Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@marlenax88 skoro tak, to wypada się tylko cieszyć :)
usuniety
2013-06-25 20:11
goluz to już nieaktualne dane. Najpóźniej to ILS będzie w październiku..ale bardziej prawdopodobne, ze we wrześniu tego roku. Poprzednie komunikaty były bardzo ostrożne. Zakładano, że zakończenie prac budowlanych będzie we na jesieni, a w rzeczywistości zakończą się do połowy lipca.
W linku komunikat PAŻP.
zobacz link
gosc_59508 o co chodzi z tym sensem i ILS?W LUZ ILS będzie działał najpóźniej na początku 2014 roku (ociąganie się PAŻPu) i jakoś WIZZowi,Ryanowi i Eurolotowi nie przeszkodziło to w uruchomieniu połączeń, a Lublinowi w odprawieniu 80 tysięcy pasażerów do tej pory. Ilość przekierowanych lotów z LUZ z powodu braku ILSu była marginalna.
gosc_17714
2013-06-25 13:49
ILS w lecie? Warto byłoby poznać temat tak ILS jak i uwarunkowań IEG przed zabieraniem głosu.
gosc_59508
2013-06-25 12:27
zapytałbym raczej jaki jest sens latać (do pracy czy na wakacje) z lotniska na którym nie ma ILS? (tak goluz: to tyczy się również Lublina;))
Ciekawe jakie będzie obłożenie?
gosc_de7ce
2013-06-25 10:10
bilety już w sprzedaży, 149zł bez dojazdu na lotnisko, 159 z dojazdem
gosc_e384c
2013-06-25 09:48
A może Bydgoszcz - Kraków ?
gosc_e3c8f
2013-06-25 09:29
Gdyby Eurolot tanio przejął po-lotowskie Embraery 170/175 to może mielibyśmy lepszą obsługę portów regionalnych ... a przecież poza Babimostem niedługo wystartuje Sadków, Kosakowo, Szymany, Zegrze Pomorskie ...
gosc_5715e
2013-06-25 00:17
O matko, jeśli już muszą dopłacać, to czemu to połączenie jest w poniedziałki i czwartki o jedenastej? Zarówno dni jak i godziny bez sensu, ani to weekend, ani biznes.
Kto i po co miałby tym latać? Co to za wymysł?
gosc_dc732
2013-06-25 00:16
kolejny eksperyment na polskim niebie z góry skazany na niepowodzenie
A to co, LOT może latać tylko do Warszawy?Lublin niczego nie przespał, bo nie dostał od Państwa (mimo tradycji lotniczych i wielkości miasta) wojskowego lotniska które później mógłby przekształcić w cywilny port lotniczy, tak jak to się stało na większości lotnisk regionalnych, tylko musiał pobudować za swoje z pomocą cioci Unii.
Goluz. Pełen populizm, albo prowokacja
tak jak już napisano, latają źle, nie latają źle... zrozumcie, że projekt OLTy był samobójczy, a FR/W6 ciągną ile mogą i wyprowadzają wszystko na zewnątrz, ba dofinansowanie z urzędów, opłaty marketingowe z lotnisk, mega zniżki, ale pewnie lepszy FR gdziekolwiek niż SRN na kierunku wakacyjnym.
gosc_73601
2013-06-24 21:34
forplay takie, żę 15 k to za rejs, a nie miejsca. dzięki tym 15 k inne bilety będą zapewne tańsze, a nie za 1 k za miejsce. @ gosc_39723 nikt niczego nie wyrzuca, zarabiają polskie spółki (lotniska, linie, kontrahenci), lecą mieszkańcy lubuskiego (za swoje), zamiast dać się terroryzować FR (które wyciskają nie tylko kasę z dopłat, ale też dostają niebotyczne zniżki - o czym jak widać wielu zapomina).
gosc_114d1
2013-06-24 20:56
Rzeszów ma taką kroplówkę. A Lublin faktycznie przespał ostatnie 30 lat i miał tylko kolorowe sny.
gosc_182e3
2013-06-24 20:23
A jakie miasta mają takie kroplówki, Lublin jest za blisko Warszawy i to dla tego nie ma połączeń lotu, zresztą co robił Lublin przez ostatnie 30 lat?
@ arahja fakt było wiele tras ale żadna nie była z LUZ (bo go nie było) więc mieszkańcy lubelskiego dorzucali się do lotów LOTem mieszkańcom innych regionów. LUZ niestety nie może teraz liczyć na taką "kroplówkę" w postaci połączeń od LOTu....Sprawiedliwie? Nie wydaję mi się.
gosc_39723
2013-06-24 20:12
@gosc_ba146 - jakoś dopłacanie do połączenia do WAW nie pomaga i trzeba organizować promocje za 49 zł żeby ktokolwiek leciał w samolocie. Lubuskie można reklamować w ościennych województwach za ułamek tej kwoty i korzyści będą bardziej wymierne, niż dopłaty do lotów z WAW i GDN. Na szczęście inne województwa jak już wyrzucają pieniądze podatników w lotnictwo, robią to bardziej z głową.
owszem to tez jest wazne (tez lubie tanio i bezposrednio latac za granice) ale moja teza jest taka ze wazniejsze dla polakow sa polaczenia krajowe...i jesli juz doplacamy do linii lotniczych to powinnismy przede wszystkim wspierac krajowki