×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Dreamlinery LOT-u dla Norwegiana?


Linie Norwegian mogą wyleasingować dwa Boeingi 787 Dreamliner od PLL LOT - informuje duńska prasa. Norweski przewoźnik zaprzecza, ale .

22/06/2013 13:23
gość_06004 - Profil
gość_06004
  

gosc_48322 - Profil
gosc_48322
  
Może LOT wyleasingują. To by było Salomonowe rozwiązanie. Bo lokalsi se nie radzą..
25/06/2013 01:40  

gosc_e2297 - Profil
gosc_e2297
  
W zeszłym tygodniu odbyłem lot 787 z WAW-ORD-WAW w biznes klasie. Obsługa na wysokim poziomie; wygoda i możliwość rozłożenia fotela do pozycji leżącej to coś wspaniałego. Przyciemnianie okien i zastosowane oświetlenie normalnie bajeczka. Generalnie wszyscy pasażerowie w biznes byli zdumieni ;) Polecam, aby przelecieć się tym cudem i to w Elite Club
25/06/2013 00:14  

gosc_bd3f6 - Profil
gosc_bd3f6
  
Krzysieksea: to nie jest tylko jedna jaskolka, bo podobne opinie sa na innych portalach, np. flyertalk oraz airliners. Od czegos trzeba zaczac. Nie sadze, zeby dla osob obeznanych i sprawdzajacych typ samolotu przed rejsem zawsze pierwszym wyborem byl lot antycznym B747 Lufthansy ze starymi monitorami z pozolklym obrazem miedzy rzedami w klasie ekonomicznej i brakiem miejsca na nogi w praktycznie wszystkich innych samolotach dalekosieznych LH czy OS z przesiadka w Wiedniu, gdzie zmarnowano szanse na odpowiednia przebudowe terminala. Wypada sie cieszyc, ze naszym liniom cos dobrze wyszlo i jest to doceniane przez innych.
24/06/2013 18:35  

  
gosc_3b2f4, jedna jaskolka wiosny nie czyni. Jak na razie jest to jedna opinia na Skytrax. LOT mial zawsze dobra obsluge w samolotach, ale obsluga naziemna, rezerwacja, paradaksolne wynagradzanie punktami oraz pomysl platnej obslugi w samolotach na pewno nie zacheci do podrozy LOT-em. Dla tych co musza sie gdzies przesiasc LH, OS na pewna beda pierwszym wyborem (SK niekoniecznie).
24/06/2013 18:16  

gosc_3b2f4 - Profil
gosc_3b2f4
  
LOT zbiera znakomite recenzje od pasazerow podrozujacych 787, wystarczy sprawdzic Skytrax/airlinequality czy flyertalk. Przykladowa recenzja z Airlinequality, "B787, LO0042, YYZ-WAW. Crews welcoming and high service levels. Food and wines top quality, good presentation. First time in business on 787 and I had a sleep. The seats and IFE were excellent. Really has a great business product. We arrived 40 minutes early. Nice experience." gosc_8024d: warto latac z WAW aby ludzie mieli prace w Polsce, a nie szukali jej za granica.
24/06/2013 10:51  

gosc_8024d - Profil
gosc_8024d
  
Po co latać z WAW skoro można z FRA, CDG, LHR, AMS, MUC, BER, VIE, ZRH, DME. Trzeba tam tylko dowieżć Polaków. Chodzi oczywiście o long haul.
24/06/2013 07:44  

gosc_b862e - Profil
gosc_b862e
  
Polacy nie latają dlatego nie potrzebuja linii lotniczej narodowej. Nie potrzebuja też tylu lotnisk ile sie teraz buduje. Lotnisko FRA ma rocznie ponad dwea razy więcej pasażerów niż cała Polska.
24/06/2013 07:42  

gosc_6078c - Profil
gosc_6078c
  
Travel Service też jest zainteresowany dwoma 787
23/06/2013 22:22  

  
gosc_52c8b, terminal we WRO jest faktycznie o wiele lepszy niz obecny krakowski, tylko ze samolotami nie lataja terminale, ale ludzie...
23/06/2013 21:38  

