×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Anulowany lot


wczoraj wracalem do txl przez fra. Samolot we fra zostal anulowany wiec zmieniono mi godzine odlotu. Finalnie spoznilem sie na pociag z berlina do wawy. Musialem kupic nowy bilet na pociag i zdecydowalem na nocleg. Czy mam szanse na zwrot czesci kosztow? I jeszcze jedno kiedy powiedzialem we frankfurcie za docelowo jade do warszawy i moze w zwiazku z opoznieniem moga mnie tam wyslac, powiedzieli ze nie...czy tak wlasnie jest???

02/06/2008 17:11,  
gość_d7b69 - Profil
gość_d7b69
  

  
w moim przypadku we fra nie było tak do końca...ale to awaria no i ludzie...tak personel jak i pasazerowie...
03/06/2008 10:38  

  
buma4: komputery i systemy są zawodne...jak tak kiedyś d...ną w bankach, to kasy nie wypłacimy:) a wracając do LH, to w niedziele mimo sytuacji kryzysowej, personel LH zachowywał się profesjonalnie (w BRU i MUC) i starał się pomóc, na ile było można.
03/06/2008 10:29  

  
marecki: i to w lufie... Dzięki za info, wyślę jedną reklamacje. Napiszę co wywalczyłem kiedy odpowiedzą. Pozdrawiam
03/06/2008 10:14  

  
dzisiaj znów system LH ma awarię; mnóstwo lotów od rana jest odwołanych i opóźnionych nawet o kilka godzin.
03/06/2008 10:03  

  
buma4: mnie się jakoś udało zdążyć w MUC, ale tylko dlatego że następny samolot też miał opóźnienie; ogólnie było zabawnie bo wszystko na piechote wypisywali ręcznie (karty pokładowe). A skoro zagubili ci bagaż, to niezależnie od odszkodowania za opóźnienie, możesz domagać się rekompensaty z tytułu niedostarczenia na czas bagażu do Berlina (w którym, jak piszesz, ostatecznie musiałeś nocować bez bagażu).
02/06/2008 21:28  

  
marecki: i pewnie ja bylem jego ofiara...a moj bagaz nadal jest...mial dzisiaj dotrzec i jeszcze go nie ma...
02/06/2008 21:04  

  
tak jak proponuje hamburg: napisz rzeczowo, w czym był problem, podaj numer lotu i okoliczności - a potem sformułuj roszczenie; natomiast co do zwrotu kosztów związanych ze spóźnieniem się na pociąg i noclegiem raczej nie ma szans, gdyż odpowiedzialność jest tu ograniczana kwotowo poprostu z tytułu określonego zdarzenia (opóźnienie, anulacja). Polityka reklamacyjna LH jest okej; raz miałem sytuacje z reklamacją uszkodzonego bagażu i bezproblemowo dostałem zwrot kosztów o które wystąpiłem. Swoją drogą wczoraj na niemieckich lotniskach był ogólny chaos związku z awarią systemu rano - większość samolotów miała opóźnienia, były też anulacje.
02/06/2008 20:07  

  
buma4: Najpierw napisz jakie byly okolicznosci. (cala histroria) apozniej co oczekujesz. Napisz ze chcesz 250€ lub ten voucher 350€ (bo doleciales do TXL 4h pozniej niz planowales) Mysle ze to samo by ci tez zaproponowali. Trudno mi powiedziec czy do tego by ci zaplacili za hotel....mozna sprobowac...ale watpie.
02/06/2008 18:50  

  
hamburg: to jeszcze tak formalnie. w tej reklamacji od razu mam napisac swoje roszczenie czy tez czekac co mi zaproponuja?
02/06/2008 18:43  

  
szot: A chcialo mi sie smiac bo w HAM wyladowalem 30 min wczesniej niz planowalem (via DUS) :-)))))
02/06/2008 18:41  

szot - Profil
szot
  
hamburg: no i właśnie to miałem na myśli :-)
02/06/2008 18:38  

  
buma4: Musialem kiedys zlozyc reklamacja w LH i calkiem dobrze poszlo. po tygodniu byl telefon i cala sprawa sie wyjasnila :-) Napisz moze pare milych slow na koniec reklamacjii :-)/ szot: Wiem o tych voucherach poniewaz jak wracalem ze spotkania w marcu to do DUS byl overbooking. Pani przebookowala mie via FRA i pytala sie mie czy chce dostac odszkodowanie wysokosci 250€ na konto czy 350€ w formie vouchera na loty w Star Alliance...przed chwila wykozystalem voucher na lot do LWO w OS :-)
02/06/2008 18:37  

  
a jak te polityke sprawdzic?
02/06/2008 18:03  

  
Leciałeś Lufą, więc możesz reklamować u Lufthansy. Jeśli odbywałeś lot code-share to możesz wybierać: domagać się odszkodowania u właściwego wykonawcy przewozu(czyli Lufa) albo w linii która sprzedała Ci bilet(czyli Condor). Czasem bywa, że ktoś ma lepszą politykę reklamacyjną. ;)
02/06/2008 18:00  

  
cos chyba nie doszedlem jeszcze do siebie po tej podrozy...
bagaz zgubila lufa a bilet cupilem w Condorze...
02/06/2008 17:50  

szot - Profil
szot
  
buma4: bagaż zgubił Condor czy Lufthansa?
02/06/2008 17:46  

  
a wlasciwie, co do tej reklamacji to chyba musze przedstawic pelny obraz...lecialem z ssa do fra condorem a dalej lufa...to gdzie ta reklamacja???
02/06/2008 17:43  

  
dodam tylko ze bagaz tez zgubili :)
02/06/2008 17:40  

szot - Profil
szot
  
no, tak nasz hamburg coś wie o voucherach :-)
02/06/2008 17:37  

  
na akrenie bul komunikat anulliren wiec rozumiem ze lot by anulowany a do Berlina dotarlem 4 godziny poxniej. Jak mam sie upomniec o pieniazki...wystarczy rekalamacja do polskiej lufy?dzieki za info, to by bylo super...a jak mam sie o to upo
02/06/2008 17:36  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie