Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marqoos_pl
2008-05-21 23:40
no i oczywiście chodziło mi o to, że zostanie w Star Alliance :)
marqoos_pl
2008-05-21 23:40
hamburg: wiem, ze IC to InterContinental :) ... tylko się tej naszej 'roboczej' nazwy przyczepiłem...
marqoos_pl: IC to InterContinental....i to chyba nie sojusz...tylko okreslia czym sie zajmuje ta linia.....,,hej....dobrze....trasami miedzykontynentalnymi´´ :-))))) Wiec mysle ze wszystkie linie zostana w Star Alliance....mam przynajmiej taka nadzieje :-)
marqoos_pl
2008-05-21 23:33
Moze SAS IC pozostanie w IC, a pozostałe (europejskie narodowe) będą jedynie liniami stowarzyszonymi z Star Alliance? Będzie można je wciąż łączyć z innymi lotami St. All., ale punkty nie będą naliczane... Kto wie... Nic na razie nie słyszałem o tego typu planach w każdym razie...
jsg: Oj juz nie puszczaja tego ,,Ryanair-Song´´ :-) Choc w nowym wydaniu Ryanair Magazine (16.05.2008) MOL na pierwszej stronie chcwali sie nowa piosenka na pokladzie. MOze powroci? A ze by bylo na temat :-): Tez wlasnie sie zastanawiam co to za manewr SAS. Wszycy sie lacza a oni sie rozwlaczaja. Ciekawe jak to bedzie z tym czlakowctwem Star Alliance*?*
stenus: doskonale wiem, przetestowałen to w marcu. Koszmar. No to po podziale bedzie to standard FR-owy. Kiermasz na pokładładzie i jowialne boardsongi.
jsg: Alez juz od dawna SAS po Europie trzyma fason LCC, gdyz jedzonko platne w ekonomii.
wooowww: moze bedzie taniej......
marecki/disorder: to chyba chodzi o to że ten 3 narodowe linie będą LCC-ami, a IC bęzie trzymała fason i styl SAS. Tak ja to przynajmniej widzę.
jsg: Nie-e; InterContinental. :P
disorder
2008-05-16 23:58
Właśnie mnie to zdziwiło w dobie konsolidacji linii lotniczych. Dziwne...
A SAS IC to SAS Intercity?
dziwne...na rynku panuje moda na konsolidacje a nie fragmentacje:)
Wlasnie tez sie o to pytam...
A jak to się będzie miało do członkostwa w Star Alliance?
SAS zostanie wkrótce rozdzielony na 4 niezależne linie, 3 narodowe + SAS IC, każda z własnym kodem ICAO, jak donosi norweski portal Dagens Næringsliv i forum scanair.
Podobno ma to ułatwić Danii, Szwecji i Norwegii kontrole swoich samolotów...