gosc_86707
2013-02-22 09:41
piekny kokpit i wnetrze salonu! SSJ sie nie umywa! obawiam sie, ze Rosjanie zaprzestana "produkcji" SSJ!
zobacz link
gosc_05124
2013-02-22 09:38
no to szykuje sie konkurent dla SSJ, mam nadzieje, ze w czasach zdrowej konkurencji Bombardier wygra! 3mam kciuki !! Uljanowsk to dobre miejsce dla montazu! Gratulacje!
gosc_65818
2013-02-21 23:35
E195 ma mniejszy zasięg i mniej miejsc od CS300. Może być porównywany tylko z CS100. Ciekawe posunięcie maja przecież swojego, tańszego SSJ100.
gosc_e59b1
2013-02-21 22:50
CS300 dostępne konfiguracje
160 (1-klasa, fotele 48/71cm)
145 (1-Klasa, fotele 48/76cm)
130 (1-klasa, fotele 48/81cm)
120 (2-klasy, fotele 16 48/91cm 104 48/81cm)
Zasięg max. 5 463 km
Nowsze silniki i lepsza aerodynamika (mniejsze zużycie paliwa o ok. 20%)
Nowa konstrukcja (niesprawdzona...)
E195 dostępne konfiguracje
122 (1-klasa, fotele 48/76cm) wersja LR
118 (1-klasa, fotele 48/76cm)
108 (1-klasa, fotele 48/81cm)
112 (2-klasy, fotele 12 48/81cm 100 48/71cm)
106 (2-klasy, fotele 8 48/91cm 98 48/81cm)
Zasięg max. 3 334 km
Sprawdzona konstrukcja.
Będzie modyfikowany.
gosc_843e4
2013-02-21 22:43
gosc_d60b9: Cseries 100 i 300 są nieco większe od Embraerów 195. Te ostatnie mają max. 112 miejsc, a CS100 chyba 125, a CS300 ok. 140.
gosc_d60b9
2013-02-21 21:50
a czy nie jest porównywalna z E95?
gosc_b6f50
2013-02-21 20:31
moim zdaniem to jest maszyna odpowiednia do potrzeb LOT-u - nie za duza jak a320, czy 737; nie za mała jak e170. Ale i tak juz nie ma pieniedzy zeby ja kupic.