greg0303
2013-10-16 18:58
Rusztowanie jest wokół Dreamlinera Ethiopian Airlines, który miał pożar na lotnisku Heathrow. Proces naprawy chyba sie rozpoczął.
zobacz link
gosc_9c4a5
2013-09-04 11:54
Ale zaraz, zaraz Panowie ale Ethiopian obsluguje pol Afryki z prawie nie istniejaca konkurencja. Konkurencja ma 20 samolotow do kupy I do tego polowa to radzieckie 30 letnie graty, ktorymi starch latac. To po pierwsze. Po drugie Ethiopian np na trasach do Anglii robi najwieksza kase bo tam jest najwieksza Etiopska diaspora.
gosc_4f4b2
2013-09-03 07:44
Może by tak naszego Prezia na jakiś staż i przyuczenie do zawodu do Etiopii wysłać?
gosc_5e65d
2013-08-31 19:30
tam gdzie nie ma wzza i rajana to z WAW sa nieraz ceny kosmos ( moskwa,genewa zurich czy lizbona
Normalna rzecz popytui podaży. Skoro jest duże obłożenie, i ludzie latają to i cena jest odpowiednio wyższa. I czy jest to trasa krótkodystansowa, czy długodystansowa nie ma znaczenia. Ostatnio lecąc na delegację bilet na LHR-MAD-SVQ kosztował prawie 800 GBP (!), bo dostępność miejsc była znacznie ograniczona przez sezon urlopiwy.
gosc_46f6d
2013-08-31 17:36
niezle biorac pod uwage ze lata pare razy dziennie lot i austrian na tej trasie ale tam czesto overbooking jest
krzysiekl
2013-08-31 17:21
LOT ledwo zipie bo próbuje zdzierać tam gdzie nie trzeba. Jedna osoba zobaczyła Wiedeń - Warszawa (w jedną stronę) z 2000PLN, szczena jej opadła (wcześniej za taką kwotę leciała na trasie międzykontynentalnej w dwie strony), pojechała zupełnie inaczej i pewnie szybko o locie LOTem nie pomyśli. Nawet jesli będzie kupowac z wyprzedzeniem w dwie strony...więcej takich przypadków a będziemy musieli nadal dopłacać z własnej kieszeni...by było drogo.
gosc_5668f
2013-08-31 16:59
Jako kraj klepią biedę a tu samoloty zamawiają.Nieźle
gosc_a4fe1
2013-08-31 16:55
W Afryce mają plany na 12 lat, a LOT w 38 mln obywateli kraju ma 38 maszyn ledwo zipie i nie wiadomo czy przetrwa kolejny kwartał. A Ethiopian 61 maszyn przy PKB na mieszkańca 400 USD vs 12 tys. w Polsce. Panowie wstydzcie się...