Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_8cb96
2013-01-07 18:40
787 chyba będzie największą porażką boeinga coraz więcej usterek a do tego pierwszy pożar od czasu wprowadzenia do do użytku tych samolotów przecież minął tylko rok
gosc_86c39
2013-01-07 18:37
co to da że flota będzie mniejsza zepsuje się jeden samolot i cała siatka pójdzie się jeb... przez gigantyczne opóźnienia a co za tym idzie odszkodowania tutaj trzeba ograniczyć liczbę idiotycznych etatów w biurach i nie ogłaszać nikomu niepotrzebnych przetargów
gosc_23a43
2013-01-07 18:30
trzeba było wymienić flote 10 lat temu na airbusy i bombardiery
usuniety
2013-01-07 13:39
gosc_dfed1: czy to Gazeta Polska Codziennie czy Rzeczpospolita? Bo tylko tego typu gazety zajmują się podobnymi "rewelacjami". Lepiej nie linkuj. Obejdzie się bez czytania kolejnych bajek, które nic konstruktywnego nie wnoszą.
gosc_dfed1
2013-01-07 13:09
Ciekawy artykuł jest w gazecie, z którego wynika, że za komuny Lot był SBcką spółką, a personel zajmował się szpiegowanie etc. Nie wiem, czy wolno tu linkować?
gosc_42e9b
2013-01-06 21:13
LOT odda 15 samolotow wiec siatka bedzie okrojona.ponizej link
zobacz link
gosc_4758d
2013-01-06 18:56
co to za ratowanie jak zwolnią jakiś patałachów z biura i wypłacą im w sumie odprawy na parę milionów zł i zatrudnią nowych lufthansa zatrudnia w samych niemczech 67 tys osób ma 300 samolotów i przynosi duże zyski a lot zatrudnia 3000 osób flota składa sie z 40 samolotów i milionowe straty
gosc_5dfff
2013-01-06 18:50
LOT jest jawnie okradany od 20 lat
Spoko, w jeden rok pakuje się w ratowanie lotowskiego trupa 400 milionów złotych - tyle też kosztowało wybudowanie od podstaw nowego lotniska dla 2,2 milionowego regionu. Gdzie racjonalizm, gdzie proporcje, gdzie korzyści? Centralizm i nepotyzm doprowadzą ten kraj do bankructwa.
władze LOT-u o katastrofalnym wyniku w 2012 pokapowały się dopiero w grudniu. A Turkish wiedział już o tym w czerwcu rezygnując z zakupu LOT ;-)
Jak już sponsoring, to albo zrobić takie coś jak w linku (samoloty nówki, ruch regularny i turystyczny w jednym, tanie i pewne wakacje dla obywateli) w PL, a jak nikomu się nie chce, na niczym nie zależy i najlepiej by za nic nie odpowiadać, bo mogli by dać na tyle dużą zachętę/ łapówkę by ściągnąć do PL pomarańczowego z łatwymi-wakacjami i potem dawać jeszcze ulgi prorodzinne (podwójne dotowanie) rodzinom wielodzietnym na wakacje. // "Kapitaliści" psioczą na Chaveza, a w EU panuje (jak już tak szastają kasą z podatków, to niech przynajmniej ludziom pracy i rodzinom "żyło się lepiej" - sam chętnie zapłacę bykowe!) ta sama zasada - socjalizm albo śmierć! :D
zobacz link
gosc_077b1
2013-01-04 00:31
gosc_80a33: To ile Twopim zdaniem milionów osób pracuje w Polsce w Locie i dla Lotu? I co to znaczy 'narodowe' linie?
Po co dawać kasę komuś, kto praktycznie nigdy nie zarabia? I nie ma widoków, żeby zarabiać zaczął. Jedyna sensowan opcja bankructwo LOT, przeniesienie znaku firmowego do EuroLOT, angaże tylko dla części ludzi. Tak samo było ze Swiss i teraz sobie radzi.
gosc_8c1da
2013-01-03 22:09
Do LOTu politycy nawstawiali swoich kolesi, którzy z kolei pozwalniali profesjonalnych specjalistów żeby zrobić miejsce dla kolejnych kumpli. I teraz jeszcze im w tym wszyscy pomożemy, bo dostaną miliard z naszej kasy. Pewnie na zatrudnienie kolejnych kolesiów.
maciek_waw
2013-01-03 21:41
KE się zgodzi. Potrzebne są jakieś większe linie lotnicze w Europie Środkowej. To zwiększa konkurencję. Poza tym jesteśmy za dużym krajem żeby móc korzystać tylko z obcych linii. Momentalnie LH rzuciłaby się na Polskę, co pogorszyłoby konkurencję. A Malev odpadł na własne życzenie.
gosc_043a8
2013-01-03 21:23
W LOT-cie jest zatrudnionych na kontaktach menedżerskich sporo osób zarabiających po 30-40 tys. miesięcznie. Ich zarobki jednak mają się nijak do ich kompetencji. Jeśli się nie wywali tego towarzystwa na zbity pysk i nie pogoni firm konsultingowych wyciągających z LOT-u miliony złotych rocznie, to żadna pożyczka nie uzdrowi naszego narodowego przewoźnika.
gosc_20861
2013-01-03 20:08
lot trwałby dłużej ale oszczędności były by duże Q 400 spala o 40% mniej paliwa niż e 170 a miejsc ma tyle samo
gosc_a2cf0
2013-01-03 20:05
dlaczego lot nie wycofuje e 170 i nie wprowadza Q 400
gosc_5fc65
2013-01-03 19:50
737-500 juz sa wycofane
gosc_2ddc3
2013-01-03 19:40
przekręt goni przekręt