Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
nadja: tak bardzo wygodny - zarówno E170 jak i E190.
szot: nie wiem, czy będzie mi dane skorzystać z usług Air Canada, ale jak będą kiedyś (?!) latały w Locie, to może zobaczę :)
nadja: oj wygodne są E90, szczególnie klasa biznes w Air Canada, polecam!
E145 latało do GDN w zeszłym roku w sezonie, głównie w soboty i niedziele, albo jak któryś z E170 wypadł z rotacji. W tym roku tą trasę obsługuje E170. I rzeczywiście, do KRK też lata E170, ale to penie dlatego, że stamtąd robią dalej trasę KRK-CDG.
I zazdroszczę co poniektórym lotu E190, ten samolot widuję tylko z zewnątrz :)
jsg: E190 wygodny tak jak E170?
No to kurcze sie musze zakracic i odchaczyc E175. O
hamburg: to super. Mi jakoś udało się zaliczyć E145, E170 i E190. Czy jakieś inne E też są?
wojtek: To leć KRK-WAW-GDN i nazad :-)
jsg: Własnie jutro bardzo dziwna rzecz :-)
Zawszę jak latałem z GDN do HAM via WAW (powtórzę że zawsze) mi się trafiał E145 na trasie GDN-WAW a z WAW do HAM E170. Jutro na odwrót GDN-WAW E170....WAW-HAM E145. Bardzo dziwne :-)
Gdańsk mi jakoś nie po drodze. Wolałbym KRK, do którego nie latają wcale...
hamburg: a do HAM też lecisz E145?
wojtek: Dosyć często LOT lata na trasie GDN-WAW właśnie trafia się E145 (Przynajmniej mi często na tej trasie się zdarza :-))))
wojtek: jescze polecisz :-)
A ja nie leciałem E145, a byłem tak blisko :(
hamburg: E145 - pamiętam latałem nim do STO jak mieszkałem w STO. Super samolot. A E190 leciałem niedawno z TKU do HEL.
jsg: Też tak uważam :-) I jutro będę właśnie nimi lecieć E170 i E145....tego ostatniego mniej lubię.....
Bardzo wygodne i udane samoloty. Nie dziwię się, że firma wypracowała taki zysk.
Brazylijski Embraer wypracował w II kwartale zysk netto 176 mln reali (ok.113 mil dolarów ),co oznacza skok o 121% dzięki dostarczeniu klientom 52 samolotów regionalnych. Obroty wzrosły o 23,1% do 2,7 mln reali . Portfel zamówień opiewa na 20,7 mld dolarów . Rzeczpospolita