Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Dziś C0 rozsyłało ciekawe maile z "niby" zmianami godzin zabukowanych lotów. Ciekawe, bo inna godzina podana w części polskiej maila, inna w części angielskiej. A nawet jeśli ktoś telefonicznie zmienił datę lotu (po zmianach rozkładu), dziś otrzymał "automatycznego" maila z pierwotną datą. Ach te komputery... [oczywiście rezerwacja przeglądana na stronie C0 bez zmian]
disorder
2008-05-11 15:03
Na noc wymontowują fotele i upychają w Benka paczki, puszki, ładunki, lecą, nad ranem wracają, a potem się Forumowicze dziwią, że samolot cały dzień stoi. Do 15 fotele są spowrotem zamontowane, leci jeden rejs z paxami i na wieczór znów wyjmują fotele.
disorder
2008-05-11 15:03
Na noc wymontowują fotele i upychają w Benka paczki, puszki, ładunki, lecą, nad ranem wracają, a potem się Forumowicze dziwią, że samolot cały dzień stoi. Do 15 fotele są spowrotem zamontowane, leci jeden rejs z paxami i na wieczór znów wyjmują fotele.
4tech: A skad mam wiedziec co tam C0 transportuje? :-) Tylko tak zauwazylem.....no i myslalem ze ktos z was wie wiecej na ten temat. miras: Czili bedzie cos to typu ,,przesylki konduktorskie´´, tak? :-) No i nawet jak tam sa tylko ,,paczki´´....wyladowanie i ponowne zalodowanie czasu kosztuje.....wiec podejrzewam ze stad te dlugie postoje na lotniskach.
miras: to wiem natomiast jesli dobrze zrozumialem hamburga to chodzi o typowe loty cargo z frachtem a nie przesylki kurierska a'la PKP...:-)
4tech: nawet paczka 10x20x30cm może być przesyłką cargo. Nikt tu nie mówi o kontenerach wielkości 2x2m. B737 ma ograniczoną pojemność! :)
miras:,hamburg: nie wydaje mi sie....chyba ze cargo w C0 to paczka...ktora ma wymiary walizki....
Hamburg: na stronach KRK Airport Service również można przeczytać że od tej i do tej godziny przyjmowane są przesyłki cargo na loty C0. W przeciwieństwie do takich LCC jak FR czy W6 C0 trochę dłużej stoi na lotniskach, tak więc jest czas na rozładowanie i załadowanie cargo.
Wlasnie patrze na stronie GDN i dowjaduje sie ze C0 tez obsluguje loty Cargo......to troche nie typowe dla LCC. Stad by tez sie wziely te dlugie postoje na lotniskach.
4tech: To juz lepiej KRK...bo poco dwie bazy tak blisko siebie? ;-) Pomarzyc to fajna rzecz:-) No ale kto wie....moze za jakis czas ktos wlasnie na taki pomysl wpadnie i rozwinie sie lotnictwo krajowe w PL......ale to narazie marzenia.....ja jednak licze na to ze W6 wkacu sie skusi na KTW-GDN :-)
hamburg:no jakbys trafil ale tylko 50% drugie lotnisko to GDN badz KRK....tak sobie mysle...:-))))hihihiii i rozklad lotow sobie ulozylem....hihiiii oj! pomazyc fajna rzecz.....
4tech: No jakby :-) BZG? :-)))))
Hamburg: czyzby?? jestes tego pewien??
hamburg:uppsssss....ale ja chcialem tylko leasingowac dwa samolociki na poczatek(B737, Q400,badz ATR) hihiiiii
4tech: Ale juz sie domyslame jaki port byl by glowna baza twojej lini *hahahahahaha* :-)
4tech: *hahahahaha* Taki pomysl mial tez kiedys ,,szot´´:-)
Chcial poprosic szejka o 10 mln $ i zalozyc linie (z takim kapitalem startowal zalozyciel linii Emirates ktory tez dostal pienadze od szejka) :-))))
wojtek: jak było np 80 pracowników do przewiezienia to nic dziwnego że chcieli sprzedać wolne miejsca w ramach charter/mix.
Żałosna linia. Nigdy więcej bo nie i już. Jesli lubisz to sobie lataj C0.
hamburg: ja tez nie wierze...chociaz cuda sie ponoc zdazaja...a wiesz ile moze kosztuje leasing samolotu??bo wpadlem na pomysl:-))
4tech: Nie :-) No ale mozna patrzec na to optimystycznie i miec taka nadzieje. :-))))
hamburg: wierzysz w cuda??