×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Rekordowy wzrost w Bydgoszczy


MPL w Bydgoszczy zanotowal rekordowy wzrost ilosci odprawionych pasazarow w miesiacu lipcu. W porownaniu z analogicznym okresem w 2007 roku wzrost nastapil o blisko 85%. Na taki wynik zlozylo sie kilka przyczyn: otwarcie nowego polaczenia do Birmingham, zwiekszenie czestotliwosci lotow do STN ( 10 tygodniowo) ,wzrost ilosci pasazerow na trasach obslugiwanych przez JetAir.

13/08/2008 19:26,  
<>

gość_65ac2 - Profil
gość_65ac2
  

  
poznaniak: czy ty cierpisz na manie wyzszosci? A BZG nie jest osrodkiem akademickim? 2 slownie dwa UNIWERSYTETY to twoim zdaniem to czym sa? I nie jest wazne ze sa one najmlodsze i na dorobku, od czegos trzeba zaczac! A uniwerek a.mickiewicza mial od poczatku wszystko naj? W tym nijakim wg.ciebie miescie mieszka ponad 360 tys mieszkancow, i wydaje mi sie ze BZG to ty wogole nie znasz ot co, a stadion miejski im. Krzyskowiaka jest w chwili obecnej najladniejszym stadionem w PL!
18/08/2008 23:00  

  
jsg: akurat tego w BZG nie brakuje....i tak ciekawostka..BZG ma w tej chwili najpiekniejszy stadion sportowy w PL...odsylam na strone urzedu miasta Bydgoszcz....
18/08/2008 21:07  

  
a chociażby wyremontować drogę, most czy coś pożytecznego
18/08/2008 20:58  

  
poznaniak: ja sie wcale nie denerwuje..jeszcze mnie zdenerwowanego nie widzilas...POZ tez placi Francy i W6.....wszystkie lotniska w PL placa....a kiedy ostatnio byles w BZG ze piszesz ze to miasteczko nijakie? a POZ to jaka niby wioska??...pepek Polski czy co??
18/08/2008 20:58  

  
mam nadzieję że opłaca się to regionowi. Bo za tę sumę to można dużo zrobić
18/08/2008 20:08  

  
jsg: BZG placi chyba najwiecej ze wszystkich portow w PL(lub prawie najwiecej)....
18/08/2008 20:00  

  
4tch: witaj witaj! Och, to sporo, nawet bardzo. I jak pokazuje RZE , FRanke nie lata a placic trzeba.
18/08/2008 19:59  

  
jsg: doklanie chcesz wiedziec? cos okolo 1,5 mln Pln rocznie....poznaniak: popukaj sie w glowe jak koziolki w stolicy pyrlandii....
18/08/2008 19:55  

  
A mnie ciekawi ile BZG płaci FRankowi za te połączenia?
14/08/2008 23:02  

  
hehehe:) dobre poznaniak,masz racje.,ale w sumie,jak jeszcze kilka lat temu latalo 5-10 osob dziennie a teraz jetair i jego pasazerowie:) ktorych jest jeszcze mniej bo czesc osob leci juz z lodzi a czesc wsiada jeszcze w poznaniu(wieszosc osob lata z poznania do krakowa,lecialem kilka razy jetair na tej trasie i z bydgoszczy przyleciala zawsze tylko jedna osoba)to moze byc wzros nawet 150%;p
14/08/2008 23:00  

  
stenus: taaaaak siedzi kolo mnie 10 autochtonow i kreca korba abym mogl klikac w arabska klawiaturke;;;hihiihihii a Afrikijjii fajnie jest.......sorki w w TUNEZYJJJIII......
13/08/2008 19:38  

  
ah nie, 4tech dorwal w Affrikiji internet. :o) Jaki TY malutki jestes przy tym silniku! :o) Ja sie tez ciesze na rozwoj Bydzi, bo mam blisko. I tzreba bedzie wyprobowac JetAira.
13/08/2008 19:35  

  
MPL w Bydgoszczy zanotowal rekordowy wzrost ilosci odprawionych pasazarow w miesiacu lipcu. W porownaniu z analogicznym okresem w 2007 roku wzrost nastapil o blisko 85%. Na taki wynik zlozylo sie kilka przyczyn: otwarcie nowego polaczenia do Birmingham, zwiekszenie czestotliwosci lotow do STN ( 10 tygodniowo) ,wzrost ilosci pasazerow na trasach obslugiwanych przez JetAir.
13/08/2008 19:32  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie