×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Emirates: do Warszawy trochę później


"Warszawa po Kopenhadze, a potem jeszcze Kijów- taka jest europejska strategia rozwoju arabskiej linii Emirates. Otwarcie połączenia ze stolicy Polski przesunęło się jednak z 2008 na 2009 rok, a może i później. Na trasie Warszawa-Dubaj samoloty maja latać raz dziennie.W pierwszym roku prognozy mówią o przewiezieniu 200 tys.pasażerów 80% lotów to ruch tranzytowy. Kolejnym miastem europejskim interesującym dla Emirates jest stolica Ukrainy-Kijów. Na razie to połączenie obsługiwane jest przez ukraiński Aerosvit. Tegoroczna prognoza Emirates przewiduje przewiezienie ok.40 tys. pasażerów z Polski z przesiadka w Hamburgu lub Frankfurcie.To znacznie więcej niż to ,na co liczył rocznie LOT na trasie Warszawa-Pekin. Te plany jednak musiały ulec zmianie ,ponieważ Emirates nie otrzymał na czas A380, wiec musi wykorzystać na innych trasach maszyny, które mogłyby obsługiwać trasę polską -mówi Marek Slawatyniec, przedstawiciel Emirates w Polsce. Dodaje, ze dla pasażerów zwłaszcza z północnej Polski interesujące okazało się połączenie Emirates na trasie Hamburg -Nowy Jork. Emirates podały wyniki za 2007 rok. Linia odnotowała rekordowy zysk-1,36 mld.dol., i to mimo wzrostu kosztów paliwa o 0,5 mld dol.Przychody wyniosły 10,8 mld dol., 0 32,2% więcej niż rok wcześniej. Linia przewiozła 21,2 mln pasażerów ,o 3,7 mln więcej niż rok wcześniej." Rzeczpospolita

07/08/2008 02:58,  
<>

gość_16bfa - Profil
gość_16bfa
  

  
ja bym tam wolał Kraków a nie Warszawe:P
08/08/2008 10:31  

  
tego nowego yorku z Hamburga to juz chyba nie ma....
a pasazerowie z Polski z przesiadka w Niemczech? Wlasnie wrocilem z wyprawy wraz z Emirates ale to było z Londynu. tansze bilety niz z Niemiec...
biletó do Polski jako takich chyba nie da sie kupic?
08/08/2008 10:28  

  
miejmy nadzieje, że nie zmienia planów i włączą WAW do siatki :-)
07/08/2008 21:53  

  
adamlubin, wszystko możliwe z przesiadka w Dubaju
07/08/2008 17:02  

  
Pewnie czekaja aż LOT padnie, a wtedy w WAW otworzą sobie bazę i będziemy mieli loty do stanów, bliski wschód i gdzieś tam jeszcze z Emirates z WAW. Przesadziłem chyba ...
07/08/2008 17:00  

  
"Warszawa po Kopenhadze, a potem jeszcze Kijów- taka jest europejska strategia rozwoju arabskiej linii Emirates.

Otwarcie połączenia ze stolicy Polski przesunęło się jednak z 2008 na 2009 rok, a może i później. Na trasie Warszawa-Dubaj samoloty maja latać raz dziennie.W pierwszym roku prognozy mówią o przewiezieniu 200 tys.pasażerów 80% lotów to ruch tranzytowy. Kolejnym miastem europejskim interesującym dla Emirates jest stolica Ukrainy-Kijów. Na razie to połączenie obsługiwane jest przez ukraiński Aerosvit. Tegoroczna prognoza Emirates przewiduje przewiezienie ok.40 tys. pasażerów z Polski z przesiadka w Hamburgu lub Frankfurcie.To znacznie więcej niż to ,na co liczył rocznie LOT na trasie Warszawa-Pekin. Te plany jednak musiały ulec zmianie ,ponieważ Emirates nie otrzymał na czas A380, wiec musi wykorzystać na innych trasach maszyny, które mogłyby obsługiwać trasę polską -mówi Marek Slawatyniec, przedstawiciel Emirates w Polsce. Dodaje, ze dla pasażerów zwłaszcza z północnej Polski interesujące okazało się połączenie Emirates na trasie Hamburg -Nowy Jork. Emirates podały wyniki za 2007 rok. Linia odnotowała rekordowy zysk-1,36 mld.dol., i to mimo wzrostu kosztów paliwa o 0,5 mld dol.Przychody wyniosły 10,8 mld dol., 0 32,2% więcej niż rok wcześniej. Linia przewiozła 21,2 mln pasażerów ,o 3,7 mln więcej niż rok wcześniej." Rzeczpospolita
07/08/2008 03:25  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie