Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mam nadzieje ze w koncu sie cos ruszy na tym lotnisku bo dostac sie do zielonej gory droga ladowa do najszybsych nie nalezy.......
gosc_3a050
2013-02-06 20:23
Połączenie krajowe z Babimostu to moim zdaniem poroniony pomysł. Tylko zagranica.
krzysiekl
2013-02-04 12:50
@gosc_90593
nie ma równości bo LCC mają tańsze bilety (a jeśli dopłacać z podatków to raczej do czegoś co jest tańsze).
Jakby LOT był zawsze tańszy od Lufthansy na lotach do USA to pewnie mniej ludzi by narzekało, że dopłacamy do niego.
gosc_4d3dc
2013-02-03 12:10
100tyś paxów rocznie :D ,przecież do tej dziury nawet normalnie dojechać nie można,
gosc_90593
2013-02-01 00:16
pikol: ryanair, czy wizzair dostaje pieniądze od samorządów za reklamowanie regionu, a LOT dostaje dotacje od rządu (ile to było? 400mln?), więc jest równość;) tak czy siak idzie z pieniędzy podatnika.
gosc_af0a2
2013-01-31 23:52
Radom to biedne miasto, nie będzie go stać na dopłacanie Ryanowi czy Wizzowi na dłuższą metę.
gosc_4ad47
2013-01-31 22:04
może tanim linią lotniczym baqrdziej bedzie oplacalo sie latać z babimostu (mniejsze koszty, opłaty lotniskowe itp)
skoro ludzie jeździli z IEG do POZ, to np. Poznaniacy mogą korzystać z IEG, jesli bilety będą znacznie tańsze
i jeszcze jedno - może wreszcie za bilet zapłaci kupujący go , a nie wszyscy Polacy . Oczywiście nie wszyscy - bo ci z LOT czy Eurolot nie płacą , ponieważ przynoszą straty
gosc_5749e
2013-01-30 23:48
taki ryanair z 3-4 trasami to by bylo cos!
a kiedy prywatyzacja PPL ?
Może wreszcie minister się za to weźmie .
I rozpędzi krwiopijców naszego państwa
gosc_38b0e
2013-01-30 22:03
AKurat do Radomia wszyscy pchają sie drzwiami i oknami !! haha
gosc_a98c4
2013-01-30 18:12
Z Lubuskiego dużo ludzi wyemigrowało za pracą na Wyspy Brytyjskie, do Skandynawii, Niemiec i Beneluksu (dokąd latają samoloty z POZ) więc z krajówkami i czarterami oraz ew.przekierowaniami z sąsiednich lotnisk IEG może obsłuży 100tys paxów rocznie ... ale Radom ma szansę zastąpić Modlin przy dłuższej niedyspozycji WMI.
gosc_e548c
2013-01-30 16:48
Radom niech się sam martwi o siebie.
gosc_59ae8
2013-01-30 16:42
Gdyby jak ktoś pisał wszedł Ryanair(jakby dostali dotacje co teraz dają na loty do Warszawy z obłożeniem 63%) nawet z 2 kierunkami np. STN 2 razy w tygodniu DUB podobne, to w skali roku mają z 60tys pasażerów, co byłoby sukcesem, ale wiadomo, nie o to chodzi by był większy ruch a żeby łatwo urzędnikom decydującym o lotnisku lecieć do Warszawy(darmowe miejsca w samolocie). Jakby były jeszcze czartery-bo w krajówki z IEG by weszła jakaś linie nie wierzę, to może i z 80tys byłoby, ale bez ILS niech zapomną.
gosc_770a6
2013-01-30 16:36
Żebyś się nie zdziwił... zwłaszcza jak będą opóźnienia w WMI czy jakiejś extra cyrki, przepychanki z Erbudem kto ma zapłacić/kto zrobi naprawę pasa. Radom poza tym ma lepsze warunki odnośnie mgieł(w WMI sami wiemy i nie wiadomo czy przez zamknięcie będa mieli szybko certyfikat na ILS) i baaardzo im zależy na sukcesie by ktokolwiek wszedł, stąd zaproponują niższe stawki niż WMI. Ryanair pewnie by się połasił mają opcję tańszych lotów a to, że pasażerowie mają dalej? Phi z Hahn czy ze Skavsty jest dalej do centrum i ludzie korzystają no i wtedy co niektórzy po skorzystaniu z Radomia przestaliby najeżdżać na dojazd do Modlina(że niby daleko, nie ma jak i koniec świata). Z Radomia jedynie droga bo linię kolejową robią.
gosc_d6478
2013-01-30 16:13
Ciekawe czy o Radom cokolwiek zechce zahaczyć...
gosc_4f4ba
2013-01-30 14:30
Juz lepiej jakby tego ILS zainstalowali w Radomiu niż w IEG skąd pies z kulawą nogą nie zahacza a kasę na dotowanie przewozów zamiast pakować w bezsensowne WAW wydać np. na reklamę w Ryanairze-będa mieli więcej ruchu, pasażerów.