Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
"Na tle Europy i Polski osiągnęliśmy ponadprzeciętny wynik" - nie ma to jak dobra samoocena:)
spider_85
2013-10-05 00:22
Zgadzam się-koniec tematu, szkoda, że tak wprowadzili w błąd...
więc proponuję zakończyc temat
2013: regular - 28 164; lowcost - 108 408, czartery - 66 384...... 2012: 33 073 - regular; 101 361 - lowcost, 64 059 - czarter. Wszystkie dane lotniska, prócz połączeń regularnych przewoźników tradycyjnych są poprawne. Ogólny wzrost się zgadza, czartery i lowcost też. Wprowadzają w błąd przy ruchu biznesowym - wzrost może mieli na połączeniach do Dusselddorfu i Kopenhagi i podali to jako wzrost na tych połączeniach, a my wzięliśmy to jako wzrost wszystkich połączeń przewoźników tradycyjnych. Ruch tradycyjny spadł aż o 15 %, o czym lotnisko nie napisało (zwracam honor). Krajówki były pewnie mocno na minusie.
gosc_ba127
2013-10-04 19:15
Byc moze mniejszy byl ruch na trasach krajowych i stad te 2,2%?
gosc_e437f
2013-10-04 18:56
gm717 no to szkoda właśnie, że nie rozumiesz tych banalnych kwestii :) spider_85 ma zupełną rację nie ma szans aby wyszło 2,2% z prostego powodu. Znamy całkowitą liczbę PAXów oraz lowcostów i sieciówek. Z tego łatwo wyliczyć czartery. I obliczyć podane przez port % przyrosty i zsumować liczby bez przyrostów i nijak to się nie ma do liczby z września 2012. Ktoś tu chyba naciąga jakoś statystyki i jawnie wprowadza w błąd opinię publiczną. Może pan dyrektor Sztucki zechciałby rozszerzyć swoją wypowiedź i dokładniej zaprezentowac swoje obliczenia?
przemolot
2013-10-04 17:01
Statystyki za wrzesień 2012:
zobacz link
spider_85
2013-10-04 16:49
gm717: Czas mnie goni, więc nie chce mi się szukać dokładnych statystyk z Wrocławia, ale przyjmijmy, że we wrześniu 2012 obsłużyli 25 tyś w ruchu regularnym( z tego 8,9% = 2220), 100 tyś w niskokosztowym(6,5% = 6500) i 70 tyś w czarterowym(3,5% = 2450). Daje nam to dodatkowe 11,170 paxów i wzrost o około 5,5%, więc jest NIEMOŻLIWE żeby sumarycznie wyszło mniej niż najmniejszy wzrost z tych 3 składowych.
gosc_5ce3f
2013-10-04 16:41
gm717: POLICZ sobie na przykładowych liczbach! I tak powinno wyjść WIĘCEJ!
Cork nie został wypchnięty przez FR, tylko Wizzair nie dogadał się z lotniskiem.
Nie jestem w stanie wytłumaczyc komuś, jak liczy się wzrost procentowy - sory, ale to jest tak banalne, że nie rozumiem tego, jak można takich rzeczy nie pojmowac.
Nie liczy się średniej z procentów, które są wzrostem z poszczególnych segmentów, tylko cały wynik z miesiąca, i porównuje do miesiąca ubiegłego roku.
gosc_bb457
2013-10-03 23:03
1 kwietnia czy co? wzrosty na każdym typie połączeń ponad 3,5% a sumaryczny wynik 2,2%? kpina :D może infantów nadoliczali i jeszcze jakieś zwierzęta w luku bagażowym przewożone :D
gosc_ea058
2013-10-03 20:55
PODEJRZEWAM ZE TRP zmianił zasady, czytaj ceny - i dlatego przestałlo sie to opłacać przy zachowaniu aktualnych cen. Byc może trasa wróci na lato ale już z wyzszymi cenami biletów.
gosc_46b3b
2013-10-03 20:49
Z CORK W6 ZOSTAŁ W ZASADZIE WYRZUCONY PRZEZ RYANA, wiec to nie tak, że nie chcieli tam latać, natomiast trasa do TRP jest zagadką, bo bołożenie zawsze było rzędu 98 %
gosc_241fc
2013-10-03 15:58
@as77 jak to nie? A Modlin od końca marca? Do tego czasu może coś jeszcze dadzą bo fakt faktem baza 2 lata a z nowymi trasami słabo. Co do wyniku za cały rok jeśli podobne wzrosty będą w kolejnych miesiącach, będzie gdzieś 1,92 mln, jeśli trochę większe- ale wątpię to może 1,94 mln. Na powtórkę z 2012-1,99 nie ma szans.
Wątpie, żebysmy sie doczekali czegos nowego. Wizzair sie nie rozwija, Ryanair tez nie robi kroku do przodu, a nowych linii jak nie bylo, tak nie ma.
gosc_bbb70
2013-10-03 14:57
czekamy na nowe kierunki z WROcławia
spider_85
2013-10-03 13:04
gm717: Nic mi twoje wyjaśnienie nie dało. Zdaję sobie sprawę, że tradycyjni i czarterowi odprawiają dużo mniej, ale jest napisane, że niskokosztowi odprawili 6,5% WIĘCEJ niż rok temu, także dalej nie wiem skąd tylko 2,2 ogólnie...
gosc_848e2
2013-10-03 12:45
wprowadzi jesli w ogole sie zdecyduje uruchomic ten kierudnek. bo zaczynam watpic w te deklaracje ELO. Znajac ich podejscie to nawet uruchomienie rezerwacji nie oznacza, ze uda sie poleciec.
gosc_b72da
2013-10-03 12:25
gosc_23235: Od rozkladu zimowego Lufthansa wprowadza wiekszy samolot na trasie do Frankfurtu (E190), wieksze samoloty beda tez latac wieczorem do Monachium. W przeciwienstwie do lotow do Torp Wizzaira, sa to kursy codzienne, wiec moga troche poprawic statystyki pasazerow, zwlaszcza biznesowych, ktore jak podaje artykul, i tak odnotowuja wzrost.
A kiedy Eurolot wprowadzi do systemu trasę LUZ-MXP?