gosc_8018b
2013-09-15 20:30
Ja nie jestem marudą. Kupiłem w promocji bilet z Warszawy do Dusseldorfu, zaplacilem już za hotel... a tu skasowano polaczenie. Dostalem maila z prosba o kontakt z infolinia, dzwonie ... a tam nic nie wiedza, bo nie maja jeszcze procedury. Po kilku telefonach w końcu procedura jest... ale nie mogą przebookowac na bezpośredni rejs Lufthansy, bo klasa rezerwacji nie ta... poczułem się, jakbym to ja robil im to cale zamieszanie... bo to przecież moja wina, ze kupiłem u nich bilet. Pani proponuje powrot w innym dniu, ale mnie to nie satysfakcjonuje, skoro mam już hotel, a poza tym wyjazd jest typowo weekendowy, wiec nie chce go skracać albo wydluzac na dni pracy. Pani po krótkiej konsultacji (kilka minut wiszenia na infolinii) mowi, ze jedyne co może zaproponować to polaczenie przez Krakow. Dla mnie slabe godziny, bo wylot poranny, wiec tracimy praktycznie caly dzien. No ale skoro nie ma innej opcji, biore co jest. Pani ma za chwile przeslac zmodyfikowane bilety. Czekam, ale nic nie przychodzi... W międzyczasie robie modyfikacje wyjazdu, żeby dopasować się do tego porannego powrotu. Jak już wszystko mam pozmieniane, dzwoni Pani z Lotu i mowi, ze jednak może mi zmienić rezerwacje na bezpośredni lot Lufthansy. Mowie, ze bardzon dziekuje, ale już zmieniłem swoje plany, wiec moze zostać to polaczenie przez Krakow. Pani na to, ze nie - Krakow nie moze być, bo to niezgodne z procedura laczyc rejs Lotu I Lufthansy, wiec jednak musi mnie przenieść na ten bezpośredni. OK, nie ma sprawy :-))))) Bardzo to profesjonalne.
Wysylaja maila z prosba o kontakt, dzwonisz, a w Locie nic nie wiedza. Jedna z Pan mnie uswiadomila, ze to nie Lot wysyla, tylko "system"... wiec nie rozumie, o co ja mam do niej pretensje. Procedura kiedyś będzie, wiec się wyjasni, a teraz to moze mi anulować rezerwacje i zwrocic kase za bilety. Wow, dzięki :-))))
Gdybym pracowal w Locie i anulowal polaczenie, to najpierw bym przygotowal procedurę co i jak, a jak już wszystko byłoby zapięte na ostatni guzik, to dopiero wtedy wyslal informacje do pasazerow. A to co robi Lot, to powoduje tylko wnerw, zablokowanie infolinii, bo bez sensu dzwoniłem i czekałem, podczas gdy nikt nic nie wiedzial...A potem widze reklamę,jak to oni się dla nas zmieniają. Tak samo z placeniem za zarcie. Powiedzialiby wprost, ze chcą oszczedzac, a nie budowac jakies bzdurne wytłumaczenia, ze to w trosce o pasazerow. Oczywiście, ze mogę sobie sam kupic kanapke i kawe, ale niech mi nikt nie wmawia, ze likwidacja darmowego poczęstunku jest dla mojego dobra...
gosc_7e427
2013-09-14 21:50
To nie marudy, tylko ludzie wiedza na co stać LOT. Czyli po pierwsze promocja będzie marna, a inna sprawa że LOTem juz nie za bardzo jest gdzie latać. regularnie zamykają kolejne kierunki...
Marudy jeszcze nie wiedzą co i jak ale nie zaszkodzi od razu skrytykować
Wielka promocja bo problemy z płynnością?
gosc_29d66
2013-09-13 17:59
LOTu KLM nigdy nie przebije, bedzie podróż marzeń w WAW do KTW albo BZG ;)
gosc_ad787
2013-09-13 14:49
Hym, dziwny zbieg okoliczności bo 19 września KLM robi jakąś super promocje ... Ciekaw jestem czy faktycznie w obu tych przypadkach będą super ceny czy tylko reklamowe bzdety ...