krzysiekl
2013-06-08 14:18
nie widzę powodów by dawać kasę Niemcom a nie Arabom :P
Jeśli oferta jest porównywalna.
Najlepiej dawać i tym i tym - im więcej linii tym większa konkurencja = niższe ceny i lepsza oferta.
Mówiąc tak samo, mam lecieć LH w eco? że oferuje niby komfort na pokładzie? Wolę już dać kasę Węgrom w ich LCC W6 ;)
gosc_6b20c
2013-06-08 09:51
wole zaplacic wiecej pieniedzy i leciec jakas europejska linia jak LH, AF czy BA niz nabijac kase jakims muzulmanskim bananowym republikom. Tego zachwytu nad EK, QR czy TK nie rozumie. Ze oferuja komfort na pokladzie? Dziekuje. Wole leciec LH w eco niz dawac moje pieniadze w arabsko/muzulmanski biznes.
gosc_d2acd
2013-06-08 09:04
Jak kto woli, ja majac dwa tyg urlopu nie mam ochoty spedzac 10 h na lotnisku, wole leciec gorsza linia i byc duzo szybciej, lecialem z nimi kilka razy i juz sie tak nimi nie zachwycam, 10 lat temu to byl luksus dzisiaj wyglada to duzo slabiej, wiekszosc linii podciagnela w gore, a Qatar poszedl w dol odnosnioe tego jak bylo wiele lat temu gdy z nimi 1-szy raz lecialem.
krzysiekl
2013-06-08 01:18
@gosc_2dc3d im dłużej trwa lot tym dłuższe przesiadki są akceptowalne. w pewnym momencie przesiadka w trakcie długiej podróży staje się nawet plusem ;)
Także im droższy bilet (bo dalej) tym mniejszym problemem jest zakup np. noclegu w hotelu na czas przesiadki. a przy bardzo drogich biletach takie linie jak Qatar czy Emirates dają nocleg gratis.
gosc_2dc3d
2013-06-07 23:33
Ale Qatarowi sie dlugie przesiadki wybacza. Podobnie EK. To nie LOT, ktoremu sie skacze do gardla o byle g... a o 9h tranzyt w LOcie byloby juz wiele krzyku.
gosc_52878
2013-06-07 23:15
Bardzo kiepskie przesiadki w tych cenach, np BKK w Pazdzierniku 9 i pol godz na lotnisku w Doha...