Ryanair: Gdańsk - Bruksela?

weszlam sobie na check-in online FR i wybieram lot z GDN do DUB, ale w liscie lotnisk na ktore mozna doleciec z GDN pojawila sie Bruksela CRL... blad w systemie czy jakies plany? wiecie cos wiecej na ten temat?
19/05/2008 10:36  
gość_7798f
gość_7798f - Profil gość_7798f
hamburg 2008-05-19 23:11   
hamburg - Profil hamburg
No to na jutro zycze milego rezerwowania i powodzenia :-)
miras 2008-05-19 23:09   
miras - Profil miras
W ogóle nie liczę na bilety za 0,01€ chociaż, gdyby udało się takie kupić to byłoby miło :) Dzisiaj zrezygnowałem już ze strony FR, gdyż wcześniej opornie działała, a teraz (nie wiem jak działa) ale nie chce mi się już nic szukać.
hamburg 2008-05-19 23:06   
hamburg - Profil hamburg
No to jak chcesz leciec w lipcu lub sierpniu to nie licz na akcje 0,01€ Jest malo prawdo podobne aby byla taka akcja na okres wakacyjny.....wiec ukladaj sobie kuleczko po 5/10€ :-)
miras 2008-05-19 23:05   
miras - Profil miras
Hamburg: Czerwiec zupełnie mi nie odpowiada na loty FR. NIE leciałem nigdy FR. Aż tak bardzo mi się nie spieszy. Te ceny które niżej wymieniłem jak najbardziej mi odpowiadają. Dla mnie tanie latanie to bilet w cenie 200-250PLN za lot tam i z powrotem. Im taniej tym lepiej :)
hamburg 2008-05-19 22:57   
hamburg - Profil hamburg
miras: Na czerwiec powinny byc bilety po 0,01€....jezeli jestes fleksybny aby leciec w tygodniu (pn-cz i sob) to mysle ze nie bedzie problemu zarezerwowac jakiesgos koleczka. A tak BTW....to bedzie twoj pierwszy lot FR, tak? :-))) Ale jak juz nie mozesz sie doczekac az zarezerwujesz bilet w FR to rezerwuj juz teraz.....cena 5€/10€ jest naprawde fajna i za takie ceny tez glownie ukladam sobie koleczka w FR :-)
miras 2008-05-19 21:37   
miras - Profil miras
stenus: wydaje mi się, że 40PLN 10GBP, 10€ nie są wygórowanymi cenami za lot :) Mówisz żeby czekać na bilety za 0,01 €? :D
humbak 2008-05-19 21:33   
humbak - Profil humbak
miras: A jutro bedziesz mial ceny po 0.01 euro. hihihih
miras 2008-05-19 21:21   
miras - Profil miras
stenus: zanalazłem kilka fajnych połączeń za cene 40PLN 10GBP, 10€ ale umieram w oczekiwaniu na otwieranie się stron. Chciałem ułożyć sobie jakąś trasę, która miałaby ręce i nogi ale przy tak działającej stronie zostawiam sobie to zadanie na jutro.
humbak 2008-05-19 21:12   
humbak - Profil humbak
miras: nie wiem, korzystam z niego tylko jak maja promocje 0.01 euro lub musze znamesc taniutkie polaczenie.
miras 2008-05-19 20:52   
miras - Profil miras
Czy na waszych kompach, system rezerwacyjny FRancy też tak wooooolnoo działa?
4tech 2008-05-19 19:17   
4tech - Profil 4tech
ooooojjjj i pojawilo sie ponownie...cosik szwankuje strona Francy....
4tech 2008-05-19 19:10   
4tech - Profil 4tech
heheehhhhee juz zniknelo, nie ma polaczenia GDN-CRL.....bylo i sie zmylo...tak przynajmniej jest na angielskiej stronie FRancy..
adams 2008-05-19 12:10   
adams - Profil adams
Nie tylko z Polski są tam trasy, ale i np. z PSA do FKB, PMI...
hamburg 2008-05-19 12:10   
hamburg - Profil hamburg
roberto: Kiedy otwoza tego nie wjadomo. Wczesniej wymieniene polaczenia (z LBC i BRE) otwozyli w ciagu tygodnia po pojawjeniu sie w online-check-in. Natomiast polaczenia BRE-RAK, GSE, FUE juz od trzech tygodni w Online-check-in sa i nie oficialnego startu....wiec trzeba poczekac.
roberto 2008-05-19 11:58   
roberto - Profil roberto
te polaczenia w odprawie online FR sa przynajmniej od polowy lutego.
hamburg 2008-05-19 11:40   
hamburg - Profil hamburg
gufi_gda,franka: Powinno sie sprawdzic....tak bylo np. z LBC-HHN BRE-HAU i BRE-SZG (natomaiast z ostatniego polaczenia zrezygnowali po publikacji) Natomiast polaczenia ktore juz kiedys byly nie powracaja. ( wtym wypadku GDN-NYO....sprawdzone na polaczeniach LBC-SNN i PIK, BRE-PSA i Murcia) Wiec jestem dobrej mysle ze otwoza nie dlugo te polaczenia z POZ, KRK i GDN do CRL. :-)
gufi_gda 2008-05-19 10:55   
gufi_gda - Profil gufi_gda
stenus: obyś Miał racje, wreszcie jakaś dobra wiadomość dla GDN. Może ten czas na odwoływaie lotów z GDN się skończył. Zobaczymy:)
franka 2008-05-19 10:50   
franka - Profil franka
dzieki za teorie, mam nadzieje, ze sie sprawdzi:)))
humbak 2008-05-19 10:49   
humbak - Profil humbak
franka: hamburg ma teorie, ze w systemie Check&Go pojawiaja sie polaczenia, ktore maja wejsc do siatki Francy w przyszlosci. I to sie sprawdza, czyli za jakis czas z GDN bedzie polaczenie do CRL.
franka 2008-05-19 10:40   
franka - Profil franka
weszlam sobie na check-in online FR i wybieram lot z GDN do DUB, ale w liscie lotnisk na ktore mozna doleciec z GDN pojawila sie Bruksela CRL... blad w systemie czy jakies plany? wiecie cos wiecej na ten temat?
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama