Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
We wszystkich liniach lotniczych w call center-siedzi czasem niedoszkolona "Pani Basia"-ktora odesle nas do "Pana Jacka"poten zaliczymy jeszcze kilka osob a na koniec wrocimy do Basi. I jak swiat swiatem-firma firmą ciagle to samo:):):)
disorder: ale nie pisze.....pisze jezeli panstwo chca zrobic rezerwacje grupowa (od 10 osob) prosimy o rezerwacje bezposrednio w Call-Center SWISS...
Disorder
2008-01-30 16:44
W sumie mogliby napisać *- nie dotyczy osób prywatnych, czy jak im tam...
i wtedy mamy os razu e-mail do call center i zapytanie zainteresowanego odnośnie podróży... zwei in einem!
disorder: ale pani w call-center na pocztku nie wiedziala ze ja jako prywatna osoba nie moge zrobic takiej rezerwacji....dopiero pozniej (od mnie i jakas inna pani) dowiedziala sie ze musze napisac emaila....ale jednak pani w call-center wysluchala moje zamowienie...i przekaze dalej...;-) czili wlasciwie zrobilem to telefonicznie...ja nie jestem zly na ta pani....bo ta pani zato nic nie moze ze dodtaje bledne informacje....mojim zdaniem osoba odpowiedzialna powinna poinformowac pracownikow call-center i na stronie SWISS-a napisac adress tego emaila.....o duzej lepiej by bylo...a klient nie jest wprowadzany w blad. ;-)
No nie, Disorder, nie mogę się tu z Tobą zgodzić - to jest mieszanie - jasno i wyraźnie powinno być napisane co i jak albo powinien być formularz na
zobacz link zapytań dla rezerwacji grupowych...
Disorder
2008-01-30 16:40
Hamburg: Jednak z Tobą to nie ma co dyskutować.
Disorder
2008-01-30 16:38
Oczywiście, że dobrze robi tak pisząc. Jest możliwość rezerwacji grupowej przez call center, zadzwoniłeś tam i dostałeś pełną informację. Napiszesz email i po kłopocie.
Disorder: I w czym sie myle? Czy bys mog sie wyrazac troche jasniej....bo nie rozumiem....twojego ataku na prywatna poczte ostatnio tez dokladnie nie zrozumialem.
Disorder: Czili twojym zdaniem SWISS dobrze postepuje....pisac na swojej stronie ze jest mozliwosc robienia rezerwacji grupowej porzes call-center....pozniej sie okazuje ze musze to zrobic przes biuro podruzy.....ale jednak pod koniec sie okazuje ze jednak bede to mog zrobic emailem....ale ze taki myli bylem dostalem mozliwosc zrobienia tego jednak telefonicznie.....straszny balagan...jak mie pytasz.....jestem jako klient wprowadzany w blad.....
Disorder
2008-01-30 16:28
Mylisz się Hamburg i robisz znowu z igły widły
roberto: a poza tym druga pani byla tez zdziwiona....postem SWISS...on ta tez nie wiedziala...bo jak bym jej nie powiedzial to by mi tez powiedziale ten numer do odzialo rezerwacji grupowej.
roberto: Jezeli sie przedstawiam nazwiskiem i tylko tym,(nie podajac jakies nazwy firmy) to mozna wnioskowac ze jestem osoba prywatnom....poza tym...czemu zadanie nie typowe?....Jezeli jest taka mozliwosc grupowej rezerwacji to pracownik powienien byc poinformaowany ze zaszedly zmiany.....a kto mowi tu o Warszawie? Byl to Call-Center w CH....no fakt a tam bezrobocia nie ma....
przesadzasz, skad niby ta 1 pani miala wiedziec ze nie dzwonisz w imieniu firmy. Osoby prawatne zwykle nie robia rezerwacji grupowych. Swiss w Wawie jest nieco zagubiony, ale bez przesady dales sie totalnie nietypowe zadanie. Wez pod uwage ze bezrobocia juz nie ma.
Przed chwila dzwonilem do SWISS-a aby dowiedziec sie o cene grupowa do BCN. Na stronie internetowej przewoznika byl zamieszczony numer telefonu gdzie mozna mozna zadzwonic i zrobic rezerwacje grupowa. Pani w call-center jednak podala mi drugi numer gdzie moge zadzwonic (odzial obslugi rezerwacji gupowych). Wienc zadzwonilem na drugi numer i od tamtejszego pana dowiedzialem sie ze SWISS juz nie robi rezerwacji grupowych dla osob prywatnych....musial bym sie skontaktowac z biurem podrozy. Doszedlem do wniosku ze informacja na stronie SWISS-a jest bledna. Dotego pani w call-center mogla tez mie uprzedzic ze jako osoba prywatna nie bede mog zrobic takiej rezerwacji grupowej. Wienc zadzwonilem jeszcze raz na pierwszy numer aby sie spytac czy informacja ktora dal mi pan z drugiego numer byla prawidlowa. Jakas inna pani odebrala na pierwszy numer i opowiedzialem jej cala historie....ona byla tez bardzo zdziwjona i powiedziala zeby on tez mie polaczyla z tym drugim numerem.....kazala mi czekac. Po paru minutach pani przeprosila mie i powiedziala mi ze SWISS juz nie robi telefonicznych rezerwacji grupowych (dla osob prywatnych) a bym musial skonatktowac Email-em.....pani mi jednak zaproponowala ze ja jej podam daty ile osob...i jakies daty podrozy itd...i ona da to do odzial rezerwacji grupowych.....no i gdzie jest tutaj logika???