×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Przewóz anteny satelitarnej w samolocie


Czy przewoziliście kiedyś samolotem zestaw do odbioru jakiejś platformy cyfrowej, np "n"? Gdzie wsadzić tuner, stopkę do elewacji...?

07/10/2008 09:51,  
gość_8daef - Profil
gość_8daef
  

  
Napisałeś, że maszynki mieć nie wolno w podręcznym ;) A co do golarki elektrycznej to nie wiem, ale IMHO można. Chyba, że ochrona na lotnisku stwierdzi, że możesz nią np. ogolić głowę kapitanowi :)
09/10/2008 14:45  

  
ale mi chodzi o elektryczna...
09/10/2008 14:31  

  
czeko: ja zawsze wożę w podręcznym maszynki (tzw. jednorazówki) i nigdy nie miałem z tym problemu.
09/10/2008 14:29  

  
czy ktos wie: w bagazu podr. maszynki do golenia miec nie wolno. a golarke elektr.?
09/10/2008 14:16  

  
... z regulaminu platformy cyfrowej"§ 2. Korzystanie ze Sprzętu przez Abonenta.
1. Używanie Sprzętu (w tym Karty) dopuszczalne jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej."
08/10/2008 14:37  

gral - Profil
gral
  
marian: Garda juz do ciebie jedzie :P
08/10/2008 14:31  

  
marcia: w umowie z Polsatem nie ma nic o jakichkolwiek obostrzeniach gdzie i jak mam uzywac dekodera oraz karty tzn: czy mam tylko uzywac sprzetu w RP czy moge rowniez gdzie indziej...a jezeli nie ma nic takiego w umowie i regulaminie to jest dozwolone i kropka.
08/10/2008 14:31  

  
a niby czemu TYLKO w PL??? ja mam w IRL, place co miesiac i nie widze nic w tym zlego.
08/10/2008 14:19  

gral - Profil
gral
  
straszna z ciebie legalistka marcia. ja tam w zyciu oprocz prawa kieruje sie rowniez zdrowym rozsadkiem.
08/10/2008 14:13  

  
no dobra - karta niech będzie w Polsce. Włączona do splitera - sygnał kodowy przesłany do odbiornika powiedzmy w UK i będzie legalnie - może być ??? via net ofkors
08/10/2008 14:07  

  
Nieprawda - dekoder nie bedzie dzialac bez karty, ktora mozesz uzywac TYLKO w Polsce. I korzystanie z karty poza granicami Polski jest lamaniem polskiego prawa. Ale dostawcy maja to gdzies -moze pozowoliliby ludziom w Polsce tez nie stosowac sie do prawa i np bez konsekwencji nie placic za abonament - prawo jest prawem i nie powinno byc roznych ani rowniejszych. A zlamanie jednego przepisu, nawet absurdalnego, nie pwoinno byc piszczane plazem
08/10/2008 14:01  

  
gral/miras:wlasnie z ciekawosci przegladalem swoja umowe i ....w umowie o urzytkowaniu dekodera nie ma nic o tym ze moge go tylko uzywac na terenie RP....co do karty to nie mam na nia osobnej umowy...regulamin mowi tak:..W przypadku korzystania przez klienta z uslug swiadczonych przez CP za posrednictwem sprzetu nalezacego do klienta zastosowanie maja odpowiednie postanowienia niniejszego regulaminu chyba, ze co innego wynika z jego postanowien..."i w regulaminie nie ma nic na temat czy moge korzystac czy tez nie z CP za granica...
08/10/2008 12:26  

miras - Profil
miras
  
Tylko w regulaminie Cyfry + i "n" dopatrzyłem się punktu w którym jest napisane, że używanie sprzętu jest dozwolone na ternie RP. Zresztą jakie ma to znacznie? Swoją drogą wprowadziły to spółki, które mają najmniejszy udział na rynku telewizji cyfrowej w RP.
08/10/2008 12:23  

miras - Profil
miras
  
4tech: owszem dekoder można mieć na własność i możesz robić z nim co chcesz, ale potrzebna jest jeszcze karta dekodująca, a korzystanie z niej wg regulaminów możliwe jest na terenie RP!
08/10/2008 12:13  

gral - Profil
gral
  
no ale jakas umowe masz dalej z nimi, co nie? placisz jakis abonament? moze tam cos jest o uzywaniu? tak powszechnie twierdza polskie fora emigracyjne :) zreszta bym sie tym wcale nie przejmowal. to nie zadne lamanie prawa tylko co najwyzej umowy dwustronnej (o ile to prawda). sie cyfrze nie spodoba to wypowie umowe.
08/10/2008 12:11  

  
gralu: zgoda jak masz podpisana umowe na "wynajm"dekodera ale jak masz go kupionego na wlasnosc to moze z nim robic co chcesz..nawet wyslac w kosmos dla kosmitow..
08/10/2008 12:04  

gral - Profil
gral
  
ponoc w umowach z tymi wszystkimi cyframi i polsatami jest napisane ze wolno uzywac tylko w RP. ale samo wozenie konwertera chyba nie narusza warunkow umowy :)
08/10/2008 12:02  

  
ups...konwertera mialo byc rzecz jasna
08/10/2008 11:51  

  
marcia: dlaczego przewozenie dekodera/konwektera jest lamaniem prawa??
08/10/2008 11:50  

  
Warto moze i tak, trzeba albo i nie, ale moze przestalibyscie na forach publicznych uczyc ludzi jak lamac prawo, bo przewozenie dekodera/konwertera/anteny z jednego kraju do innego jest niezgodne z prawem. To na pw prosze
08/10/2008 11:43  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie