Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
namieszali ci brazylianie... niedlugo zaczna sie takie trendy pojawiac jak w samochodach u japoncow, gdzie np. toyota corolla przez 20 lat byla produkowana w tak roznych wersjach, ze praktycznie byly to zupelnie inne auta
Chodzi mi tylko o to, że podanie w komunikacie "Embraer 170" nie jest błędem, i że takie informacje mogą się przytrafiać.
piterius
2008-06-27 11:45
marketingowa czy techniczna - jeden pies, opieramy się na oznaczeniach, jakie stosuje LO, ale zgadzam się z disorder - ma to tylko znaczenie w kontekście liczby miejsc, co innego gdyby ta pani palnęła np. boeing 737 - jednym słowem wybaczamy pani przez wzgląd na 35 lat zasług :)
Embraer 175 to tylko nazwa marketingowa. Technicznie to on się nazywa Embraer 170-200. I tyle. To samo zresztą z modelami 190 i 195.
jak lecialem 175 ze 2 lata temu to tez mowili ze to 170... chyba ten typ tak ma, po prostu
disorder
2008-06-27 11:17
Aynis: Pewnie dlatego, że pani szefowa lata na kilku typach samolotów, do wielu destynacji każdego dnia od 35 lat i po prostu się przejęzyczyła, bo dla niej to żadna różnica czy leci do Gdańska, Krakowa, Szczecina, czy do Paryża (no, oprócz serwisu) i żadna różnica, czy leci E170 czy E175. Paru pasażerów w tą, czy w tamtą... Ale przypominam sobie też, że leciałem E175 i pani myślała, że to E170 i powiedziała, że wszystkie miejsca będą zajęte, a potem się zorientowała, że nie i pozwoliła mi się przesiąść do I rzędu. Myślę, że to żadna ważna różnica, co powie taka pani. Ważne, żeby pasażer wiedział, gdzie ma wyjście.
Nie chodzi o procedurę, tylko zastanawiałam się dlaczego, skoro lecimy EMB 175, to mówią, że to 170...
disorder
2008-06-27 11:12
Aynis, ale 170 i 175 chyba się nie różnią procedurami ewakuacji.
No właśnie to nie było nagranie, dlatego byłam zdziwiona. Na pewno był to EMB 175, a mówiła o nim, że to 170...
piterius
2008-06-27 09:58
aynis, a to nie było czasem nagranie? które zmontowali zanim dokupili 175-ki? I to by tłumaczyło nieścisłość
Jak leciałam EMB 175 to stewardessa mówiąc o bezpieczeństwie na pokładzie powiedziała, że typ samolotu to EMB 170...
piterius
2008-06-27 09:52
Zaraz, zaraz, Embraer 170 z 81 osobami na pokładzie??? UUU, czyli na krajówkach wprowadzili miejsca stojące? :))))) liczby działają na ludzi, to trzeba było newsa podrasować, hihi
a co to znaczy "wezwana na lotnisko straż pożarna"? czyżby GDN nie miał swojej własnej straży lotniskowej?
sokrates
2008-06-26 18:34
chyba ze to jakis samolot byl, co sie zepsul wczoraj!! ten co sie zepsul dzisiaj, zostanie naprawiony i zastapi tego, co sie popsuje jutro :-)
najblizszy taras widokowy na lotnisku we Wroclawiu ;-)
gufi_gda
2008-06-26 18:17
mimis: z tym chyba byłoby ciężko. Raczej LOT nie trzyma samolotu na ziemi, takiego na podmianke. Pewnie nie było tak źle tylko dużo hałasu. Opóźniony ok 2 godz. W tym czasie mogli coś zrobić żeby poleciał.
Równie dobrze mogli zrobić "podstawkę" - poleciał jakiś inny samolot.
gufi_gda
2008-06-26 17:52
Chyba nie było tak źle ponieważ na on-line portu GDN - opóźniony ale wystartował.
gufi_gda
2008-06-26 17:49
Z Warszawy do Gdańska i prawdopodobnie dalej miał lecieć do Frankfurtu.
a skad i dokad lecial tem samolot?
gufi_gda
2008-06-26 17:47
Samolot Polskich Linii Lotniczych LOT lądował awaryjnie na lotnisku w Gdańsku Rębiechowie. Do zdarzenia doszło o godzinie piętnastej.
Samolot rejsowy typu Embraer 170, z 81 osobami na pokładzie, miał problemy z klapami - ruchomymi elementami skrzydeł, które zwiększają ich siłę nośną. Z powodu awarii pilot musiał podchodzić do lądowania ze zwiększoną prędkością.
W czasie lądowania maszynę asekurowała wezwana na lotnisko straż pożarna.