amused zgodnie z OWP 15.1.2 wysla Ci maila...
amused: A jak niechcesz do nich zdwonic to poczekaj jeszcze pare dni i powinni ci przyslac emaila lub zadzwonic.....tak przynajmiej bylo u mnie. Zauwazylem w internecie zmiany juz wczesniej....a telefon i mail przyszedl dopiero po tygodniu. Jezeli twoj lot bedzie dopeiro w lipcu to oczywiscie do ciebie nie zadzwonia jako pierwszego.....najpierw wczesniesze terminy maja priorytet.
amused: linia poinformuje Cie o zmianach najpozniej na 14 dni przed podroza, bo na to zezwala im prawo unijne. Mozesz do nich zadzwnonic i zmienic bezplatnie rezerwacje, lub dostac pelen zwrot pieniedzy.
amused: może i dziadostwo z ich strony, ale tak jest w liniach, że zastrzegają sobie prawo do zmiany w rozkładzie lotów i z reguły informują pasażera na kilka dni przed odlotem...
W ub. tygodniu zarezerwowałem lot z Katowic do Sztokholmu-Skavsta za pośrednictwem Wizz Air. Wybrałem ich ze względu na godzinę odlotu : 9:45 i to,że w Sztokholmie muszę być nie później, niż o 16:00. Dziś patrzę na rozkład lotów,a tu niespodzianka : lot do Sztokholmu w lipcu oczywiście się odbędzie z tym,że nie o 9:45,a o 19:30,co w żaden sposób mi nie pasuje i będę musiał zmienić na Norwegian lub Wizz,ale dzień wcześniej,co oczywiście pociągnie za sobą koszt za dodatkową dobę w hotelu. Nikt z Wizz oczywiście mnie nie poinformował o zmianie i podejrzewam,że być może w ogóle bym się nie dowiedział aż na parę dni przed odlotem, o ile w ogóle. Czy ktoś z Was przerabiał z nimi podobną sytuację ? Czy możłiwe jest w związku z tym anulowanie lotu i pełny zwrot kosztu biletu lub bezpłatna zmiana na inny dzień? Przyznam,że to,co zaprezentowali to zwykłe dziadostwo.