Pasażerowie są zadowoleni

Pasażerowie są zadowoleni Ryanair ogłosił dziś (22.12) wyniki badań poziomu zadowolenia swych klientów w roku 2005. Wyniki zostały uzyskane na podstawie kwestionariuszy wysłanych przez internet do 20 000 pasażerów, którzy w ostatnim czasie korzystali w usług Ryanair. „Ryanair oferuje najniższe ceny, największą punktualność oraz najbardziej nowoczesną flotę w Europie. Zobowiązujemy się...
22/12/2005 14:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marqoos_pl 2005-12-23 09:27   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Tylko pogratulować. Wyniki fajnie brzmiące, ale to miałoby sens, gdyby Ryan zamieścił tego typu ankietę na swoich stronach i KAŻDY pasażer (który odbył lot i pamięta nr rezerwacji) mógłby się wypowiedzieć i ocenić linię... Na pewno byłoby to bardziej wiarygodne i obiektywne... Osobiście raz leciałem Ryanair'em i jestem zadowolony i raczej będę z nich od czasu do czasu korzystał...
gosc_olo 2005-12-23 08:26   
gosc_olo - Profil gosc_olo
98 procent to mi sie kojarzy z wyborami na kubie w chinach lub rosji ......
gosc_jelen 2005-12-22 22:18   
gosc_jelen - Profil gosc_jelen
z ta czystoscia ta chyba przesada - no chyba, ze ktos lata pierwszym lotem o 7 rano
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy