maciek_krk
2008-05-29 15:14
Sky na trasie Kraków-Manchester miał zawsze lf powyżej 80%
Zgadzam sie z tym, co gral napisal, gdyz nie mozna oceniac rynku przez ilosc paxow siedzacych w fotelach CeZero obecnie.
disorderku musze cie zmartwic - C0 solidnie zapracowalo na to ze nie cieszy sie zaufaniem paxów. jak pare miesiecy temu lecialem DUB-WAW C0/LO po calkiej niewygorowanej cenie to bylo 60 osob. Zgadnij ile osob lata Ryanair'em codziennie niezaleznie od dnia. Tak okolo 160-180. Wiec na podstawie osiagniec C0 nie wyciagaj wnioskow ogolnych :)
disorder
2008-05-28 21:04
Przepraszam, C0 code-share z LOT. Więc 2 linie i takie obłożenie.
disorder
2008-05-28 21:04
Ciekawe, jak na tym zarobią, skoro C0 latało po 40 osób po całkiem niewygórowanej cenie. Będzie jak z innymi ich połączeniami.
hahah, mialem nosa! Co prawda bardziej bym sie cieszyl, gdyby to bylo bmi, ale bmibaby to w sumie ta sama rodzina. A ja sie nalatalem az 8 razy z bmibaby w tym miesiacu i jest calkiem ok. :o)
I nawet mają własne manchesterskie oko :)) hamburg: też jadłam super meksykańskie jedzenie - może ta sama restauracja? ;)
aynis: Tak samo uwazam :-) A najleprze Burrito do tej pory wlasnie zjadlem w MAN :-)
Swoją drogą MAN jest bardzo przyjemnym miastem - byłam tam ostatnio i bardzo mi się podobało :)
No właśnie brakuje rejsow KRK-MAN Po wycowaniu sie NE i C0..
Niskobudżetowe brytyjskie linie lotnicze BMI Baby ujawniły, że planują dwukrotnie zwiększyć ilość swoich usług an lotnisku Manchester. Plany dotyczą najbliższych kilku lat i dotyczą lotów z Manchesteru do Warszawy i Krakowa. Jak powiedział dyrektor zarządzający liniami, Crawford Rix, konkurencja wśród tanich linie lotniczych takich jak Monarch czy easyJet zwiększyła wymagania wobec lotniska w Manchasterze. Plany budżetowe BMI Baby są częścią dużego programu inwestycyjnego przewoźnika, co zaowocować ma utworzeniem setek nowych miejsc pracy.
Firma obsługuje lotnisko Manchester już od pięciu lat. Oferuje połączenia do 15 miast w całej Europie i posiada bazę 4 samolotów na lotnisku. W planach jest uruchomienie nowych tras do Francji, Hiszpanii i Włoch, a także do Europy Wschodniej, m.in. Warszawy i Krakowa.
Pomimo spadku ilości klientów i spadku pozycji funta wobec euro, w kwietniu 2008 roku liczba pasażerów BMI Baby wzrosła o 6% w porównaniu do roku ubiegłego.
Aktualnie BMI Baby umożliwia loty do Polski na następujących trasach:
* z Cardiff i East Midlands do Warszawy i Gdańska,
* z Birmingham do Krakowa i Warszawy.