×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Reklamacja w Lufthansie


Witam, 23.03 napisałam mail do Lufthansy, składając w nim reklamację za odwołany lot. 7.04 otrzymałam wiadomość, o tym że lufthansa wygenerowała pismo do działu finansowego o zwrot pieniędzy za bilet. Chciałam zapytać czy orientują się Państwo ile może to trwać? Ile będę czekała na pieniądze na koncie?

22/04/2020 16:06,  
<>

gość_39736 - Profil
gość_39736
  

  
LH struga jarząbka.Wczoraj wieczorem kupiłem bilet ,dzisiaj rano odwołali mi ten lot. proponowali voucher do konca sierpnia a po ewentualnym nie wykorzystaniu go,dopiero zwrot kasy .Wyszedłem z propozycja zamiany na bilet LOT ,pomarudziła Pani ale sie udało.

29/04/2020 23:24  

gość_7b135 - Profil
gość_7b135
  
w kwietniu zwracając bilet LH poinformowano mnie, że zwrot pieniędzy może potrwać nawet pow 3 m-cy
27/04/2020 09:53  

gość_8d9fd - Profil
gość_8d9fd
  
Zgłosiłam chargeback i oczywiście wykazałam kontakt z easyjetem który na moje maile i wiadomości na FB jedynie odpisywał automatycznymi wiadomościami, było to grubo ponad miesiąc temu a nadal nic :)
26/04/2020 14:41  

  
Ja właśnie za jeden bilet, który miałam do Berlina lini EasyJet zgłosiłam chargeback. Do 28.04 czekam na rozpatrzenie reklamacji... No ciekawe z tą Lufthansą.
23/04/2020 21:57  

gość_c2ae3 - Profil
gość_c2ae3
  
Nie przejmuj customer service mówi ,że około 2 miesiące.
23/04/2020 21:40  

  
Chyba mają kilkadziesiąt więcej spraw niż normalnie i nie wyrabiają... Też czekam prawie miesiąc na zwrot za pociąg z Monachium do Krakowa (zamiast odwołanego lotu). To było 31 marca, dopiero dziś odpisali. Trzeba cierpliwie czekać.
23/04/2020 20:47  

gość_49cfc - Profil
gość_49cfc
  
Ha, ha, napijcie się zimnej wody. Te pieniądze wrócą, ale możliwe, ze nawet za rok. Hotele niemieckie otrzymały prawo stosowania zasady - odwołana rezerwacja = voucher ważny rok. Dopiero jeśli w ciągu tego roku voucher nie zostanie wykorzystany, gość otrzyma zwrot poniesionych kosztów. Nie wiem jak będzie de facto wyglądało to w przypadku Lufthansy, ale nie spodziewałbym się dużej różnicy. Wątpię czy banki będą uznawały chargeback jeśli linia obiecała zwrot pieniędzy, a nie ogłosiła upadłości. Przypominam, ze do chargeback klient musi wykazać, ze kontaktował się ze sprzedawca i ten kontakt był nieskuteczny lub sprzedawca odmówił zwrotu.
23/04/2020 20:42  

gość_047e9 - Profil
gość_047e9
  
Ja czekam już niemal 6 tyg.po odwołanych lotach do FRA i na Barbados.Dostałem podobny mail.Pani z Lufthansy podczas dzisiejszej rozmowy prosiła o cierpliwość.Tak więc nie wiadomo.Zastanawiam się czy nie złożyć reklamacji chargeback w Banku, którego kartą płaciłem za bilet.
23/04/2020 17:58  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie