO, nie mam możliwości podróży na tej trasie.
gosc_03b1f
2013-11-15 13:42
Niech LH otworzy jakikolwiek long-haul z WAW a nie męczy pax-ów przesiadkami. Niestety LOT na razie nie może uruchomic nowych kierunków
gosc_cb100
2013-11-15 12:39
BRAVO LUFA ! zajechaliście w białych rękawiczkach LOT ale też i nas pasażerów bo macie wyłączność na wielu kierunkach i my za to bulimy w coraz wyzszych cenach
gosc_44536
2013-11-15 00:14
Czy LOT w ogóle dzisiaj wie, po co mu ten Star? Wielokrotnie więcej by skorzystał na sojuszu np. z Emiratami. Gdyby tamci oczywiście w ogóle chcieli z LOTEM gadać.
gosc_a8eb4
2013-11-15 00:02
Przecież to jest element dogadania się LO i LH przy czym to LO daje ciała i nie jest to mózg. LH podstawia większe samoloty ale o czym nie wspomniano w kilku publikacjach, zastępuje również rejsy LO. Ofiarą nieudolności LO są mniejsze lotniska bo przy braku konkurencji ze strony LO, LH zwiększa udział w rynku bez otwierania nowych kierunków. Większe lotniska z pewnością nie płaczą z powodu rezygnacji LO na korzyść LH. Najwięcej traci LCJ ale nie z winy Pana J. tylko chorego układu LO/LH bo przecież dla LO rynek warszawski to również LCJ. Zapewne wszyscy bystrzy obserwatorzy zauważyli, ze zwiększenie oferowania nie dotyczy rynku warszawskiego :-)
gosc_1543d
2013-11-14 23:43
Inna sprawa, ze formalne pozostawanie w sojuszu nie oznacza, ze nie mozna sie od niego odcinać. Ostatnio leciałem TAP do Warszawy skad dalej w Polskę, ale na oddzielnym bilecie (TAP nie oferuje biletów do naszych portów regionalnych, mimo ze Lot tez jest *A). No i okazało sie, ze na portugalskim lotnisku panienka odmówiła odprawienia bagażu od razu do konca i przyjęła go tylko do WAW. Na zdziwienie dlaczego, skoro ten sam sojusz, odpowiedziała, ze kiedyś mogli to robić, ale od lata tego roku maja zakaz takich odpraw i mogą bagaż nadać tylko do tego portu, ktory jest na jednym bilecie. Jak zatem widac mozna byc w sojuszu, ale jednocześnie mieć go w ***
gosc_ae673
2013-11-14 21:50
@ gosc_3fa25 : a pozostawanie w sojuszu tylko po to, żeby dawać zarobić innym jest wielokrotnie kosztowniejsze. Albo niech LOT weźmie się do roboty i porozumie się z Lufą na temat współpracy, albo niech przestanie udawać, że oni ze sobą nie konkurują. Bo Lufa robi ich w konia a oni śpią i udają że tego nie widzą.
gosc_34955
2013-11-14 21:26
Ależ świetny argument na temat nie latania do LUZu..
gosc_3fa25
2013-11-14 21:06
gosc_54caf: wyjscie z jakiegokolwiek sojuszu jest bardzo, bardzo kosztowne. Placi sie kare (np. za to, ze inne linie musza modyfikowac swoje systemy rezerwacyjne).
gosc_54caf
2013-11-14 18:51
pozostawanie nadal przez lot w star alliance to jest jakieś już mocno zaawansowane stadium mongolizmu połączonego z wodogłowiem.
gosc_d2845
2013-11-14 18:39
i co LCJ pan dyr. J. zawsze sie chwalil ze lada moment bedzie lufa i co ???
Won z LCJ
gosc_80075
2013-11-14 15:52
LH ma ostatnio wzrosty liczby pasażerów w POZ, w 2012 o 12% , za 2013 na obecną chwilę 5%.
gosc_42a0e
2013-11-14 15:32
Jeszcze niedawno czytałem tutaj wpisy jak to dobrze ze LOT likwiduje połączenie o 5.55 z Poznania do MUC. No bo przecież nie będzie dowozić pasażerów Lufie. Nieważne, że samolot był pełen (nieraz korzystałem). Już wtedy mówiłem, ze za kilka miesięcy wskoczą Niemcy na to miejsce. No i już są... Polacy mają łeb do interesów!!!
gosc_d4ca6
2013-11-14 14:43
W pierwszym porcie regionalnym do ktrego LH zaczela lata, czyli KTW tego wzrostu jakos nie widac ! Zreszta mam wrazenie, ze wszystkie linie jakos KTW omijaja a LOT w szczegolnosci !
usuniety
2013-11-14 14:21
adamlubin: sobie, żeby zarobić i Lufthansie-jako feeder dostarcza LH pasażerów na rejsy przesiadkowe. Proste.
Lot lata też z Gdańska do hubów Lufthansy, tylko na Poznań się bardziej obraził. Więc pozostaje liczyć na Lufthansę w Poznaniu, co stopniowo następuje (kolejna rotacja do Frankfurtu, kolejna od marca do Monachium, większe samoloty do Monachium).
A co do dyskusji: otwieram lodówkę a tam LUZ...