  
zyły złota sa z klasy biznes, premoim economy i drogich klas eko, z tego co pokoazuje doswiadczenie i poprzednie lata, ten segment w Polsce nie jest rozchwytywany, dlatego lotowi ciezej zarobic kase bo zwyczajnie nie ma jak sprzedac takich biletow (mowie o direct krk lax np proponowanych przez jednego z forumowiczow)
23/06/2013 20:56  

gosc_52c8b - Profil
gosc_52c8b
  
Posiadając nowoczesny terminal WRO powinien przedłużyć pas startowy jeśli chce pełnić funkcję hubu i obsługiwać również loty transatlantyckie ...
23/06/2013 18:53  

gosc_61346 - Profil
gosc_61346
  
Ludzie- jeżeli hub to tylko obecnie we WRO... krkaów z tym swoim lotniskiem ??? jaki hub? ani rekawow, krajówki w garażu.. ani pozadnej plyty lotniskowej ? gdzie miałyby stać te 787 na miejscu samolotow wojskowych? ewentualnie do rozważenia po dużej modernizacji lotniska!
23/06/2013 15:53  

  
gosc_06a54: A ja mam wrażenie, że najwięcej do powiedzenia w sprawie LOT-u mają ci, którzy nigdy w tej firmie nie pracowali. Przepracowałem w tej firmie ponad 20 lat i miałem okazję poznać również obecnego prezesa, więc wiem o czym piszę. Na temat działania świata dziennikarskiego również proponowałbym Ci się nie wypowiadać, bo zapewne Twoja wiedza też nie jest tu imponująca. Dziękując zatem za dobre rady, proponuję, abyś zachował je dla siebie.
23/06/2013 13:48  

gosc_3731d - Profil
gosc_3731d
  
żeby zarabiać trzeba latać ,za postój nikt nie płaci ,potrzeba nowych destynacji dlaczego z waw nie można dolecieć do lax czy iah tylko trzeba korzystać z fra lub muc
23/06/2013 13:10  

gosc_5e07d - Profil
gosc_5e07d
  
Jeżeli to prawda , to jest to kompromitacja...
23/06/2013 12:50  

  
Jeśli te połączenia to żyły złota to dziwi, że żadna z innych linii lotniczych nie otworzyła nawet jednego z tych połączeń :)
23/06/2013 12:13  

gosc_deae2 - Profil
gosc_deae2
  
gosc_ab03d: żyły złota nie da się uzyskać z 2500m pasem startowym, a realizacja dłuższego - mogącego obsługiwać loty długodystansowe jak zwykle będzie ciągnęła się latami ... ale mini-huby w KRK i GDN przydały by się bardzo ! 3200m pasy RZE i wkrótce KTW mogą pomóc w transkontynentalnych eskapadach ...
23/06/2013 12:01  

gosc_ab03d - Profil
gosc_ab03d
  
Otworzyć drugi hub LOTu w KRK!! KRK-ORD, KRK-NYC, KRK-LAX, KRK-SIN, KRK-HKG itd... to żyły złota, które blokuje Warszawa.
23/06/2013 10:53  

gosc_b8249 - Profil
gosc_b8249
  
A może zamiast wynajmować na zewnątrz Dreamlinery, lepiej byłoby wynająć komuś Pana Prezesa z resztą tego zarządu. Na długo i niedrogo - dobry biznes dla wszystkich. Jak do firmy kiedyś wrócą profesjonaliści, to znowu wróci i zysk. Wcześniej nie ma na to szans.
23/06/2013 06:53  

gosc_06a54 - Profil
gosc_06a54
  
speedbird: A ja mam jednak wrazenie, ze wiekszosc tutaj podnieca sie zwyklymi dziennikarskimi plotkami. Ktos kogos widzial, cos uslyszal i juz wie co bedzie. Tak niestety dziala swiat dziennikarski. Proponuje troche ochlonac i pomyslec, zanim sie cos napisze.
23/06/2013 01:02  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie